Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
261/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me oltais ihan hyvät läpänheittokaverit, mut olisin ehkä halunnut susta jotain muuta. Koeta nukkua. Öitä.

Kenelle?

Hänelle, jolla on hyvin hyvin kauniit silmät.

Onko ruskeat ja tekoripset?

Ei oo varsinaisesti tekoripsityyppiä.

Joillekin sopii, ite vetelen mielummin ripsarin tarvittaessa. En jotenkaan osaa yhtään laittaa niitä ripsiä.

Vierailija
262/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.

Ei ole, vaan joku feikkasi.

Täällä, näkijä. Henkimaailma ja muutakin.

Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!

Teetkö työksesi vaiko olet ainoastaan näkijä itseksesi? Minäkin nimittäin olen näkijä. Kiva kohdata juuri täällä muitakin näkijöitä. Miten käsität termin henkimaailma? Kerro vapaasti lisempää. Kiva kuulla ja keskustella.

Nonni, nyt me kuulemme kaikilta näkijöiltä lisää! Jännittävää! 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näkijä ketjussa on ollut paikalla? Näkijöitä on aika vähän luotettavia. Ilmiantakaa, minua kiinnostaa tämäkin asia.

Näistä ei juurikaan puhuta. Olen joitain kirjoja lukenut ja muistelen, että on ketjuja, missä näistä voi lukea. Kaipaan hurmaavaa hymyilijää, (joka on elossa). Mukavaa päivän jatkoa!

Teetkö työksesi vaiko olet ainoastaan näkijä itseksesi? Minäkin nimittäin olen näkijä. Kiva kohdata juuri täällä muitakin näkijöitä. Miten käsität termin henkimaailma? Kerro vapaasti lisempää. Kiva kuulla ja keskustella.

Miksi kyselet, eikö selvänäkijän pitäis nähdä vastaukset muutenkin?

Vierailija
264/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa päässäni ratkastua onko tää väärin vai oikein vai onko mitään väliä edes, varmaan ajattelin et kun hengaillaan niin jos se tuntuis oikealta niin sitten sen mukaan. Melkonen sekasotku.

Jos et erota oikeaa väärästä, olet paatunut.

Vierailija
265/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseni edellisen kommenttiin oli lajissaan selkein mahdollinen. Olen pahoillani mutta en koe tarvetta vastata ilkeilyviestiisi. Odotan auliisti kollegani vastausta. Ole sinäkin avoin ihminen, et selkeästikään ymmärrä miten näkijät toimivat tai mitä lainalaisuuksia kuuluu työskennellessä yhteistyössä henkimaailman kanssa.

Vierailija
266/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseni edellisen kommenttiin oli lajissaan selkein mahdollinen. Olen pahoillani mutta en koe tarvetta vastata ilkeilyviestiisi. Odotan auliisti kollegani vastausta. Ole sinäkin avoin ihminen, et selkeästikään ymmärrä miten näkijät toimivat tai mitä lainalaisuuksia kuuluu työskennellessä yhteistyössä henkimaailman kanssa.

Korjaan, mitä lainalaisuuksia näkijyyteen kuuluu työskennellessä yhteistyössä henkimaailman kanssa. Pahoittelen, toisinaan sattuu näitä ajatusvirheitä.

Vierailija
267/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisin ehdottaa sulle..

Ei tarvi olla mitään kovin valmista. Vaikka vaan 'olis kiva nähdä' tai 'läheks mukaan metsään'.

Vierailija
268/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaimo sai sen kiinni, yritti karkuun kyllä. Heitti olalle ja nyt on mies nyrkin ja tiskialtaan välissä heiluttamassa kiltisti tiskiharjaa kuten kunnon miehen kuuluukin,

Taitaa olla ilkeä mies, niitä täytyykin vähän kouluttaa siinä missä naisiakin.

Kierrän kaukaa kaikki miehet joita täytyy kouluttaa, se hommaa kuuluis sille ihmiselle itselleen. Siskon (ex)anoppi sano joskus ettei ole poikiaan kasvattunut, saavat vaimot sitten kasvattaa mieleisekseen. Se oli hyvä vitsi, aluksi. Eipä naurata enää.

Äh, ei ole kasvattanut

Vierailija
269/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää otsikon mukaiseen kaipaukseen!

Vierailija
270/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me oltais ihan hyvät läpänheittokaverit, mut olisin ehkä halunnut susta jotain muuta. Koeta nukkua. Öitä.

Kenelle?

Joillekin sopii, ite vetelen mielummin ripsarin tarvittaessa. En jotenkaan osaa yhtään laittaa niitä ripsiä.

