Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Saa olla tekoripset kunhan ne ei tipahda mun aamupuuroon (ja näyttää asiallisilta)
Tosin eikö ne laiteta jollain liimalla ne räpsyttimet, liekö sitten hyväksi sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä, näkijä. Henkimaailma ja muutakin.
Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!
Mulle on jotkut sanoneet, että pitäisi käyttää sitä mitä on ja uskaltaa avautua sille, mutta nämä on näitä mitä olisin tehnyt toisin jos olisi kumppani, sillä yksin en vaan uskalla ei voi mitään. En siis tarkoita, että kumppani auttaisi tuossa asiassa, vaan olisi fyysisesti tukena jos minua pelottaa.
Nyt vaan pakenen koko juttua enkä halua kohdata koska en kykene ilman fyysistä tukea ja pelkään.Eri
Ymmärrän sinua. Tsemppiä! On ollut aika, kun itse pelästyin, että "mitä tämä on". Olin hiljaa vuosikymmeniä ja käsittelin näkemykseni yksin. En ole kohdannut pahoja henkiä, muutama hauska kummitusjuttukin olisi, joista voisin kertoa ja ehkäpä joskus saan tilaisuuden, jos kaivattuni kyselisi. Emme ole nähneet tänä vuonna...Olen haaveillut mm. metsäkävelystä ja nuotion ääreen juttelemaan niitä näitä tai olemaan vaikka ihan hiljaa vaan. /ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.
Ei ole, vaan joku feikkasi.
Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!
Mulle on jotkut sanoneet, että pitäisi käyttää sitä mitä on ja uskaltaa avautua sille, mutta nämä on näitä mitä olisin tehnyt toisin jos olisi kumppani, sillä yksin en vaan uskalla ei voi mitään. En siis tarkoita, että kumppani auttaisi tuossa asiassa, vaan olisi fyysisesti tukena jos minua pelottaa.
Nyt vaan pakenen koko juttua enkä halua kohdata koska en kykene ilman fyysistä tukea ja pelkään.Eri
Käytetään sitä mitä on? Niin itsestä käsin, ei ulkoa. Te vaaditte ja ripustaudutte ihmisiin, ei terveen ihmisen merkki. Ymmärryksenne on puutteellinen, suuri syy on narsismi joka supistaa katsontakantaa yllättäen vain omaan itseen. Kannattaa pohtia näitä. Jos teet tulkintaa aistiesi kautta, kateus, katkeruus, ilkeys jne. vaikuttaa liikaa tulkinnan puhtauteen sekä tottakai intentio työlle. Tulkinnallinen työ kuuluu tehdä rakkaudesta lajiin, ei rahan takia tai tärkeiöyn takia. Auttakaa muitakin, yksinkertaisesti rehellisyydellä. Onnea matkaasi.
Mahtavaa projisointia!
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
H i r t e e n vai?
Toivon kaikille edes pieniä. onnen tunteita tähänkin päivää. 🍀
Vaikeaa on, mut niitäkin on, jos ymmärtää niitä olevan.
Kaivatulleni tietysti eniten.
Halaus. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!
Ymmärrän sinua. Tsemppiä! On ollut aika, kun itse pelästyin, että "mitä tämä on". Olin hiljaa vuosikymmeniä ja käsittelin näkemykseni yksin. En ole kohdannut pahoja henkiä, muutama hauska kummitusjuttukin olisi, joista voisin kertoa ja ehkäpä joskus saan tilaisuuden, jos kaivattuni kyselisi. Emme ole nähneet tänä vuonna...Olen haaveillut mm. metsäkävelystä ja nuotion ääreen juttelemaan niitä näitä tai olemaan vaikka ihan hiljaa vaan. /ap.
Korjaan hieman, etten siis alusta hän, joka illalla kyseli meedioista. Rajasin viestiä ja olen tuo, kenelle vastasit. Anteeksi, en halua hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Tosin eikö ne laiteta jollain liimalla ne räpsyttimet, liekö sitten hyväksi sellainen
Kaupoissa myytävät liimat ovat ok, mutta varovaisuutta ja jos tuntuu etteivät ne sovi, tuntuvat jotenkin ikäviltä, silmät vuotavat/punoittavat tms. niin ei kannata käyttää tai pitää taukoa. Ei niissä ole sellaista vaaraa mutta monen silmät ovat herkät, nuorilla varsinkin ja liiman jouduttua silmään on kyllä lääkärissäkäynnin paikka. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.
