Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me oltais ihan hyvät läpänheittokaverit, mut olisin ehkä halunnut susta jotain muuta. Koeta nukkua. Öitä.
Kenelle?
Hänelle, jolla on hyvin hyvin kauniit silmät.
Onko ruskeat ja tekoripset?
Ei oo varsinaisesti tekoripsityyppiä.
Täällä!
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo o, näyttäs vaan tyhmenevän ihmiskunta, ei täällä monta älykästä enää ole.
Meidän onneksi sinä olet täällä😄
No niin, kiittäkää onneanne. Seura tekee kaltaisekseen joten saas nähdä miten käy. Minulle tai muille.
Ei onneksi kaikille tee kun ei anna lupaa. Voi rauhassa vain mukautua. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me oltais ihan hyvät läpänheittokaverit, mut olisin ehkä halunnut susta jotain muuta. Koeta nukkua. Öitä.
Kenelle?
Joillekin sopii, ite vetelen mielummin ripsarin tarvittaessa. En jotenkaan osaa yhtään laittaa niitä ripsiä.
Varmasti joillekin sopii, mut kyllä mä melkoisesti hämmästyisin, jos hänellä tekoripset näkisin.
Eli natur(elli) nainen ilmiselvästi. Menikö silmien väri oikein kuitenkin?
Joo, sadoistatuhansista ruskeasilmäisistä suomalaisista se olet juuri sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa päässäni ratkastua onko tää väärin vai oikein vai onko mitään väliä edes, varmaan ajattelin et kun hengaillaan niin jos se tuntuis oikealta niin sitten sen mukaan. Melkonen sekasotku.
Jos et erota oikeaa väärästä, olet paatunut.
Mulla on mielestäni aika vahva ymmärrys oikeasta ja väärästä mutta tästä asiasta en pääse perille, koska loogisesti ajateltuna siinä ei ole mitään väärää. Pitää kuitenkin huomioida ihmisymmärryksen rajallisuus joten erehtymisenkin mahdollisuus on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Joillekin sopii, ite vetelen mielummin ripsarin tarvittaessa. En jotenkaan osaa yhtään laittaa niitä ripsiä.
Varmasti joillekin sopii, mut kyllä mä melkoisesti hämmästyisin, jos hänellä tekoripset näkisin.
Mitä muuta olisit sitten halunnut siitä läppäkaverista?-sivu
Vierailija kirjoitti:
Pikkujätti🧡
Nainen/mies? Mistäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Ei luulo ole tiedon väärti tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Ei ole ilmiselvästi minkäänlainen nainen, koska on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Ei luulo ole tiedon väärti tällä kertaa.
Ah, oliko tuossa ne "tunnisteet" joita kukaan muu ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Kuulo ei ole tiedon väärti
No sit menee jo vaikeaksi
Vierailija kirjoitti:
Kuulo ei ole tiedon väärti
Välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan osa-aika näkijä, joskus vaan tiedän asioita, jotenkin oudosti. Ei oo tullu testattua tiedänkö jos joku kysyis jotain tms. Semmottii.
No siis mitä tarkoitat ja haet tällä? Näkijä ei edes välttämättä tee tulkintoja. Lorna Byrnekin on esimerkiksi näkijä koska hänen enkelioppaansa puhuvat hänelle. Se on lahja Jumalalta. Sellainen on oikea näkijä mutta myös sellainen joka pystyy tekemään tulkintoja aistiensa kautta rehellisesti ja aidosti. Näin se on aina ollut. Toiset käyttävät sanaa selvänäkijä, selväkuulija, voi olla selvätietoinen tai muuta riippuen siittä mikä on se oma tapa jolla tulkitsee. Ihan ikivanhoja juttuja. Harvoille vain puhutaan ja harvat kuulevat enkelten/oppaiden ääntä varsinaisesti. Kannattaa tutkia lisää ja lukea myös kirjoja. Suomessa on myös Niina-Matilda Kuusisto, hän on näkijä myös kuten se Lornakin, näin hän on kertonut ja kirjoittanut kirjojakin elämästänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan osa-aika näkijä, joskus vaan tiedän asioita, jotenkin oudosti. Ei oo tullu testattua tiedänkö jos joku kysyis jotain tms. Semmottii.
No siis mitä tarkoitat ja haet tällä? Näkijä ei edes välttämättä tee tulkintoja. Lorna Byrnekin on esimerkiksi näkijä koska hänen enkelioppaansa puhuvat hänelle. Se on lahja Jumalalta. Sellainen on oikea näkijä mutta myös sellainen joka pystyy tekemään tulkintoja aistiensa kautta rehellisesti ja aidosti. Näin se on aina ollut. Toiset käyttävät sanaa selvänäkijä, selväkuulija, voi olla selvätietoinen tai muuta riippuen siittä mikä on se oma tapa jolla tulkitsee. Ihan ikivanhoja juttuja. Harvoille vain puhutaan ja harvat kuulevat enkelten/oppaiden ääntä varsinaisesti. Kannattaa tutkia lisää ja lukea myös kirjoja. Suomessa on myös Niina-Matilda Kuusisto, hän on näkijä myös kuten se Lornakin, näin hän on kertonut ja kirjoittanut kirjojakin elämästänsä.
No kaikki ei aina ymmärrä näistä. Moni on huijannut, joten täytyy olla varovainen näiden huijareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa päässäni ratkastua onko tää väärin vai oikein vai onko mitään väliä edes, varmaan ajattelin et kun hengaillaan niin jos se tuntuis oikealta niin sitten sen mukaan. Melkonen sekasotku.
Jos et erota oikeaa väärästä, olet paatunut.
Mulla on mielestäni aika vahva ymmärrys oikeasta ja väärästä mutta tästä asiasta en pääse perille, koska loogisesti ajateltuna siinä ei ole mitään väärää. Pitää kuitenkin huomioida ihmisymmärryksen rajallisuus joten erehtymisenkin mahdollisuus on olemassa.
Joskus logiikka ontuu, kun ei ole onnistunut vielä ottamaan huomioon kaikkia asiaan vaikuttavia premissejä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en liian syvälle halua näihin juttuihin hakeutua, otan vastaan sen mikä annetaan.
Eri tapaus. Rakkautta naiset elämään! Ja hyville naisille rakkautta miehiltä! Huutomerkki kerpele!!!