Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Miten jatkuu sinun tarinasi?
Älä kerro valheellista totuutta - kerro tarina omalla tavallasi.
...ja niin hän kaipasi sitä miestä elämänsä loppuun saakka.
Tottakai ja 100 vuotta vähintään yli sen miehen elämän... Kiitos, löytäjä saa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Tottakai ja 100 vuotta vähintään yli sen miehen elämän... Kiitos, löytäjä saa pitää.
Einstein vai Edisonkos sen miehen nimi olikin...🤔 Liippaa läheltä, liippaa läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Einstein vai Edisonkos sen miehen nimi olikin...🤔 Liippaa läheltä, liippaa läheltä.
Hämärä ajatus, ei liittynyt ainakaan minun osuuteeni. Jatkakaa rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
Periaatteessa mutta kuule joskus täytyy kun ei mene perille ikinä koskaan milloinkaan mikään missään tai mistään. 👍
Meinaat että sun taidot kommunikoida tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
Periaatteessa mutta kuule joskus täytyy kun ei mene perille ikinä koskaan milloinkaan mikään missään tai mistään. 👍
Ymmärsit taas väärin. Oletan että aivan täysin tarkoituksenmukaisesti. Olen kokenut kyllä nämä sairaiden tavat jo sen tuhat kertaa. Sen minkä taakseen jättää edestään löytää.
Ps. Välillä menen niin hämmentyneeksi etten pysty edes ajattelemaan. What??? 😂😆
Kirjoitin alussa, että olen nähnyt muutakin. Vastasin lyhyesti henkimaailmasta, omia kokemuksia enempi avaamatta (kaipausketjussa) ja ei olisi pitänyt. Ei tästä enempää. Kaipaan toisenlaista henkilöä. Kuuntelen ja puhun tarvittaessa kasvotusten (tästä aiheesta). Tuolloin ei myöskään voi tulla väärin ymmärretyksi. Ja ei huolta, emme tunne sinun kanssa lainkaan.
OK. All Good! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin eikö ne laiteta jollain liimalla ne räpsyttimet, liekö sitten hyväksi sellainen
Iso osa nykyihmisistä ja varsinkin nuorista elää sellaisten asioiden ympäröimänä jotka eivät ole hyväksi heille, jopa iholle tai sen sisään nuoret pistää ties mitä ja jännä nähdä miltä nuo näyttää vähän myöhemmin?
Itselläni on lapsi joten en halua lähelle kovin epäterveitä ja epävarmoja naiskuvia, noin muutoin ei niin kiinnosta mitä kukin itselleen tekee kunhan ei tuhottomasti ympäristöä pilaa.Terveintä on antaa lapsen elää ja kokeilla valvovan silmän alla. Maalaisjärkeä, sitä terveintä mahdollista. Järkevät naiset pärjäävät parhaiten. Älkää yrittäkö muuttaa lasta omaksi kuvaksenne tai haluamannelaiseksi vaan antakaa hänen toteuttaa itseään ja seurata omaa polkuaan.
Joo tuo on ollut alusta asti selvää, että lapsi kasvaa sellaiseksi kuin on ja vanhemman tehtävä on lähinnä olla tukena siinä.
Eli ei kuulu tapoihin tuollaiset omaksi kuvaksi muuttamiset. Ympäristöstä täytyy tietysti huolehtia ettei ole kovin vahingollinen, sillä nuoret on manipuloitavissa ja ympäristö vaikuttaa paljon.
Nykyään se ympäristö on koko ajan taskussa puhelimen muodossa, siellä sitä riittääkin kaikenlaista mitä ei tarvitsisi nähdä ollenkaan.
Elinpiirin nuorille/teineille puhun kyllä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
Ymmärsit taas väärin. Oletan että aivan täysin tarkoituksenmukaisesti. Olen kokenut kyllä nämä sairaiden tavat jo sen tuhat kertaa. Sen minkä taakseen jättää edestään löytää.
Ps. Välillä menen niin hämmentyneeksi etten pysty edes ajattelemaan. What??? 😂😆
Niinpä. Vika on aina muissa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Eikö elämän viehätys ole siinä,
että tarina jatkuu vain tähän hetkeen,
huomenna voi kaikki olla jo toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Jos sä rakas tahdot niin. Koen elämän viehätyksen olevan elämästä nauttiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pahoja henkiä ympärilläni koko elämän. Olen tuntenut, aistinut ja jopa nähnyt, mut hyvät ovat olleet turvanani.
Tähän olen luottanut ja luotan.Joo ja pahoja vastaan pitää vaan olla vahva, ei saa antaa pelolle valtaa. Itse en turvaudu ikinä mihinkään henkiin, mutta jos joku ns. paha yrittää riivata, niin hengitän itselleni sellaisen itsevarmuuden että jättää rauhaan. Jos alkaa pelkäämään, niin ne vaan mellastaa rajattomasti ja saa muutkin pelkäämään.
Juuri näin. Hengittelen ja ajattelen hyvää.
Saiko Vinttis lopulta sen kaipaamansa miehen, kun ei ole enää ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Jos sä rakas tahdot niin. Koen elämän viehätyksen olevan elämästä nauttiminen.
Elämästä voi nauttia parhaiten tässä hetkessä, vaikka samalla aavistaisi jo huomisen...
Vierailija kirjoitti:
Saiko Vinttis lopulta sen kaipaamansa miehen, kun ei ole enää ketjussa?
Ehkä. Samaa epäilen runomiehestä. Jotain sutinaa silläkin on jonkun kanssa, koska ei ole enää ketjussa kaipaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kesä on rakkauden aikaa.
Onni harvoilla, kesä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
*laittaa tekoripsiä*
No nyt on äijä entistä söpömpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Ihmiset, joilla on traumatausta usein elävät joko menneisyydessä (märehtivät menneitä tapahtumia) tai tulevaisuudessa (unelmoivat tulevista tapahtumista) välttääkseen tämän hetken aiheuttamia tunteita. Tunteminen menneisyyden tai tulevaisuuden kautta on turvallisempaa.
Tunteiden tunteminen tässä hetkessä on läsnä olemista itselleen. Miten muuten voisi olla läsnä muillekaan, kuten kaivatulle, jos siihen tulisi aidosti tilaisuus.
Kaivatulleni tietysti eniten