Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Aikuinen nainen jännittää miehen kohtaamista lähes koomisuuteen asti. Pitää nyt vaan kestää, ei meidän välille mitään ole tulossa muutenkaan. Silti, armoa!
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonut tänään irl sanottavani. Sun sanottavaan oon pettynyt. En jaksa täällä enää.
Olisit nyt tämänkin sanonut vaan siellä irlissä.
Tähän asti olen ajatellut, että rakastan sinua varmaan elämäni loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. En tiedä uskallanko
Uskallat. Ottaisitko yhteyttä?
Uskallan ja otankin.
Ihanaa, rohkea! Sivusta hyvää yötä.
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että oli me. Uskoin, että tulisi vielä oikeasti me. Enää ei voi toivoakaan.
Höpsis rakas. Kaikki on hyvin.
Mun tapailu vaatii paljon rohkeutta ja itseluottamusta. Toivottavasti sulta löytyy sitä tarpeeksi. Voi kuulostaa omahyväiseltä, mutta olen nähnyt miten kaikki vaikuttaa siihen toiseen.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Pari vuotta sitten tämä olisi saanut sydämeni läpättämään villisti ja ihanat haaveet valloilleen. S:ää harvoin kaivattiin/ kaivataan. Nyt tämä tekee vain surulliseksi: minua tuskin kukaan kaipaa.
Eikä tämäkään varmasti ole minulle, en elättele mitään toiveita tai harhoja. Mutta olisihan se ihanaa, jos vielä olisi toivoa jäljellä.
Hyvää yötä kaikille rikkinäisille yksinäisille 😔
Sekava ketju. Miten jaksatte seurata tätä?
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis unohtaa kaivattu, satutan tällä mahdottomalla kaipauksella ihan liikaa itseäni. Tiedän silti, etten edes yritä unohtaa.
Sama. Järkeä meillä molemmilla on, mut ei viisautta kuulla sen ääntä. Tämä on hulluutta, sen me tajuamme. Ikävää, mutta totta, olis viisainta unohtaa.
Sano se hullulle.!
Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sinua rakkain.
Olen minä sua kattellut niin
Kirkkotietä kun astellut oot yksinäs
Allapäin
Sinut sulkenut siunauksiin
Että luojamme varjelis sun elämääs
Etteenpäin
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Voi miten kovasti odotan, että nähdään taas pian! <3
Vierailija kirjoitti:
No hyvä kun heräsit todellisuuteen.
Ollut kiire päivä tänään. Vienyt mehut minusta.
Voisin kertoa sulle että mulla on sellainen sosiaalinen rooli kun olen ihmisten ilmoilla. Se on semmoinen suoja kuori minulla. Koti oloissa olen paljon rauhallisempi ja pehmeämpi. Tämän puolen tietää vain lähimmäiset ja yksi ystäväni. Ja nyt sinäkin. 🤫
Välillä väsyttää ja uuvuttaa tämä. Tuolla kampuksella ei ole sitä tarvinnut kun on samanlaista ihmisiä. 😊
Voisi jopa sanoa että olen tullut kotiin.
Minulla vähenee koirat yhdellä ton muuton myötä. Sijoitan hänet hyvään kotiin missä on ystäväkoira odottamassa ja tuttu ihminen. Tulee ikävä sitä.
Oon vähän hajalla tästä kaikesta mitä on meneillään. 😞
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😊
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰
Love M.K.K
Pakko päästä eroon sinun ajattelemisestasi. Ehkä niillä jutuillasi yritätkin vaivihkaa vihjailla, että et ole saatavilla. Niin minä olen ainakin niitä tulkinnut. Miten ihana ihastumisetunne voikin pikkuhiljaa muuttua vain pahaksi oloksi.
Vierailija kirjoitti:
Enää et?
Suudellaan auringonkukkapellossa
Piilossa uteliailta neniltä.
Olen pehmo, tiedoksi sinulle
Käteni pitelevät sylissään hellästi
Onneksi on jo pimeää
etkä näe hämminkiäni.
🌻🌻🌻
n-n