Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
25281/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit minulle ja hänelle?

Vierailija
25282/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku olen oikeestikkin hyvä ihminen. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen varsinkaan ne jotka oikeasti ovat hyviä ihmisiä? Miksi kaikki epäilevät hyviä avoimia ihmisiä? Toiset tupsauttelee valheita ja he saavat anteeksi kaiken. Rehellinen avoin ihminen ei tule kuulluksi ja ymmärretyksi vaikka on avoin ja rehellinen. Anteeksi mutta mitä v i t t u a?

Mistä kumpuaa tarve erikseen mainostaa omaa hyvyyttään? En keksi yhtäkään syytä miksi ilmoittaisin yhtäkkiä vaan jossain, että minä olen hyvä ihminen. Tai jotain vastaavaa.

Ehkä monilla on kokemusta siitä, että omaa hyvyyttään mainostelleet ovat paljastuneet joksikin muuksi ja oppineet suhtautumaan epäluottamuksella tuollaiseen.

Miksi sitä ei saa sanoa? Miksi sinua ärsyttää se niin paljon?

Ei se ole ärsyttävää, vaan epäilyttävää.

Miksi? Olenko myös epäilyttävä kun kehun itseäni mm. työhakemuksissa? Jos olen rehellinen ja aito, miksi se on ärsyttävää? Etkö pidä rehellisyydestä? Koetko sen uhkana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25283/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asioita voi selvittää jos kukaan ei usko ketään missään asiassa?

Vierailija
25284/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa kysymyksiin? Edes selkeisiin selkeästi esitettyihin kysymyksiin?

Miksi kysyn kysymyksiä ja vastaan perään?

Miksi Suomessa ei pärjää rehellisyydellä?

Miksi minun pitäisi aina myöntää tehneeni asioita joista en ole vastuussa?

Miksi syyttömästä halutaan tehdäkin syyllinen?

Miksi syyllinen saa valehdella ja häntä uskotaan?

Miksi syyllinen hyväksytään kun hän myöntää asian mutta rehellinen syytön ihminen ei saa hyväksyntää koskaan?

Miksi?

Vierailija
25285/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku olen oikeestikkin hyvä ihminen. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen varsinkaan ne jotka oikeasti ovat hyviä ihmisiä? Miksi kaikki epäilevät hyviä avoimia ihmisiä? Toiset tupsauttelee valheita ja he saavat anteeksi kaiken. Rehellinen avoin ihminen ei tule kuulluksi ja ymmärretyksi vaikka on avoin ja rehellinen. Anteeksi mutta mitä v i t t u a?

Mullekin eräs mainosti tätä ja sanoi pitävänsä minua oikein hyvänä jos minut saa. En kiinnostunut. Yritti sitten kierolla tavalla, jonka sain vahingossa selville ennen kuin jouduin ongelmiin. Teki minulle ansaa, jolla olisin tehnyt ison mokan ja jäänyt hänelle korvausvelvolliseksi ja kuvitteli, että kun minulla ei ole vara sitä maksaa, enkä halua ongelmia viranomaisten kanssa niin voin kuitata sen alkamalla suhteeseen hänen kanssaan. Tuon asian todellinen laita selvisi, kun hän luuli minun tehneen tuon mokan, johon oli minua ajamassa ja teki ehdotuksensa, jossa uhkasi viranomaisella ja ties millä seurauksilla. Ja toisekseen sain hänestä aikamoisia pedarifibojakin siitä miten oli alaikäisten tyttöjen kanssa. 

Millasissa piireissä tapahtuu tällästä, kuulostaa joltain netflix-sarjalta enemmän

Vierailija
25286/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, nykyään on erilaista tekniikka jolla tallentaa faktoja jos tarve vaatii. Joku perheväkivalta keissi vaikka, salaa kamera päälle ja se on siinä.

Vierailija
25287/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ehkä niin erikoisen ihmeellinen mies lopulta ole, mutta sinuun minä rakastuin. Minulle olet VIP.

Tää ei ehkä ole sitten paras lausahdus sanoa toiselle😄 ihan vinkkinä vaan

Vierailija
25288/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕

Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Mukavaa huomenta ja päivää. 💕

Nukuinpa pitkään. Lämpöiset, joskin vielä vähän uniset halaukset ja suukot. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Vierailija
25289/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kuulostaa joltain mafia touhulta

Vainoharhoja tulossa. Ole rakkaani kuulolla äläkä usko kaikkea. Muista myös kyseenalaistaa asioita sekä ihmisiä.

