Miten olet pitänyt huolta tätiytymisestäsi tänä jouluna?
Oletko käynyt kampaajalla siistimässä pottatukkaa, ostanut alesta uudet kuomat, kutonut uudet villasukat? Tai ehkä mennyt zumba- tunnille?
Kertomuksia tätiytymisestä tähän ketjuun!
Kommentit (29)
Yli viisikymppisenä pitää oppia varomaan miehiä ihan uudella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietäsin, mistä puhut!
Olet siis uusi palstalla. Tervetuloa!
Huomasin mustia viiksikarvoja lahjaksi saamassani suurentavassa valopeilissä.
Ostin uudet kuomat, niissä on nyt tähtiä.
Sanoin teineille luistinradalla, että pitäisi olla toppahousut jalassa.
Kiihotutko tädeistä vai miksi kyselet?
Olen levännyt paljon. Oltiin sukulaisilla ja menin usein pitkäkseni lepäämään huoneeseemme. Välillä nukuin päikkärit. Ehkä tuo on vanhuutta.
Hankin tarralla kiinnitettävät liukuesteet kenkiin. Icebugit tietysti jo oli.
Pidin tätikroppaa kuosissa syömällä paljon konvehteja. Villasukat valmistuivat sopivasti jouluksi, tutkin vielä neuleohjeita kokeilisinko jotain muuta kuin perussukkaa.
Siskoni sai lapsen 12 vuotta sitten, eli olen ollut täti siitä asti eikä asiasta tarvitse sen kummemmin pitää huolta.
Näkyikö paituli + saali tai neuletakki peilistä?
Olen pitänyt legginsejä jotka ostin tarjouksesta lidlistä ja niiden päälle olen laittanut polvipituisen mekon ja neuletakin. Tunnelmoin tissutellen myös kynttilänvalossa ja katsoin FST:n elokuvia. Benny Goodmanin konsertteja myös soitellut.
Ihanaa olla tätinainen ja mä niin nautin.😆 Just eilen muistin ostaa sukkalankoja lisää ettei pääse loppumaan. Keinutuoli enää puuttuu.
Pitääkö olla sinkku ollakseen tätiytynyt?
Tätiydyin helposti. Olen antanut aiemmin jokaiselle lapselle 50 €. Tänä jouluna annoin jokaiselle euron
Lapsenlapsen ja lapsien kanssa vietin joulua. Itselleni kasvatin pitkän tukan ja muutenkaan en ihan perinteisen mummon näköinen ole. Ehkäpä lapsenlapsi katsoo joskus 40 vuoden päästä kuvia. Onpa mummoni ollut nuoren näköinen mummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko tädeistä vai miksi kyselet?
Olen itse täti-ikäinen nainen! Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla sinkku ollakseen tätiytynyt?
Minusta ei. Ap
Kun tietäsin, mistä puhut!