Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Osaan väistää ja antaa tilaa, mutta tietää haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hups, tulipa sakea keitos.
Menikö pilalle? Liikaa mausteita?
Mammat, mammat, kylläpä on synkkäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, tulipa sakea keitos.
Menikö pilalle? Liikaa mausteita?
Syöntikevoton.
Ku ajattelen töiden puolesta (vaik ei näin kesälomal pitäis), niin mahdollisuudet nähdä tänä vuonna on aika heikot. Pitää luottaa, et sopiva tilaisuus viel tulee...Iso halaus matkaan, jos vaik tuntisit, et sua paljon kaipaan. 💙🤗
Sulla oli nätit punaiset housut.
Tulinpa sanomaan, et ois kiva ottaa pienet päiväunet.
Tule kanssani uinumaan, sinä kaivattuni. 🦥
Saisinpa kallistaa pääni olkaasi vasten. Olisin sen tarpeessa.
Valkoinen kyyhky lensi just ylitseni, kun sua ajattelin ja sitä, että nähtäispä...Haluaisin meinaa tutustua, kun niin paljon sust tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Värikäs varataivas.
Raparperitaivas
Vierailija kirjoitti:
G. Kaivatulla sadetakki vai sateenvarjo? Voit laittaa myös väritunnisteen.
Sateenvarjon alla kulki hän salkku kädessään. Tästä tosin on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt muutamana yönä olen vilkaissut itseäni pelistä ja ihmetellyt miten sekaisin minun on täytynyt olla, kun olen kuvitellut että saattaisit olla kiinnostunut minusta. Sinun kaltainen ihminen, tällaisesta hompsusta.
Jos ja kun tavataan niin yritän olla lietsomatta tätä ihastustani, ehkähän se joskus mene ohi. Olen ihan harmiton, ei sinun tarvitse olla huolissasi.
Itsellä vähän sama välillä. Kun katson itseäni peilistä, niin ihmettelen, että missä harhoissa olen kuvitellut hänen katselevan minua kiinnostuneen miehen silmin. Kyllähän hän katselee, mutta tuskin siinä mielessä. On aivan varmasti huomannut kiinnostukseni,niin miksi lietsoisi sitä jos itse ei ole yhtään kiinnostunut. Ehkä pönkittääkseen itsetuntoaan tai huvikseen. Vaikea kyllä kuvitella, että kukaan mies katselisi naista, jonka on huomannut kiinnostuneen häneen ja itsellä ei mitään fiiliksiä. Itse ainakin välttelen niiden miesten katsekontaktia, joiden olen joskus huomannut olevan kiinnostuneita ja itselläni ei mitään kiinnostusta.
Samanlaisia pohdintoja tälläkin. Mies tietää kiinnostuksestani, enkä ole huomannut että hän olisi alkanut vältellä tai pitää etäisyyttä millään tavalla. Kai tuo "negatiivisen vastareaktion" puute nyt sit jotain tarkoittaa hänenkin puolellaan olevan? Kai sitä tosiaan jotenkin alkaisi vaikka katsetta just vältellä, jos mitään kiinnostusta ei olisi?
Oletko kertonut hänelle suoraan, että olet kiinnostunut?
Päivän ajatelma:
"The bad news is time flies.
The good news is you're the pilot."
- Michael Altshuler
Vierailija kirjoitti:
Anna minulle sinut.
kenet kenelle?
Parka ja sontsa todnäk