Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää itkeä ihmisen perään joka ei välitä...
Tunteet on semmosia, ei kaikki ihmisen toiminta ole aina niin järkevää.
Itsekin aikoinaan itkin ihmisen perään joka ei välitä, joten symppaan niitä joilla se tilanne on nyt päällä.
Se helpottaa kyllä.Mun omat vanhemmat oli sellaisia ja voin kertoa, että ei ikinä helpota.
Vanhempien välinpitämättömyys on eri asia kuin jonkun ulkopuolisen ihmisen. Vanhempiaan kun ei voi korvata kenelläkään muulla.
Mä suhtaudun yhtä vakavasti asiaan silti. Viime ihastuminen kesti melkein 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä näkyy kadonneen vuorokauden edestä viestejä. Siispä, Soolo. Pyydän kauniisti, että kertoisit minulle kaiken.
Tottakai ja sinä olet hiljaa. <3
Lupaan vastata jokaiseen kysymykseen, jonka haluat kysyä, jos vain osaan. Riittääkö?
Oh my! Ennenkuulumatonta. Toki se riittää, oletko varma että nyt jo pystyt siihen? Vai oliko tämä ensimmäinen kertakun yrität tällaista toimintatapaa edetäksesi kanssani?
Uskon niin. Haluan yrittää parhaani.
Tälläkin kertaa. Jaa-a, en tiedä. Katsotaan.
Voimakkaat muistikuvat sinusta ja yhteisestä ajastamme pyörivät mielessäni, vaikka kaikki sinussa olikin valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt täsmälleen sitä, mihin oon tosi väsynyt. 💛🌞
Sama. Käydäänkö jo nukkumaan?
Sanon hiljaa sulle hyvät yöt, ettei vaan trollit kuule. 🌞💛
Puhuin kaivatun toiminnasta. Yhtäkkiä taas täysin kylmälle. 💛🌞
Olet mittaamattoman ihana. 💕
Voihan nenä jäädyin ja meni aivot ihan höttö hattaraksi. Voi sitä perhosten määrä taas. 😍
Ollut höpö olo koko loppu päivän.
Kävin tänään vähän juoksemassa metsässä kun ei ole hetkeen saanut. Oli hyvin mukavaa. Sinun kanssa se olisi vieläkin kivempaa. Ja ihan vaan metsässä kävelykin olisi aivan ihanaa.
Hyvän yön haleja ja pusuja ihanalle. 🤗😚
Voisinpa olla viekussasi.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Kauniita unia. Olet ajatuksissani. N-m
Vierailija kirjoitti:
Niitä silmiä ei voi unohtaa
Millaiset silmät ne olivat?
Kaipauksesta polttavaan roihuun. Saitko sen kenet halusit?
Olisit mun jonossa hyvänä ykkösenä.
Tyyni on järven pinta.
Olisinpa minäkin.
Loma terveisiä kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan puhdistavaa, että nää viestit aina katoaa. Tässä ketjussa vois olla ominaisuus, että viestit katoais automaattisesti aina viikon päästä.
Just niin, mä oon joskus yölläkin herännyt että apua mitä tunnisteellisia viestejä mä oon tänne laittanut... ja mikä suunnaton helpotus kun niitä ei enää olekaan löytynyt. Kyllä tää jonkinlainen hetkellisyys on yksi keskeinen tämän saitin piirre.
Valitsen sen, jolle olen ainoa todellinen rakkaus
S-mies, jäit asumaan mun mieleen💕
Vierailija kirjoitti:
Valitsen sen, jolle olen ainoa todellinen rakkaus
Mut entä jos se ei ole sun ainoa todellinen rakkaus? Nää rakkausasiat ois tärkeä mennä yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en valitse sellaista, jolle olen vain vaihtoehto muiden joukossa. Valitsen hänet, jolle olen prioriteetti, en optio. Jos nainen alkaa puhua siitä, miten hänellä olisi muitakin vaihtoehtoja, sanon, että joo voit mennä niiden muiden vaihtoehtojen pariin aivan vapaasti. En soittele perään. 😆
Olet mies minun makuun!
Vastaukseen ei tarvita sanoja. Nostan vain etusormen, pikkusormen ja peukalon ylös🤟
-sivusta