Vierailija
25290/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, nykyään on erilaista tekniikka jolla tallentaa faktoja jos tarve vaatii. Joku perheväkivalta keissi vaikka, salaa kamera päälle ja se on siinä.

Okei, onhan niitä. Kyse ei ole kohdallani nyt sellaisesta mutta älä luota siihenkään. Ei auta faktat missään muodossa kun halutaan tietynlainen lopputulos. Valitettavasti.

Pitää olla älykkäämpi kuin ne pahat.

Tavallaan mutta mitä ohjeistat neuvoksi?

Vierailija
25291/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen on valheellinen ja syntinen. Älkääkä sotkeko mitään uskoa ja muuta paskaa tähän. Nyt eikä ikinä.

Vierailija
25292/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse mainostaa olevansa hyvä ihminen, hedelmistään puu tunnetaan jne. Tai jos ei ole niitä huonoja juttuja, vähän kun seurailee niin näkee kyllä millanen ihminen pohjimmiltaan.

Kyllä tarvitsee muttaei kuuluisi joutua tekemään niin. Miten ohjeista toimimaan? Kenen tarinaa uskotaan kun ihmisiä seurataan? Kuka seuraa ja ketä sekä mistä syystä? Mikä on intentio ja mitä sinä haluat? Pitääkö laskelmoida kuinka olla, elää ja toimia vai voiko olla rohkean rehellisesti luonnollisesti oma itsensä jotta tulee tunnistetuksi rehellisesti? Kerro lisää, kuuntelen kyllä.

Toki jos kiertää vääriä huhuja niin en kannatta pyrkiä oikaisemaan, mutta lähtökohtaisesti ihmisen elämä puhuu puolestaan. Vääryyttä tekevistä kannattaa pysyä loitolla. En tarkoittanut, että seurataan ihmistä oikeasti vaan lähinnä sitä jos on tekemisissä tai näkee usein niin siitä voi jo päätellä mikä on miehiään jos osaa yhtään lukea ihmisiä. Tekee itse oikein ja pyrkii pysymään erossa ongelmista, muiden varsinkin.

*ne kannattaa pyrkiä

Vierailija
25293/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olit hellä ja hyvä suutelija. <3

Vierailija
25294/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet sanonut, ettet ole kaivannut ketjussa. Pitäisi uskoa se, vaikken uskokaan.

Onko joku oikeasti jutellut kaivatun kanssa tästä ketjusta?

Totuus on tarua ihmeellisempi

No kyllä on. Suhteita on joka lähtöön. Ja tämä palsta on kaikille.

Vierailija
25295/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateisen aamun tervehdykset kaivatulleni 🍁🍂🕯

Tervehdys kaivattuni! Täälläkin sataa, mut ei haittaa. Sun ajatteleminen auttaa. Taitaa tulla sittenkin kaunis kuulas syyspäivä.

Laitan tunnelma kynttilän pöydälle palamaan.

🍂🍂🕯

Vierailija
25296/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkal Torremolinokseen ja funtsin, ootkohan lounaalla. Olis ihana syödä joskus yhdessä...😊

Vierailija
25297/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕

Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Mukavaa huomenta ja päivää. 💕

Nukuinpa pitkään. Lämpöiset, joskin vielä vähän uniset halaukset ja suukot. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos 🤗😘

Vähän on ikävä sua 💕

Vierailija
25298/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa kysymyksiin? Edes selkeisiin selkeästi esitettyihin kysymyksiin?

Miksi syyllinen hyväksytään kun hän myöntää asian mutta rehellinen syytön ihminen ei saa hyväksyntää koskaan?

Miksi?

Onko nämä kysymykset kaivatullesi?

Vierailija
25299/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt muutamana yönä olen vilkaissut itseäni pelistä ja ihmetellyt miten sekaisin minun on täytynyt olla, kun olen kuvitellut että saattaisit olla kiinnostunut minusta. Sinun kaltainen ihminen, tällaisesta hompsusta.

Jos ja kun tavataan niin yritän olla lietsomatta tätä ihastustani, ehkähän se joskus mene ohi. Olen ihan harmiton, ei sinun tarvitse olla huolissasi.

Täysin samat tunnelmat, paitsi että tuskin ihan heti tapaamme hänen kanssaan, jos koskaan. Tänään purskahdin jopa itkuun, niin naurettavaksi tunsin itseni.

Vierailija
25300/25856 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Onko nämä kysymykset kaivatullesi?

Kyllä mutta saa niitä muutkin miettiä rauhassa jos vaikka saisi hyviä ajatuksia tukemaan elämää.

Ketju on lukittu.