Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailu vaatii paljon rohkeutta ja itseluottamusta. Toivottavasti sulta löytyy sitä tarpeeksi. Voi kuulostaa omahyväiseltä, mutta olen nähnyt miten kaikki vaikuttaa siihen toiseen.
Mikä erityisesti tuossa "kaikessa" vaatii itseluottamusta? Sekö, että muutkin ovat sinusta kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Pari vuotta sitten tämä olisi saanut sydämeni läpättämään villisti ja ihanat haaveet valloilleen. S:ää harvoin kaivattiin/ kaivataan. Nyt tämä tekee vain surulliseksi: minua tuskin kukaan kaipaa.
Eikä tämäkään varmasti ole minulle, en elättele mitään toiveita tai harhoja. Mutta olisihan se ihanaa, jos vielä olisi toivoa jäljellä.
Hyvää yötä kaikille rikkinäisille yksinäisille 😔
Hyvää yötä kaikille, etenkin yksinäisille ja erityitysesti sinulle S! Älä sure.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleualle.
Terv. Pikkuvaalea. 🤗
Mun onnenraha muuten on sulta saatu Schjerfbeck-kolikko. 🥰
Selviät
Syvässäkin vedessä
Vaikka suodatat
Roskat ympärilläsi
Osa niistä jää sinuun
Pysyy sinussa
Eikä kuortasi avata väkisin
Vaan vapaasta tahdosta
Sellainen sinä olet -
elämäni simpukka
H. Elmi
Livemusaa kuuntelemas ja ajatukset suuntaa sun luokse sinisilmäinen mies. Hyvää yötä...💘
Kaipaan unelmieni prinssiä! Saavu ja vie jalat altani.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä sua kattellut niin
Kirkkotietä kun astellut oot yksinäs
Allapäin
Sinut sulkenut siunauksiin
Että luojamme varjelis sun elämääs
EtteenpäinHyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Voi miten kovasti odotan, että nähdään taas pian! <3
Kirkkotietä kävelin tänäänkin.
Johan on tullut pöpötettyä täällä tänään. No, vaikeita tunteita nämä on läpikäydä. Hyvää yötä sinne. Pur pör.
Jään hetkeksi tähän tähtiä katsomaan, uppoudun haaveisiin. Nuku hyvin ihanin mies.
Ootkohan jo mies nukkumassa? Hyvää yötä joka tapauksessa ja hyvää työpäivää.
Ikävä sinua, mutta senhän sä tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Pari vuotta sitten tämä olisi saanut sydämeni läpättämään villisti ja ihanat haaveet valloilleen. S:ää harvoin kaivattiin/ kaivataan. Nyt tämä tekee vain surulliseksi: minua tuskin kukaan kaipaa.
Eikä tämäkään varmasti ole minulle, en elättele mitään toiveita tai harhoja. Mutta olisihan se ihanaa, jos vielä olisi toivoa jäljellä.
Hyvää yötä kaikille rikkinäisille yksinäisille 😔
Hyvää yötä.
-R sivusta
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailu vaatii paljon rohkeutta ja itseluottamusta. Toivottavasti sulta löytyy sitä tarpeeksi. Voi kuulostaa omahyväiseltä, mutta olen nähnyt miten kaikki vaikuttaa siihen toiseen.
Mikä erityisesti tuossa "kaikessa" vaatii itseluottamusta? Sekö, että muutkin ovat sinusta kiinnostuneita?
Vastasin ylempänä.
Hyvää yötä halein suukoin kaunottarelle 30 km päähän. Nukkukaa hyvin.
Olen pahoillani, Ansku. Minkäpä minä voin sille, että ihastuin ja rakastuin sinuun. Surulliseksihan se on vetänyt jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, Ansku. Minkäpä minä voin sille, että ihastuin ja rakastuin sinuun. Surulliseksihan se on vetänyt jo pitkään.
Varmaaki ihan turha muita juttuja edes sitte sun aloitella ennenkuin olet päässyt yli hänestä? Tai tietty onko mahdollista hänet saada..? Noin vahva ja pitkäaikainen ihastuminen, rakastuminen kun on kyseessä.
sivu
Nyt olen iloinen. Niin harhainen olo ollut. Rakas olet.