Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli ottaa riski ja kakistaa ulos et oot mun mielestä upee nainen. Mut en voi tehdä sitä tässä tilanteessa kun pitää jatkossakin olla tekemisissä.
Ja kuitenkin mä otin riskin, sanoin asioita, vastaanotto ei ollut ollenkaan kiva ja silti jatkoin tekemisissä kanssasi. Meille on eri säännöt nähtävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu näyttää siltä, että syö tiiliskiviä aamupalaksi. Voisi syödä joskus minuakin.
Timmi, kova ja tinkimätön. Sellainen on tiiliskiviä aamupalaksi rouskuttava.
Tässä tapauksessa viittasin kyllä veistettyihin, miehekkään uurteisiin kasvoihin. Ei kuitenkaan kivikasvo. On hyvinkin huomioonottava.
Vierailija kirjoitti:
kadonnutta kaivattua etsimässä..
Käsikopelolla vai summamutikassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi täällä? Mistä tiedät? Miten tunnistat?
Ei ole, ei hän ole sitä tyyppiä joka tyytyisi pelkästään kirjoittelemaan ihastuksistaan. On sitä paitsi pariutunut aivan äskettäin, joten mitä vastarakastunut kaipausketjussa edes kävisi.
Mä kerroin vain ihastumisestani, kun en muuta saanut sanottua.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sunshine💖
Hyvää yötä. 💖
Hän
Kun kesä syksyyn vaihtuu ja lehtien nään lentävän. Tunnen saman ikävän Kun poissa on hän.
👍
Vierailija kirjoitti:
Varo trolleja.
Olen liian paljon kokenut ja kyyninen, että menisin lankaan. Luotan vain asioihin, jotka tapahtuvat irl. Enkä aina sittenkään, vaikka tapahtuisikin. Aikoinaan eksän kanssa ensimmäisen kohtaamisen jälkeen jäin pariksi päiväksi pähkäilemään, että olikohan hän sittenkään tosissaan - ja se jatkui aina siihen asti, kun hän laittoi viestiä, että ei pahastuisi, jos lähettäisin viestiä. Sitten se vasta lähti kunnolla käyntiin se juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on välimatkaa?
Alle 10km, tarkempaa en osaa sanoa. Minulta tapaamispaikkaamme missä nähtiin eka ja vika kerta, 2km.
Vierailija kirjoitti:
Töisssä pelkkä seinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli ottaa riski ja kakistaa ulos et oot mun mielestä upee nainen. Mut en voi tehdä sitä tässä tilanteessa kun pitää jatkossakin olla tekemisissä.
Anna tulla vaan. Mä kestäisin noin suoraa palautetta😊.
Minun mielestä ei ole tilanteita, että ei voisi sanoa kauniita asioita.
Ois tosi kiusallista sen jälkeen olla tekemisissä jos tulis pakit. Ja tää tilanne on sellainen missä täytyy käyttää harkintaa.
hän
sai mut nauramaan
hän
sai mut laulamaan
hän
antoi mulle sävelmän
🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko työkavereita? Ja joo, toi on totta, et jos se toinen sanois, et lähde nyt menemään siitä, niin olis tosi kiva olla jatkossa tekemisissä.
Ollaan. En yhtään tiedä mitä sen naisen päässä liikkuu. Signaalit on ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töisssä pelkkä seinä.
Olen kateellinen. Näet häntä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää juhlaa tiedossa tällä viikolla, onnittelut!
💕
Ootteko työkavereita? Ja joo, toi on totta, et jos se toinen sanois, et lähde nyt menemään siitä, niin olis tosi kiva olla jatkossa tekemisissä.