Ei ole, vaan joku feikkasi.
Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!
Käytetään sitä mitä on? Niin itsestä käsin, ei ulkoa. Te vaaditte ja ripustaudutte ihmisiin, ei terveen ihmisen merkki. Ymmärryksenne on puutteellinen, suuri syy on narsismi joka supistaa katsontakantaa yllättäen vain omaan itseen. Kannattaa pohtia näitä. Jos teet tulkintaa aistiesi kautta, kateus, katkeruus, ilkeys jne. vaikuttaa liikaa tulkinnan puhtauteen sekä tottakai intentio työlle. Tulkinnallinen työ kuuluu tehdä rakkaudesta lajiin, ei rahan takia tai tärkeiöyn takia. Auttakaa muitakin, yksinkertaisesti rehellisyydellä. Onnea matkaasi.
Mahtavaa projisointia!
Ota se vaikka tällä kertaa näin. Ei haittaa minua. Ymmärrän että kokemusmaailmasi on sekaisin kuten sinäkin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
Periaatteessa mutta kuule joskus täytyy kun ei mene perille ikinä koskaan milloinkaan mikään missään tai mistään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä roikkuu 🎶
H i r t e e n vai?
Hyvä pointti. Luen mielelläni älykästä keskusteluanne aiheesta. Olen avoin!
Mulla on ollut pahoja henkiä ympärilläni koko elämän. Olen tuntenut, aistinut ja jopa nähnyt, mut hyvät ovat olleet turvanani.
Tähän olen luottanut ja luotan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikuinen kakkonen, jämäpala, jota tarvitaan silloin, kun tarvitaan.
Onko oma valinta seistä varjossa, eikä valossa? Sivullinen miettii.
Se siitäkin sairaasta maailmasta. Jatkan elämäni siistimistä kaikin tavoin.. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa myytävät liimat ovat ok, mutta varovaisuutta ja jos tuntuu etteivät ne sovi, tuntuvat jotenkin ikäviltä, silmät vuotavat/punoittavat tms. niin ei kannata käyttää tai pitää taukoa. Ei niissä ole sellaista vaaraa mutta monen silmät ovat herkät, nuorilla varsinkin ja liiman jouduttua silmään on kyllä lääkärissäkäynnin paikka. 👍
Mitä ne tekee jos menee liimaa silmään, onko siihen jotain aineita
Tarinat jatkuvat.
Miten jatkuu sinun tarinasi?
Älä kerro valheellista totuutta - kerro tarina omalla tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
Ei ole sinun asiasi. Ei ole koskaan ollutkaan.
Sitä on hyvä pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Tarinat jatkuvat.
...ja niin hän kaipasi sitä miestä elämänsä loppuun saakka.
Aika ylimalkaisesti vastattu. Kuka tahansa voi kokea käytännössä mitä tahansa? Kokemuksista voi keskustella, se ei tee sinusta näkijää. Enkeli ja opas ovat sama asia mutta henki on henki eli kuolleen ihmisen henki/sielu eli eri asia. Kaikki ympärillämme jota emme näe on energiaa ja enkelit sekä henget ovat samassa paikassa vaikka käytämme henkimaailma termiä puhuttaessa henkien olinpaikasta. Joten kun me kuolemme, siirrymme henkimaailmaan eli energiatasolle eivätkä elossa olevat näe meitä kuten eivät näe enkeleitä/oppaitakaan. Kaikessa yksinkertaisuudessaan. Jos haette täältä jotakin tietoa, en anna sillä olen vain näkijä ja oppaani siis puhuvat minulle kuten nyt esimerkiksi sille Lornallekin. Lopuksi vielä muistutus jos joku ei vielä ole ymmärtänyt; Olen älykäs ihminen enkä ole siis tyhmä, yksinkertainen, huijattavissa tai manipuloitavissa. Tutuille terveisiä, saatanan yksinkertaista porukkaa leuhkii täällä milloin milläkin. En kehtaisi kuuna päivänä!