Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kävin kattomassa sun fb-profiilia. Olit mun kaveriehdotuksissa aika pitkään joskus 2019 aikoihin. Yhtenä viskintuoksuisena lauantai-iltana mulla kyllästytti ventovieraat kaveriehdotukset ja painelin ruksia aika monta kertaa. Sinä menit siinä samalla, vahingossa, etkä ole ilmestynyt ehdotuksiin sen koommin. Harmi.
Oot kaunis profiilikuvassasi.
Sinä olet ollut mulle vain harhaa, kaikki nämä vuodet. En toivu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis unohtaa kaivattu, satutan tällä mahdottomalla kaipauksella ihan liikaa itseäni. Tiedän silti, etten edes yritä unohtaa.
Mikä on etunimesi 4. kirjain?
Ansaitsen arvostavaa kohtelua.
Hyvää yötä, parhaimpia unia. Olet ollut elämäni suurin kolahdus. n - n
Hyvää yötä. Aika mennä nukkumaan.
Tänä iltana ajattelin lähteä sun kans mielikuvituskävelylle. Mutta heti kun ajattelin näin, niin mieleeni tuli sun sanomana ajatus, että sä oot jo ollut mun kans mielikuvituskävelyllä aika monta kertaa. No mutta mennään silti nyt yhtäaikaa. Mun suosikkikävelypaikalle.
Koska mielikuvituksessa mikä vain voi olla mahdollista, niin on lämmin kesäilta. Aurinko paistaa vielä. Tuulee sen verran kevyesti, että mitään hyttysiä ei näy. Vaisto sanoo että meitä molempia hymyillyttää. Mielessä on ainakin sata asiaa mistä jutella, mutta kumpikaan ei tiedä mistä aloittaisi. Mistä me muuten oikeasti aloitettaisiin. Hymyillään vain niin kauan että revetään nauruun? Sitten nauretaan kippurassa? Välillä katotaan toisia silmiin ja jatketaan nauramista, kun ei osata lopettaa. Mitä sitten tapahtuu? Sanooko sun vaisto mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ollut mulle vain harhaa, kaikki nämä vuodet. En toivu koskaan.
Be my guest. Hmh. :)
Oon sanonut tänään irl sanottavani. Sun sanottavaan oon pettynyt. En jaksa täällä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gnight P(n)
JKertoisit enemmän 👍😘
Enpä taida.
Harmi📲
Lainaisin sulle ainakin 2 euroa kirjoitti:
Kävin kattomassa sun fb-profiilia. Olit mun kaveriehdotuksissa aika pitkään joskus 2019 aikoihin. Yhtenä viskintuoksuisena lauantai-iltana mulla kyllästytti ventovieraat kaveriehdotukset ja painelin ruksia aika monta kertaa. Sinä menit siinä samalla, vahingossa, etkä ole ilmestynyt ehdotuksiin sen koommin. Harmi.
Tuo ilmeisesti naiselle? Sattui vaan resonoimaan näet tuo 2 euroa, viski ja vuosi 2019. ;)
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonut tänään irl sanottavani. Sun sanottavaan oon pettynyt. En jaksa täällä enää.
Jaxuhali!
Mahdotontahan kaikki on, jos ei saa suutaan auki. Tuttu juttu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. En tiedä uskallanko
Uskallat. Ottaisitko yhteyttä?
Uskallan ja otankin.
Lainaisin sulle ainakin 2 euroa kirjoitti:
En tartte sun hiluja
Vierailija kirjoitti:
Ma****. Sä olet mun mielen turvasatama. Aina kun päässäni myrskyää, mä palautan sut mieleeni ja pystyn taas rauhoittumaan. Kiitos, että olet olemassa ja tapasin sinut.
Olisinpa minäkin löytänyt oman turvasatamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. En tiedä uskallanko
Uskallat. Ottaisitko yhteyttä?
Uskallan ja otankin.
Millon? Kaipaatko naista?
Kiitos kulta 🤗🤗😘😘
Niin sinäkin mun ajatuksissani aina 💕