Varmasti joillekin sopii, mut kyllä mä melkoisesti hämmästyisin, jos hänellä tekoripset näkisin.

Vierailija
271/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rajoita muita.

Vierailija
272/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut koskaan

Vierailija
273/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaimo sai sen kiinni, yritti karkuun kyllä. Heitti olalle ja nyt on mies nyrkin ja tiskialtaan välissä heiluttamassa kiltisti tiskiharjaa kuten kunnon miehen kuuluukin,

Kierrän kaukaa kaikki miehet joita täytyy kouluttaa, se hommaa kuuluis sille ihmiselle itselleen. Siskon (ex)anoppi sano joskus ettei ole poikiaan kaivattunut, saavat vaimot sitten kasvattaa mieleisekseen. Se oli hyvä vitsi, aluksi. Eipä naurata enää.

Onpa ylevä asenne? Hyvät naiset kouluttavat miehiä mutta ei selkeästi sovi sitten sinulle. Ei ihme että parinmuodotus on niin hankalaa kun kaikki olettavat lähtökohtasesti olevansa täydellisiä ihmisiä ja vaativat jotakin pyhää ylevää täydellisyyttä ihmisen ruumiissa elämäänsä. Ei mitään taikaa missään. Parisuhteeseen ei tällä tavoin saada edes leikkimielisyyttä ja siitä uupuu kokonaan huumori joka on elämässä hyvin tärkeää ja auttaa myös jaksamaan karikoidenkin yli eteenpäin.

Vierailija
275/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

e

Viime yönä nukkumaan lähtiessä tunsin miten joku tarkkaili minua. Kiipesin portaat yläkertaan tunnelmissa, että joku seuraa ja sammutin valot rappukäytävästä. Kuulin miten portaat rasahtelivat ovelta pois päin. Toinen henkilö tarkasti olenko sammuttanut valot ja näin oli. Aamulla valot olivat päällä. 

Ei ollut eka kerta. Yhdellä kerralla joku myös nyki ja hakkasi ovea. Minulla on tuntemuksia hajuina, tuntemuksina, tunteina ja näinä kokemuksina. Minua on myös suojeltu. 

Olen usein ajatellut tietynlaisia asioita, joista kenelläkään ei ole tietoa. Esimerkkinä eräs tulipalo, jota mietin ja lapsi yhtäkkiä kuvaili minulle tuon tulipalon ja kertoi tarkan paikan missä se oli ollut ja mitä oli tapahtunut. 

276/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o, näyttäs vaan tyhmenevän ihmiskunta, ei täällä monta älykästä enää ole.

Meidän onneksi sinä olet täällä😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
277/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrän kaukaa kaikki miehet joita täytyy kouluttaa, se hommaa kuuluis sille ihmiselle itselleen. Siskon (ex)anoppi sano joskus ettei ole poikiaan kaivattunut, saavat vaimot sitten kasvattaa mieleisekseen. Se oli hyvä vitsi, aluksi. Eipä naurata enää.

Onpa ylevä asenne? Hyvät naiset kouluttavat miehiä mutta ei selkeästi sovi sitten sinulle. Ei ihme että parinmuodotus on niin hankalaa kun kaikki olettavat lähtökohtasesti olevansa täydellisiä ihmisiä ja vaativat jotakin pyhää ylevää täydellisyyttä ihmisen ruumiissa elämäänsä. Ei mitään taikaa missään. Parisuhteeseen ei tällä tavoin saada edes leikkimielisyyttä ja siitä uupuu kokonaan huumori joka on elämässä hyvin tärkeää ja auttaa myös jaksamaan karikoidenkin yli eteenpäin.

Ei tartte olla täydellinen, mutta jos toinen on jäänyt kehityksessä teinijonneksi eikä aio asialle mitään itse tehdä en rupea kenellekään äitiä tai isukkia leikkimään.

Vierailija
278/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Varmasti joillekin sopii, mut kyllä mä melkoisesti hämmästyisin, jos hänellä tekoripset näkisin.

Eli natur(elli) nainen ilmiselvästi. Menikö silmien väri oikein kuitenkin?

Vierailija
279/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5203584/nakijoitten-kohtauspaikka

Menkää harjoittelemaan. Mun ei tartte. 🖕

Vierailija
280/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo o, näyttäs vaan tyhmenevän ihmiskunta, ei täällä monta älykästä enää ole.

Meidän onneksi sinä olet täällä😄

No niin, kiittäkää onneanne. Seura tekee kaltaisekseen joten saas nähdä miten käy. Minulle tai muille.

Ketju on lukittu.