Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin <3
Sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Kaipasin sua suihkussa saippuoimaan mua.
Tuun nopeammin kuin ehdit saippuaa sanoa.
Jos sinä olisit ollut minä ja ottanut yhteyttä, todennäköisesti eleltäisiin onnellisina toisistamme. Kaikki muu ei välttämättä olisi niin onnellista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastua. Olla onnellinen. Heittäytyä.
Sun kanssa, vaikka tiedän että se ei ole mahdollista. Eihän se koskaan ollut eikä tule olemaan. Sä koit pintaraapaisun tunteista joissa mä uin todella syvällä.
Ei se haittaa. Mikään ei haittaa. Ei se, että käännät katseesi pois kuin olisin spitaalinen. Sekään ei haittaa että alakulo on vallitseva olotila. Mä selviän koska olen sellainen.
Pidä huoli.
Et sä mikään spitaalinen ole jos kääntää katseen pois 😱 mulle iski ujous viimeksi. Ei varmaan mulle tämä, mutta tuli mieleen.
S, ikävöin sua mielettömästi. Vaikka satutit pahasti, niin en voi näille tunteille mitään :( Jos joskus ollaan molemmat muututtu ihmisinä, niin ehkä meille tulee vielä mahdollisuus tehdä sillä kertaa asiat oikein.
t: V
Rakastan sua yhä.
Hän
Hyvä haltiatar
hän
yön kuningatar
hän
On enää nimi iskelmän
👌
Tekis mieli ottaa riski ja kakistaa ulos et oot mun mielestä upee nainen. Mut en voi tehdä sitä tässä tilanteessa kun pitää jatkossakin olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Hän
Hyvä haltiatar
hän
yön kuningatar
hän
On enää nimi iskelmän👌
Niinpä. Hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on välimatkaa?
29 poronkusemaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi täällä? Mistä tiedät? Miten tunnistat?
Täällä on ollut jo pitkään joku tutun kuuloinen ääni, mutta vasta hiljan tuli tunne, että ei jumalauta, sehän on hän. Tunnistan kyllä harhaksi, ei tarvita piipaa-autoja.
kadonnutta kaivattua etsimässä..
Vierailija kirjoitti:
hän
sai mut uskomaan
hän
sai mut toivomaan
hän
ja vielä enemmän<3
Nyt poissa on hän
En tiedä missä kaivattu on. Katosi. Saattaa olla vaiks 7000-8000km päässä. Ja luultavasti onkin. Ikävä <3 nn
Hyvää yötä te kaikki, jotka ajattelette juuri nyt: Come here, kaivattuni!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastua. Olla onnellinen. Heittäytyä.
Sun kanssa, vaikka tiedän että se ei ole mahdollista. Eihän se koskaan ollut eikä tule olemaan. Sä koit pintaraapaisun tunteista joissa mä uin todella syvällä.
Ei se haittaa. Mikään ei haittaa. Ei se, että käännät katseesi pois kuin olisin spitaalinen. Sekään ei haittaa että alakulo on vallitseva olotila. Mä selviän koska olen sellainen.
Pidä huoli.
Sivusta, ehkä, mutta käännän katseeni vain koska yritän säästää meitä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli ottaa riski ja kakistaa ulos et oot mun mielestä upee nainen. Mut en voi tehdä sitä tässä tilanteessa kun pitää jatkossakin olla tekemisissä.
Anna tulla vaan. Mä kestäisin noin suoraa palautetta😊.
Minun mielestä ei ole tilanteita, että ei voisi sanoa kauniita asioita.
Ilu2