Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet pitänyt huolta tätiytymisestäsi tänä jouluna?

Vierailija
30.12.2022 |

Oletko käynyt kampaajalla siistimässä pottatukkaa, ostanut alesta uudet kuomat, kutonut uudet villasukat? Tai ehkä mennyt zumba- tunnille?

Kertomuksia tätiytymisestä tähän ketjuun!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsen ja lapsien kanssa vietin joulua. Itselleni kasvatin pitkän tukan ja muutenkaan en ihan perinteisen mummon näköinen ole. Ehkäpä lapsenlapsi katsoo joskus 40 vuoden päästä kuvia. Onpa mummoni ollut nuoren näköinen mummoksi.

No ei varmaan katso. Katsoo, että mummo se siinä. En mä ainakaan sukulaisistani mieti, että on nuori tai vanha tai mitään muutakaan. Veikkaan ettei kukaan muukaan noin tee. Hyvänen aika sentään.

Vierailija
22/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin itselleni vaihdevuodet ja huopikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsen ja lapsien kanssa vietin joulua. Itselleni kasvatin pitkän tukan ja muutenkaan en ihan perinteisen mummon näköinen ole. Ehkäpä lapsenlapsi katsoo joskus 40 vuoden päästä kuvia. Onpa mummoni ollut nuoren näköinen mummoksi.

Minäkin olen taistellut tätiytymistä vastaan kasvattamalla pitkät surffilaineet, ja vaalentamalla ne.

Vierailija
24/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelin ekaa kertaa joulukortit itse. Äitini soitti kortin saatuaan ja totesi että olet sinäkin sitten vanhaksi tullut. :D

Olen 30.

Vierailija
25/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli ensimmäisen kerran täti 3-vuotiaana.

Nyt olen 11 lapsen täti, mutta nuori edelleen.

Tämän, jonka kanssa 3 vuotta ikäeroa ollaan jopa hyviä ystäviä. Nuorena kuljettiin paljon yhdessä.

Meitä tätejä on moneen junaan.

Vierailija
26/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostellut kukkamekkoja, tuubihuiveja, isoja vanerikorviksia ja leggingsejä. Pari bändipaitaa tuli myös ostettua. Käyn viikoittain zumbassa ja kirjastossa. Joululahjaksi toivoin ja sain uuden päiväkirjan.

Vierailija
27/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan katso. Katsoo, että mummo se siinä. En mä ainakaan sukulaisistani mieti, että on nuori tai vanha tai mitään muutakaan. Veikkaan ettei kukaan muukaan noin tee. Hyvänen aika sentään.

Omasta mielestään monikin on tavallista nuoremman näköinen. Mutta pakko ohiksena tähän väliin heittää, että minä pidän kyllä tätiäni ikäistään huomattavasti nuoremman näköisenä ja oloisena. Niin pitävät kyllä muutkin. Eli täällä ainakin yksi joka on tällaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota sukulaisen ollessa kyseessä.

Vierailija
28/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisveisannut siitä mitä "muut " minusta ajattelevat.

Tulen siinä vuosi vuodelta paremmaksi eli tätiytyminen etenee.

Veljentyttöni on nyt kolmevuotias, mitenköhän itsenäinen olen kun pikkuinen täyttää 18 v?

Vierailija
29/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on sullakin tylsät huvit ap.