Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Muikkuselle saareen:
pusuja ja lempeitä unia nuppuselta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaa vai ystävyyttä
Ystävyys. Tunti sitten vastaus olisi ollut eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaa vai ystävyyttä
Ainoa mies, jonka kanssa olisi molemmat onnistunut. Valitettavasti se on nähtävästi mun kohtalo, ettei näin ole tarkoitettu, mutta vähempään en tyydy. Itken täällä sitten.
Miksi mies ei halunnut? Oletko Vinttis?
En mä tiedä miksi ei halunnut ja ei, en ole vinttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin, jos uskaltaisin. Elän kauhun tasapainossa.
Minä en uskaltaisi tilannetta, jossa puolison kanssa yhteishuoltajuus. En uskaltaisi antaa eron jälkeen lapsia hänelle, koska olen kuullut hänen fantasioivan ääneen muun perheen kuolemasta. Kävelen lasinsiruilla. Miten tästä eroaa? En voi todistaa häntä vaaralliseksi.
Tämän vuoksi, jokaisen pitäis hyvin tarkkaan harkita kenen kanssa lisääntyy. Jotain merkkejä lienee olemassa jo ennen eskaloitumista.
Totta. Nyt olen minäkin samaa mieltä mutta ei auta itkeä kun on jo paskat housussa. Oma vika mutta kannattaa taistella, kävi miten kävi. Sairaat ovat sitten pahoja.
Nuoreksi Suomessa lasketaan 15-29-vuotiaat. Onneksi en oo enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Å
Åmål
Toisesta voi aavistaa, että tämä lähtisi ensimmäisten vastoinkäymisten myötä. Tuollainen havainto saa perääntymään, vaikka tunteita olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Yksin olet sinä ihminen
ja hetken tai kaksi junanraiteet ovat epävireessä
ja törmäät satunnaiseen ihmiseen maailmankaikkeudessa.
Yksin olet kuitenkin, eikä se ymmärrä,
usko jo ettei sinua voi ymmärtää
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle
ja sulaudun sujuvasti arkeen.
Ymmärrän, kun en ymmärrä itseäkään. Sivusta
Lähtisitkö silloin kanssani risteilylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltaisi tilannetta, jossa puolison kanssa yhteishuoltajuus. En uskaltaisi antaa eron jälkeen lapsia hänelle, koska olen kuullut hänen fantasioivan ääneen muun perheen kuolemasta. Kävelen lasinsiruilla. Miten tästä eroaa? En voi todistaa häntä vaaralliseksi.
Tämän vuoksi, jokaisen pitäis hyvin tarkkaan harkita kenen kanssa lisääntyy. Jotain merkkejä lienee olemassa jo ennen eskaloitumista.
Totta. Nyt olen minäkin samaa mieltä mutta ei auta itkeä kun on jo paskat housussa. Oma vika mutta kannattaa taistella, kävi miten kävi. Sairaat ovat sitten pahoja.
Harmi etten ole ennustaja, sama mies on eri mies vuosikymmenen päästä. Tällä logiikalla siis jota täällä jaetaan: ÄLKÄÄ KUKAAN TEHKÖ LAPSIA KENENKÄÄN KANSSA IKINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin tietyn määrän samankaltaisuutta ja tietyn määrän erilaisuutta, jotta syntyisi sopiva tasapaino.
Toihan se olis se resepti, plus hippunen tähtisadetta.
Tärkeä lisäys 🌟 T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toisesta voi aavistaa, että tämä lähtisi ensimmäisten vastoinkäymisten myötä. Tuollainen havainto saa perääntymään, vaikka tunteita olisikin.
Nuo aavistelut ei aina pidä paikkaansa. Jos tietää varmaksi toisen tunteet niin tuskin lähtee.
Sopisko sulle jos alkaisin bodaamaan?
Toiset eivät kykene sitoutumaan asioihin ja ihmisiin. Yleensä heidän ihmissuhteet loppuu lyhyeen. Usein samat ihmiset pettävät lupauksensa. Kommunikoivat sillon, kun heistä tuntuu siltä.
Ikävää, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten ole ennustaja, sama mies on eri mies vuosikymmenen päästä. Tällä logiikalla siis jota täällä jaetaan: ÄLKÄÄ KUKAAN TEHKÖ LAPSIA KENENKÄÄN KANSSA IKINÄ!
Mä olen taas alkanut ajatella, että en minä enää saavuta mitään onnellisen harmonista parisuhdetta tai perheidylliä ikinä tässä elämässä. Aivan yhtä hyvin voisin siis alkaa tästä lähtien aina panemaan paljaalla. Jos tulee lapsi, niin sitten tulee. Jollain tavallahan se jälkikasvu on hankittava, ja jos ei sitä voi saada onnellisesti, niin sitten jonkun satunnaisen randommuijan kanssa. Eroonhan se päätyisi kuitenkin, joten mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Tuu rasvaa mun jalat.
En varmana tuu :)
Vierailija kirjoitti:
Sopisko sulle jos alkaisin bodaamaan?
Kyllä sopii, tottakai ole hyvä vain.
Erotiikkoo. Niin.