Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Mun pitäis unohtaa kaivattu, satutan tällä mahdottomalla kaipauksella ihan liikaa itseäni. Tiedän silti, etten edes yritä unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks suurimpia onnenaiheita on ollut sun viestit tai edes pienikin reaktio sulta mihinkään suuntaan. Saan susta valtavasti voimaa jaksaa tässä elämässä. Kiitos, että oot olemassa. Ei sua ihanampaa, parempaa edes ole.
Onpa tosi harmi, jos et sano tuota hänelle oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään keskustelua ei tapahdu, vaikka olimme hetken kahdelleen. Niitä hetkiä ei juuri ole. Turhaa niitä siis enää kaivatakaan kun mitään ei tapahdu. No. olenhan minä kai sen tiennyt jo pidemmän aikaa.
Minulla tunteiden panttaaminen on vienyt ne niin syvälle että ei asiaan liittyvää meinaa enää tulla ulos. Ei hymyä eikä puhetta.
Hänestä olen huomannut, ettei juttua minun kanssani ainakaan synny. Tai ei hän oma-aloitteisesti koskaan mitään sano vaikka joku pieni tilaisuus joskus olisikin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mitäpä kuuluu? Onko elämää ja missä olet? Muuten vaan kyselen.
Hyvää. Töitä/arkea. Kotona. Muuten vaan vastaan.
Kiva kuulla, kuulostaa mukavalta! Pian menee kauppa kiinni, peukutellaan viestejä. Mukavaa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Susta tuli mun elämäni suurin sydänsuru. En ole eläissäni ollut näin rikki. Sattuu vieläkin ja kovaa. Miksi sydän ei tajua lopettaa. Kaikki pitäisi olla päivänselvää. Et halunnut meidän välille mitään. Olisin ollut omalta osaltani valmis järjestämään asiat niin että olisimme saaneet olla yhdessä. En voi ikinä unohtaa sua. Miten pystyn elämään tämän asian kanssa että asiat jäivät oikeasti puhumatta. Tunsin sen kyllä että tämä ei ollut vain yksipuolista. Hyvää yötä
Mä olisin halunnut mies.
Vierailija kirjoitti:
Gnight P(n)
J
Kertoisit enemmän 👍😘
Vierailija kirjoitti:
Tuo mun poika ei oo aivan terve. Istuu sateessa marjapuskan alla.
Ihanalta kuulostaa ja sangen terapeuttiselta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tuli mun elämäni suurin sydänsuru. En ole eläissäni ollut näin rikki. Sattuu vieläkin ja kovaa. Miksi sydän ei tajua lopettaa. Kaikki pitäisi olla päivänselvää. Et halunnut meidän välille mitään. Olisin ollut omalta osaltani valmis järjestämään asiat niin että olisimme saaneet olla yhdessä. En voi ikinä unohtaa sua. Miten pystyn elämään tämän asian kanssa että asiat jäivät oikeasti puhumatta. Tunsin sen kyllä että tämä ei ollut vain yksipuolista. Hyvää yötä
Mä olisin halunnut mies.
En ole mies. Olen nainen ja viesti oli miehelle. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On terapeuttista. Parempaa poikaa ei olis voinu saada.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti rakastua sinuun, jos et koskaan edes välittänyt?
Älä sure. Mä menin jopa naimisiin sellaisen kanssa, joka loppujen lopuksi osasi rakastaa vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gnight P(n)
JKertoisit enemmän 👍😘
Enpä taida.
Hyvää yötä. En tiedä uskallanko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan T****sta.
Sukunimi joka alkaa T-kirjaimella.
Ei.
Teemu?
Ei.
Toni? Tomi?
Topias, Tuomas
Kaipaa tuomasta, joita on suomessa aika monta. Eikö asia jo käyty läpi.
Maybe, baby.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On terapeuttista. Parempaa poikaa ei olis voinu saada.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Uskallat. Ottaisitko yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain hävittävää? Ehkä on vaan voitettavaa.
Hyvää yötä. Olen pettynyt ja loppuun puristettu. Kaikki oli nähtävästi vain mun päässä. Sun puoleltajotain, en tiedä mitä. Itsetunnon buustausta tai peliä. En tiedä. En jaksa. Välinpitämättömyys on viimeinen niitti.
Itseäni ihmetyttää mistä vahinhonilosi edes kumpuaisi. Olen nimittäin onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Vihdoinkin kaikki asettuu uomiinsa.