Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
301/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan osa-aika näkijä, joskus vaan tiedän asioita, jotenkin oudosti. Ei oo tullu testattua tiedänkö jos joku kysyis jotain tms. Semmottii.

Minä en voi katsoa ihmisiä kaupoissa tai missään, koska alan lukea heidän elämää. Olen jopa alkanut itkeä tämän vuoksi. Erään läheisen kuoltua tietämättäni hyvin kaukana itsestäni aistin senkin jotenkin ja olin tosi surullinen tuolla lomamatkallani sinä iltana ja itkin. En halunnut lähteä illanviettoon vaan totesin seuraavana päivänä toiselle, että oli jotenkin surullinen olo ja itkeskelin siellä hotellihuoneessa. Viikko tai pari tuon jälkeen vasta selvisi, että eräs sukulainen oli kuollut. 

Vierailija
302/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko sun vaimos sut taas kiinni av:n lukemisesta vai miksi se vetää scotrched earth -tyylisesti tätä kumoon?

Sun haaveissa kuule vaan 😊 Meitä täällä ruikuttajia tuskin kukaan pitää erityisen vaarallisena porukkana tai uhkana omalle liitolleen 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan osa-aika näkijä, joskus vaan tiedän asioita, jotenkin oudosti. Ei oo tullu testattua tiedänkö jos joku kysyis jotain tms. Semmottii.

No siis mitä tarkoitat ja haet tällä? Näkijä ei edes välttämättä tee tulkintoja. Lorna Byrnekin on esimerkiksi näkijä koska hänen enkelioppaansa puhuvat hänelle. Se on lahja Jumalalta. Sellainen on oikea näkijä mutta myös sellainen joka pystyy tekemään tulkintoja aistiensa kautta rehellisesti ja aidosti. Näin se on aina ollut. Toiset käyttävät sanaa selvänäkijä, selväkuulija, voi olla selvätietoinen tai muuta riippuen siittä mikä on se oma tapa jolla tulkitsee. Ihan ikivanhoja juttuja. Harvoille vain puhutaan ja harvat kuulevat enkelten/oppaiden ääntä varsinaisesti. Kannattaa tutkia lisää ja lukea myös kirjoja. Suomessa on myös Niina-Matilda Kuusisto, hän on näkijä myös kuten se Lornakin, näin hän on kertonut ja kirjoittanut kirjojakin elämästänsä.

No, en liian syvälle halua näihin juttuihin hakeutua, otan vastaan sen mikä annetaan.

Ei kaikki asiat kiinnosta kaikkia mutta jokaisen pitää saada olla rauhassa kiinnostunut mistä on. Ei ole pakko uskoa tai perehtyä tähän aiheeseen mutta ei ole hyväksi uskoa kaikkea paskaa ja sit hyvät kärsii. Tätä se on aika ja kaikessa kun jokkut tekee hyvin pahasti väärin.

Vierailija
304/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me oltais ihan hyvät läpänheittokaverit, mut olisin ehkä halunnut susta jotain muuta. Koeta nukkua. Öitä.

Kenelle?

Hänelle, jolla on hyvin hyvin kauniit silmät.

Onko ruskeat ja tekoripset?

Hyi - ei!!

Vierailija
305/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi katsoa ihmisiä kaupoissa tai missään, koska alan lukea heidän elämää. Olen jopa alkanut itkeä tämän vuoksi. Erään läheisen kuoltua tietämättäni hyvin kaukana itsestäni aistin senkin jotenkin ja olin tosi surullinen tuolla lomamatkallani sinä iltana ja itkin. En halunnut lähteä illanviettoon vaan totesin seuraavana päivänä toiselle, että oli jotenkin surullinen olo ja itkeskelin siellä hotellihuoneessa. Viikko tai pari tuon jälkeen vasta selvisi, että eräs sukulainen oli kuollut. 

Ei tuolla tavalla lueta ihmisten elämiä. Ei ole tervettä joten sinulla on ongelmia. Jos kärsit liikaa omista psyykkeen asioistasi, mene hakemaan apua itsellesi.

Vierailija
306/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla tavalla lueta ihmisten elämiä. Ei ole tervettä joten sinulla on ongelmia. Jos kärsit liikaa omista psyykkeen asioistasi, mene hakemaan apua itsellesi.

Lisään tähän, että ei ketään lueta ilman lupaa myöskään joten ontuu juttusi pahasti.

Vierailija
307/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tänään mitään. Enkä tulevaisuudessa.

Kaksoisliekkini löysin 3 vuotta sitten.

Enkä olisi ollut tekemisissä lähemmin, jos olisin tiennyt hänen olevan varattu.

-mies

Vierailija
308/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko sun vaimos sut taas kiinni av:n lukemisesta vai miksi se vetää scotrched earth -tyylisesti tätä kumoon?

Sun haaveissa kuule vaan 😊 Meitä täällä ruikuttajia tuskin kukaan pitää erityisen vaarallisena porukkana tai uhkana omalle liitolleen 😅

Nuo haaveilut täällä aina naurattaa. Miksi täällä roikuttaisiin vuodesta toiseen jos olis kaivattuun mitään mahkuja? Eipä tosiaan tarvi puolisoiden meitä pelätä.

