Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
5221/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tenava hoidossa koko viikonlopun. Melkein kaduttaa koska jos vois sen sijaan olla vaikka kaivatun kanssa kenguruhoitohommissa.

EN KYLLÄ IKINÄ ANTAIS MUN RAKASTA LASTA KELLEKÄÄN TOLLASELLE HOITOON JOKA EI OIKEESTI EES MAAILMAN ENITEN HALUA OLLA JUST SITÄ KOKO VIIKONLOPPUA SEN KANSSA!

Kuka niiden kans haluu olla, mut jonkun on pakko. Sivusta

Voi hyvä tavaton. Vie kotio. 🤭👍

Vierailija
5222/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä haluat mut niin sano se.

Haluan sut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.

Ja se nainen vaan menee eteenpäin.

Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.

Mitä järkeä tallaisissa moraalisaarnoissa on? Ei ne sillä visastu ja kokemuksesta voin sanoa, että ei tuollaiset "eron suunnittelijat" mitään eroa. Ne pitää hauskaa kaikkien kustannuksella! Koska niille suodaan se mahdollisuus. Omissa käsissä antaako sen.

Vierailija
5224/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä sinne saareen.

Vierailija
5225/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tenava hoidossa koko viikonlopun. Melkein kaduttaa koska jos vois sen sijaan olla vaikka kaivatun kanssa kenguruhoitohommissa.

EN KYLLÄ IKINÄ ANTAIS MUN RAKASTA LASTA KELLEKÄÄN TOLLASELLE HOITOON JOKA EI OIKEESTI EES MAAILMAN ENITEN HALUA OLLA JUST SITÄ KOKO VIIKONLOPPUA SEN KANSSA!

Kuka niiden kans haluu olla, mut jonkun on pakko. Sivusta

Lojaalisuudesta niitä toisten koiriakin otetaan hoitoon, ei ketään kiinnosta varsinkaan kesällä itseään sellaiseen sitoa. On vaan kohteliasta välillä sietää.

No voi v ttu mikä yhteiskunta. Siinähän kärsitte sitten. Just sopivasti Vainulla ripulia tai haukututtaa niin perkeleesti. Hyvä Vainu, kaikki tunteet ovat sallittuja eikä ripulikakalle voi mitään. Meni tädin antiikkimatto pilalle mutta sietää sekin täytyy.

Vierailija
5226/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sä olit niin kaunis... niin kaunis.. ja ihana, sympaattinen, viisas ja sosiaalinen. En uskaltanut silloin lähestyä sua romanttisesti. Haaveilin vain meistä. Oot yhä sama farkku/maripaitatyttö kuin silloin, kolmekymmentä vuotta sitten. Näytätkin niin samalta. Vuodet kohtelee sua hyvin.

Vierailija
5227/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.

Vierailija
5228/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva nähdä sinua tänään, vaikkakin huomasin toki , että läsnäoloni ei ollut toivottavaa ja ärsytti sinua. Koitan jatkossa pysyä etäämpänä. Vähän paha mieli, mutta tästä on jatkettava. 

En ole se kedon kaunein kukkanen valitettavasti

Vierailija
5229/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Lopeta kalleilu.

Vierailija
5230/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihyvästit. Oikeassa elämässä varmaankin ajoittain törmätään. Jätän nämä langat nyt

Vierailija
5231/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾

Vierailija
5232/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, sait ihan kylmät väreet aikaan loppupäiväksi, kun katseet kohtasi sekunnin murto-osan ajan <3 No, ehkä toivun tästä viikonlopun aikana.

Oliko miehelle vai naiselle?

Mulla oli sama tilanne ja sukat pyöri jalassa loppupäivän. Joko helpottaa?

Vierailija
5233/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jotenkin erityinen katse. Olen kyllä nyt ymmärtänyt, että vaikka katsot välillä todella intensiivisesti, niin se ei tarkoita kiinnostusta. Pitkään luulin niin, mutta ehkä sinulla on vain sellainen tapa. En varmasti ole ainut, joka on kuvitellut omiaan.

Vierailija
5234/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä turhaan iltayön tuuleen, Ketään ei oikeasti kiinnosta.

Puhallan voikukanhaituvia, kerään auringonsäteitä säkkiin  ja lähetän sinulle, että jaksaisit arjen haasteet.

Nuku hyvin ja nää kauniista naisista unta.

Kiitos. Mielellään en enää näkisi. Viime yönä mellastin ihanan mieheni kanssa pitkästä aikaa. Meillä on ollut hyvät keskustelut. Yksityisesti tietenkin. On se vaan ihana mies. Voi kerpele tätä koko elämäni mittaista paskaa tuuria! Kaikki menee aina saatanasti pieleen ja pahalla tavalla.

Vierailija
5235/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle! Lopeta trollaillu!

Vierailija
5236/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko hyvää yötä?

Keneltä toivot?

Vierailija
5237/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle älä trollaa ilkimys!

Vierailija
5238/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.

Ja se nainen vaan menee eteenpäin.

Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.

Onko sulla jokin fantasia tehdä itsestäsi diiva joka vie perheen pään? Kannattaisiko herätä välillä? Ei kuulosta aivan tervehenkiseltä toiminnalta, ettet vain satuta itseäsi vieläkin pahemmin?

Vierailija
5239/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mieli on ailahtelevainen ja useimpien naisten mielessä on isomies.

Vierailija
5240/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa nyt taas, jäin putsaamaan huvikseen kaivonkantta niin siinä on kaivatun etunimi sukunimi ekat kirjaimet painatuksena, lähettääkö joku merkkejä

Ketju on lukittu.