Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
to sassy sis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen, join viinaa ja otin rauhoittavia itsetuhotarkoituksessa viime viikolla. Tässä silti oon.
Olisin erittäin järkyttynyt jos kaivattu vois näin huonosti eikä ottais yhteyttä vaikka tietää, että ajattelen koko ajan ja kaipaan. No, tulipa mieleen vaan, toivottavasti tämä oli trollausta.
Ei ollut trollausta. En ole nuori henkilö, olemassa olen kuitenkin. En ole kenenkään kaivattu
Ja mitä tapahtui? Vatsahuuhtelu, heräsit oksennukseen, sairaala? Aika pahalta tuntuu
Nukuin aamuun. Mies kysyi jossain vaiheessa pitääkö tilata ambulanssi. Sanoin ettei. Toinen kerta. Kolmas kerta toden sanoo joskus. Haluan pois
Ei huolta, nyt olen tolkuissani ja kiinni arjessa. Lapsi kuitenkin josta pitää huolehtia
Vierailija kirjoitti:
Nyt meen laittamaan tenavan unille..
Jaska Jokunen kuittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa!
Elämä on matematiikkaa
Ilman logiikkaa
Ja kun edelliseen kaavaan viittaa
Se ei pädekkään tässä laskussa
Mussa on sekaisin miinus ja plussa
Vähänkin lisää niin on pelkkä nolla0
Nolla on kaiken alku ja juuri.
Matematiikka ilman nollaa.....mitä se olis?
Ei oo huono olla pelkkä
"nolla'.
-sivustaItse asiassa erittäin hyvä ajatus. Nollasta lähdetään ja nollasta sataan saattaa kiihtyä sekunnissa? Toisilla kestää lähtökin. Mutta draamankaaren päätepiste on myös nolla ja siitä sitten taas lähdetään. Tuli niin monta hyvää ajatusta että itseänikin jo hävettää. Mutta joskus täytyy seilata plussalla ja miinuksellakin, täytyy moikata nollaa ohikulkiessansa. Nollatoleranssi on myös hyvä asia mutta ei suinkaan aina ja kaikessa.
Kiitos. Nollasta on moneksi.
Sulla oli myöskin hyviä ajatuksia / pohdintoja.🤔👍Kyllä. Nollaa täytyy välillä taivuttaa. Kiitos, onhan noita nyt välillä ja välillä täytyy vähän diivailla myöskin, naisen oikeus tietenkin. Kerro rohkeasti lisää ajatuksia, muidenkin ajatuksista rikastuu. 👍
Ehkä huomenna, jos on mitä kertoa. Nyt lyö tyhjää. Täytyy mennä kohta nukkumaan ja nollaamaan ajatukset.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen ja useimpien naisten mielessä on isomies.
Jep. Manletit jää ilman.
Valitettavasti totta.
Ottaisin pituiseni miehen ihan minä päivänä tahansa.
Samanpituinen on kaikin puolin kätevä. Komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Pörriksen pesäkolo on erityinen paikka.
Speciaali on aina hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja nukkua ilman sua.
Ei lisättävää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olisko haluja olla lusikassa
Siinäkin ;)
Mitähän mahdoit mahdollisesti tuumia kun katseeni sattui epähuomiossa viipyilemään kehossasi yleisessä sekasaunassa, jossa ollaan uima-asut päällä..?
M-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaa tuoda itseäni esiin muulla kuin sisäisellä puheella. Kun joku osoittaa kiinnostuksensa saatan jopa heittäytyä keskustelemaan. Yleensä vielä menee pienen ärtsyilyn kautta. Minkä sitä luonnolleen voi. Kaikki on sen kestäneet ja sitten kun päästään kunnolla juttuun niin voi mahdoton. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Et sä oo sen enempää palkinto tässä maailmassa kuin kukaan muukaan.
Saatan jollekkin olla joka ylittää maaliviivan ja henkisen rimani.
Ok. Se on muuten "jollekin". Toi on yksi mun rimoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Manletit jää ilman.
Valitettavasti totta.
Helppo pussata ja halata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja kuulla susta.
Selittää ne hiihtäjätkin voisi kääntää niin, että selittää ne kaipaajatkin. Kaipauspalstalla tällaista roskaa, tosi uskottavaa :D
Pohtija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa!
Elämä on matematiikkaa
Ilman logiikkaa
Ja kun edelliseen kaavaan viittaa
Se ei pädekkään tässä laskussa
Mussa on sekaisin miinus ja plussa
Vähänkin lisää niin on pelkkä nolla0
Nolla on kaiken alku ja juuri.
Matematiikka ilman nollaa.....mitä se olis?
Ei oo huono olla pelkkä
"nolla'.
-sivustaItse asiassa erittäin hyvä ajatus. Nollasta lähdetään ja nollasta sataan saattaa kiihtyä sekunnissa? Toisilla kestää lähtökin. Mutta draamankaaren päätepiste on myös nolla ja siitä sitten taas lähdetään. Tuli niin monta hyvää ajatusta että itseänikin jo hävettää. Mutta joskus täytyy seilata plussalla ja miinuksellakin, täytyy moikata nollaa ohikulkiessansa. Nollatoleranssi on myös hyvä asia mutta ei suinkaan aina ja kaikessa.
Kiitos. Nollasta on moneksi.
Sulla oli myöskin hyviä ajatuksia / pohdintoja.🤔👍Kyllä. Nollaa täytyy välillä taivuttaa. Kiitos, onhan noita nyt välillä ja välillä täytyy vähän diivailla myöskin, naisen oikeus tietenkin. Kerro rohkeasti lisää ajatuksia, muidenkin ajatuksista rikastuu. 👍
Ehkä huomenna, jos on mitä kertoa. Nyt lyö tyhjää. Täytyy mennä kohta nukkumaan ja nollaamaan ajatukset.
Hyvää yötä.
Erittäin makoisaa yötä!
Sitä mietin eilen yöllä, että mitäköhän sun kämmenet pitäisi kaikista mun pehmeistä kohdista. Mussa on enemmän pehmeää kuin keskivertonaisessa. Mutta toisaalta on myös enemmän kovaa.
Olin kuuntelemassa livenä. Kaivatulle terveiset
Vierailija kirjoitti:
Olisko haluja olla lusikassa
Entäs saksien avaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Manletit jää ilman.
Valitettavasti totta.
Helppo pussata ja halata.
Kyllä, ja on miellyttävää nukkua jalkaterät toisiinsa kietoutuneena 🥰
Mä olen aina hakenut sun hyväksyntää. En tiedä mitä sä kaipaat tai haluat musta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tällaisella julkisella palstalla voi joutua sanomaan jotain harhauttaakseen ulkopuolisia. Luulin että sinä osaat lukea mun ajatuksetkin.
Olen osannutkin. En enää. Oon sanonutkin monesti, että mulla ei aun suhteen ole mitään tukeva maata, johon tarttua. Mihin vois luotta niin, että se ihan varmasti on. Erityisesti swn vuoden takaisen jälkeen.
Nukuin aamuun. Mies kysyi jossain vaiheessa pitääkö tilata ambulanssi. Sanoin ettei. Toinen kerta. Kolmas kerta toden sanoo joskus. Haluan pois