Vierailija
309/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää ihanalle N-miehelle. 🤗😘

Vierailija
310/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusettiluistelua kanssasi, Tiina 🤗

Onko se muodostelmaluistelijakin Tiina?

On🥰

Vierailija
311/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.

Ei ole, vaan joku feikkasi.

Täällä, näkijä. Henkimaailma ja muutakin.

Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!

Mulle on jotkut sanoneet, että pitäisi käyttää sitä mitä on ja uskaltaa avautua sille, mutta nämä on näitä mitä olisin tehnyt toisin jos olisi kumppani, sillä yksin en vaan uskalla ei voi mitään. En siis tarkoita, että kumppani auttaisi tuossa asiassa, vaan olisi fyysisesti tukena jos minua pelottaa.

Nyt vaan pakenen koko juttua enkä halua kohdata koska en kykene ilman fyysistä tukea ja pelkään.

Eri

Vierailija
312/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!

Teetkö työksesi vaiko olet ainoastaan näkijä itseksesi? Minäkin nimittäin olen näkijä. Kiva kohdata juuri täällä muitakin näkijöitä. Miten käsität termin henkimaailma? Kerro vapaasti lisempää. Kiva kuulla ja keskustella.

Hei taas ja kuin myös. Työni on muuta. Lyhyesti henkimaailmasta, että olen mm. nähnyt, kuullut ja tuntenut. Itselleni on luontevaa puhua hengestä, mutta enkeli käy hyvin. Minulle on kerrottu joitain omia kokemuksia irl ja täällä on (ollut) lisäksemme heitä, jotka ovat kokeneet. Kuulisin mielelläni lisää ja ymmärrän, että nämä voivat liittyä kaivattuun ja olla tunnisteita. Itse käytän muita tunnisteita ja niitäkin enää harvoin. Olisi varmaan hyvä olla toinen paikka (ketju), vaikka kaikkeahan täällä jutellaan...

Vierailija
313/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks emi kun haukuin sua täällä. Meinas vaa ituttaa..

Vierailija
314/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on markkinapaikka, johon laitat ittes 'myyntiin', miksi te sellasta haluatte tehdä

Vierailija
315/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*laittaa tekoripsiä*

Vierailija
316/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.

Ei ole, vaan joku feikkasi.

Mulle on jotkut sanoneet, että pitäisi käyttää sitä mitä on ja uskaltaa avautua sille, mutta nämä on näitä mitä olisin tehnyt toisin jos olisi kumppani, sillä yksin en vaan uskalla ei voi mitään. En siis tarkoita, että kumppani auttaisi tuossa asiassa, vaan olisi fyysisesti tukena jos minua pelottaa.

Nyt vaan pakenen koko juttua enkä halua kohdata koska en kykene ilman fyysistä tukea ja pelkään.

Eri

Käytetään sitä mitä on? Niin itsestä käsin, ei ulkoa. Te vaaditte ja ripustaudutte ihmisiin, ei terveen ihmisen merkki. Ymmärryksenne on puutteellinen, suuri syy on narsismi joka supistaa katsontakantaa yllättäen vain omaan itseen. Kannattaa pohtia näitä. Jos teet tulkintaa aistiesi kautta, kateus, katkeruus, ilkeys jne. vaikuttaa liikaa tulkinnan puhtauteen sekä tottakai intentio työlle. Tulkinnallinen työ kuuluu tehdä rakkaudesta lajiin, ei rahan takia tai tärkeiöyn takia. Auttakaa muitakin, yksinkertaisesti rehellisyydellä. Onnea matkaasi.

Vierailija
317/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuinen kakkonen, jämäpala, jota tarvitaan silloin, kun tarvitaan.

Vierailija
318/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on markkinapaikka, johon laitat ittes 'myyntiin', miksi te sellasta haluatte tehdä

Varmaan just siks, että osa sinkkuihmisistä haluaa olla markkinoilla saatavilla ja katsastamassa valikoimaa?

Sieltähän saa hyvän lisän IRL-kohtaamisiin, tosin kaikillahan ei edes ole IRL-kohtaamisia muiden sinkkujen kanssa juurikaan joten näille Tinder on vielä tärkeämpi.

Omassa tuttavapiirissäni on niin monta Tinderin kautta pariutunutta ihmistä, etten jaksa edes laskea.

Vierailija
319/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*laittaa tekoripsiä*

Oletko kauppistyttö? :D

Yksi tuttu parikymppinen kuvaili vasta jotain tyyppejä näin: ne oli sellaisia perus kauppistyttöjä, blondatut hiukset ja tekoripset.

Alkoi jotenkin naurattaan, vaikka joo tajusin toki minkä tyyppistä hän tarkoitti.

Ja kauppis tietty kauppakorkea, jos joku ei tiedä.

Vierailija
320/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikuinen kakkonen, jämäpala, jota tarvitaan silloin, kun tarvitaan.

No mikäs nyt?

Ketju on lukittu.