Miten olet pitänyt huolta tätiytymisestäsi tänä jouluna?
Oletko käynyt kampaajalla siistimässä pottatukkaa, ostanut alesta uudet kuomat, kutonut uudet villasukat? Tai ehkä mennyt zumba- tunnille?
Kertomuksia tätiytymisestä tähän ketjuun!
Kommentit (29)
Hommasin itselleni vaihdevuodet ja huopikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen ja lapsien kanssa vietin joulua. Itselleni kasvatin pitkän tukan ja muutenkaan en ihan perinteisen mummon näköinen ole. Ehkäpä lapsenlapsi katsoo joskus 40 vuoden päästä kuvia. Onpa mummoni ollut nuoren näköinen mummoksi.
Minäkin olen taistellut tätiytymistä vastaan kasvattamalla pitkät surffilaineet, ja vaalentamalla ne.
Askartelin ekaa kertaa joulukortit itse. Äitini soitti kortin saatuaan ja totesi että olet sinäkin sitten vanhaksi tullut. :D
Olen 30.
Minusta tuli ensimmäisen kerran täti 3-vuotiaana.
Nyt olen 11 lapsen täti, mutta nuori edelleen.
Tämän, jonka kanssa 3 vuotta ikäeroa ollaan jopa hyviä ystäviä. Nuorena kuljettiin paljon yhdessä.
Meitä tätejä on moneen junaan.
Ostellut kukkamekkoja, tuubihuiveja, isoja vanerikorviksia ja leggingsejä. Pari bändipaitaa tuli myös ostettua. Käyn viikoittain zumbassa ja kirjastossa. Joululahjaksi toivoin ja sain uuden päiväkirjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen ja lapsien kanssa vietin joulua. Itselleni kasvatin pitkän tukan ja muutenkaan en ihan perinteisen mummon näköinen ole. Ehkäpä lapsenlapsi katsoo joskus 40 vuoden päästä kuvia. Onpa mummoni ollut nuoren näköinen mummoksi.
No ei varmaan katso. Katsoo, että mummo se siinä. En mä ainakaan sukulaisistani mieti, että on nuori tai vanha tai mitään muutakaan. Veikkaan ettei kukaan muukaan noin tee. Hyvänen aika sentään.
Omasta mielestään monikin on tavallista nuoremman näköinen. Mutta pakko ohiksena tähän väliin heittää, että minä pidän kyllä tätiäni ikäistään huomattavasti nuoremman näköisenä ja oloisena. Niin pitävät kyllä muutkin. Eli täällä ainakin yksi joka on tällaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota sukulaisen ollessa kyseessä.
Olen viisveisannut siitä mitä "muut " minusta ajattelevat.
Tulen siinä vuosi vuodelta paremmaksi eli tätiytyminen etenee.
Veljentyttöni on nyt kolmevuotias, mitenköhän itsenäinen olen kun pikkuinen täyttää 18 v?
No jo on sullakin tylsät huvit ap.
No ei varmaan katso. Katsoo, että mummo se siinä. En mä ainakaan sukulaisistani mieti, että on nuori tai vanha tai mitään muutakaan. Veikkaan ettei kukaan muukaan noin tee. Hyvänen aika sentään.