Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä teinirakastuminen

Vierailija
30.12.2022 |

Erosin ja tutustuin uuteen mieheen, ja olen niin palavasti rakastunut, ettei arjestakaan meinaa tulla enää mitään. Kaipuuta ja itkeskelyä aina kun ei olla yhdessä, tuntien puheluita, kymmeniä viestejä päivässä ja aika katoaa täysin kun ollaan yhdessä. Aivan teinimeininkiä, itse 45 ja mies 50. Tätä on nyt jatkunut vuoden. Unikaan ei maistu kun kroppa jotenkin ylikierroksilla. Onko muut kokeneet samaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin tuon nuorempana. Olin silloin 32v ja mies oli 29v. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä.

Vierailija
2/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin ton kymmenen vuotta vanhempana kuin sinä. Samaa menoa oli. Pari vuotta jatkunut, mutta tapailu on valitettavasti alusta asti ollut salaista. Molemmat ollaan ihan pois tolaltaan ja yritetään järjestää treffejä kovalla vaivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä, että se mies on naimisissa oleva perheenisä.

Vierailija
4/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koin ton kymmenen vuotta vanhempana kuin sinä. Samaa menoa oli. Pari vuotta jatkunut, mutta tapailu on valitettavasti alusta asti ollut salaista. Molemmat ollaan ihan pois tolaltaan ja yritetään järjestää treffejä kovalla vaivalla.

Eli petätte kumpikin. Onpa kaunista.

Vierailija
5/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa. Ei ole normaalia tuollainen.

Vierailija
6/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terapiaa. Ei ole normaalia tuollainen.

Huutonaurua. Sivusta

Vierailija
7/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kumpa vain tietäisit, millaisissa liitoissa me molemmat ollaan, ja miksi vielä ollaan. Heitäpä ensimmäinen kivi.

Vierailija
8/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista koe montaa kertaa elämässä. Nauttikaa isolla sydämellä niin kauan kun sitä jatkuu.

Vierailija
9/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kumpa vain tietäisit, millaisissa liitoissa me molemmat ollaan, ja miksi vielä ollaan. Heitäpä ensimmäinen kivi.

Aina voi erota.

Vierailija
10/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi erota.

Joskus kyseessä on sellainen kumppani, josta eroaminen pitää suunnitella tarkoin. Mitäpä tätä selittämään. Kysyttiin huimasta tunteesta, jonka minäkin sain vielä reippaasti keski-ikäisenä kokea.

Vierailija
11/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi erota.

Joskus kyseessä on sellainen kumppani, josta eroaminen pitää suunnitella tarkoin. Mitäpä tätä selittämään. Kysyttiin huimasta tunteesta, jonka minäkin sain vielä reippaasti keski-ikäisenä kokea.

Ja se suunnittelu on nyt kestänyt pari vuotta? Olisko tarpeeksi alustettu jo?

Vierailija
12/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun (ex-)miehelläni oli myös teinirakkautta. Hän rakastui 44vuotiaana 16vuotiaaseen, mutta minä en sitä ilonpitoa jäänyt enempää katselemaan. Suhde siitä heille kehkeytyi nimittäin. Hyi helv...

Vierailija
13/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vielä, että se mies on naimisissa oleva perheenisä.

:D

Vierailija
14/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään suuria tunteita koetaan kun vastapuoli on tahollaan naimisissa ja ehkä on itsekin. Draamaa. Arki tappaisi nuo suhteet.

Vierailija
15/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit 

Vierailija
16/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys: missä tutustuitte?

Nimimerkki: tahtoo myös

Vierailija
17/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sellaista kuin pakkoavioliitto. Kummallakin teillä on ihan perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus esim erota. Vaikka kuinka yrittäisit uhriutua et saa puhuttua mustaa takaisin valkoiseksi. Kusipää mikä kusipää.

Vierailija
18/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni koki todellisen "teinirakkauden" 74-78v:nä ja se päättyi vasta hänen kuolemaansa.

Ystävättärensä 4v nuorempi. Sitä oli mukava seurata sivusta. Ihana ystävättärensä kuoli 94 vuotiaana pari vuotta sitten ja jokaisessa puhelussa muisteli kauniisti heidän rakkaussuhdettaan.

Vierailija
19/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei jää kuin tuulen huuhtoma perse jos eroat?

Vierailija
20/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä kummallakaan ei ole lapsia huollettavana. Kuulostaa lähinnä joltain persoonallisuushäiriöltä.