Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Oi, näin ihanaa Anskua (voisinpa kirjoittaa tuon ilman skandeja). Kylläpä hän olikin kaunis heti aamusta. 😍
n>n miehet ei käytä noita oi-ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀😀😀💗🤓🤓🤓🤓
Tunnemmeko? Nimikirjaimet?
M & J
Passaa kaipaamaani henkilöön, mutta en usko, että hän täällä kirjoittelee ja varsinkaan ajattelee minua.
M
Romantiikkaa vaiko ystävyyttä? Sun kanssa romantiikkaa, platoninen ystävyys tuskin onnistuu.🌻 No can do.
n-n
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä ihminen.
Sitten elät sen mukaan. Minäkin tiedän olevani ihan tarpeeksi hyvä, mutta se tulee siitä miten elän, millaisia tekoja teen ja mitä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀😀😀💗🤓🤓🤓🤓
Tunnemmeko? Nimikirjaimet?
M & J
Passaa kaipaamaani henkilöön, mutta en usko, että hän täällä kirjoittelee ja varsinkaan ajattelee minua.
M
Itse olen myös M, joten ei osumaa.
Viimeaikaiset tunnelmat ovat olleet sellaisia, että joko olet etäämpänä tai sitten et ole koskaan kaivannutkaan. Pelkään jälkimmäistä.
Sinähän olet sanonut, ettet ole kaivannut ketjussa. Pitäisi uskoa se, vaikken uskokaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet sanonut, ettet ole kaivannut ketjussa. Pitäisi uskoa se, vaikken uskokaan.
Onko joku oikeasti jutellut kaivatun kanssa tästä ketjusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti jutellut kaivatun kanssa tästä ketjusta?
Olen ja se johti siihen ettei enää ikinä jutella mistään muustakaan. Tai edes tavata.
Sateisen aamun tervehdykset kaivatulleni 🍁🍂🕯
Olet onnellinen siellä, missä olet. Sinä et tarvitse minua, mutta minä tarvitsen sinua.
Tänään on aika jättää jäähyväiset kuluneelle kesälle. Kiitos aurinkoisista päivistä,
kiitos lämpö, kun hellit minua, kiitos lomasta, joka antoi taas puhtia jaksamaan pimeän syksyn. Kiitos valonsäteet, kun teitte kaiken kauniiksi vain loistamalla siinä. Se on aika kaivaa kaulahuivit ja sadevaatteet esiin. Syksy on lämpimästi tervetullut. 🍁
Ei ollut kunnon kesää ja lämpöä tai sitten se meni multa vain ohi.
Et sinä ehkä niin erikoisen ihmeellinen mies lopulta ole, mutta sinuun minä rakastuin. Minulle olet VIP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku olen oikeestikkin hyvä ihminen. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen varsinkaan ne jotka oikeasti ovat hyviä ihmisiä? Miksi kaikki epäilevät hyviä avoimia ihmisiä? Toiset tupsauttelee valheita ja he saavat anteeksi kaiken. Rehellinen avoin ihminen ei tule kuulluksi ja ymmärretyksi vaikka on avoin ja rehellinen. Anteeksi mutta mitä v i t t u a?
Mullekin eräs mainosti tätä ja sanoi pitävänsä minua oikein hyvänä jos minut saa. En kiinnostunut. Yritti sitten kierolla tavalla, jonka sain vahingossa selville ennen kuin jouduin ongelmiin. Teki minulle ansaa, jolla olisin tehnyt ison mokan ja jäänyt hänelle korvausvelvolliseksi ja kuvitteli, että kun minulla ei ole vara sitä maksaa, enkä halua ongelmia viranomaisten kanssa niin voin kuitata sen alkamalla suhteeseen hänen kanssaan. Tuon asian todellinen laita selvisi, kun hän luuli minun tehneen tuon mokan, johon oli minua ajamassa ja teki ehdotuksensa, jossa uhkasi viranomaisella ja ties millä seurauksilla. Ja toisekseen sain hänestä aikamoisia pedarifibojakin siitä miten oli alaikäisten tyttöjen kanssa.
Sinä mainostat häntä kierona ja pahana ja samalla mainostat olevasi parempi ihminen kuin hän tai minä. En usko sinua pätkääkään. Mitäs siihen sanot?
En väittänyt olevani hyvä ihminen. Olen aika musta ihminen ja mieleni on musta. Kaveri on antanut mulle lempinimen kostonjumalatar. Kostan kohtaamani vääryyden aina rankoilla koroilla siihen mitä se toinen teki.
Ok. Mutta minä sanon edelleen olevani hyvä ihminen. Oikeudenmukainen ja se oikeuttaa minua puolustautumaan myös. Ei muuta. Kiitos rehellisyydestäsi.
Entä jos ei olekaan sivusta?
Ap.