TUUUUUUULETUS!
JEEEEEEEEEEEEES!
AH!
Paino tippunu NORMAALIIN! Mää oon NORMAALIPAINOINEN (painoindeksiltäni).
Saakelin " lievästi lihava" on NYT menny!!
30 kiloa raskauskiloja on POISSA ja siihen kiloja lisäksi niin että PIAN olen sama hoikka kuin tavatessani ukkoni 8 vuotta sitten.. ;)
Mies tsemppaa kun mainostan aina miten esim. isäni kehuu et oon hoikistunu.. Ja oon luvannu porkkanana stripata kun saan painon 55 kiloon. Vielä olisi esitykseen 8 kiloa jäljellä.
Fiilis on M-A-H-D-O-T-T-O-M-A-N hyvä!
Uudetkin vaatteet roikkuu päällä! Ostaiskohan äitini mulle uusia vaatteita palkinnoksi?? ;)
Kommentit (4)
Mut synnytyksessä meni ekat 10 kiloa viikossa. Seuraavat 10 kiloa puolen vuoden kuluessa ja nyt oon taas skarpannu pikkusen tauon jälkeen.
Ruokaa imetyksen aikana uppos paljon ja kävin uimassa ja kävelyllä.
Sitten loppu imetys ja aloin käymään salilla.
Pihatyöt kuluttaa mukavasti!
Kävelyllä aloin ottaan välillä juoksuaskelaita. Teen vatsalihaksia kun kattelen telkkaa, koitan kävellä vaikka kaupassa portaita..
Vattaa muistan vetää sisäänpäin ja pitää ryhtiä!
Hyvää fiilistä haen joka päivä et nappaan vitamiiniporetapletin veteen ja taputtelen pyllyä miehelleni ja kyselen onko hyvä.. ;) Jos ei saa palautetta niin saattaa kyllästyä -mulla on ainakin niin kaameen huono itsetunto että PAKKO saatava tietää et näytän hyvältä!
Nytten oon koittanu karpata välillä. Parin viikon laihiksia jollon jääkaapissa mulle makkaraa, pekonia, munia, juustoa, kasviksia, hedelmää..
Joskus juon ateriakorvikkeen semmosen Nutriletin pillijuoma joita ostelen Sokokselta.
Mut sitten kohta alkaa kaikki rasva ällöttään ja pakko lopettaa pekonit ja munat ja varovasti taas syötävä normaalia perussafkaa.
Mulla suurin kompastuskivi on " iltapala" joka on jotain pizzaa, kebabbia, sipsiä.. Miehellä on sama vaiva.
Kannattaa ehottomasti mennä kuntosalille! Ekana sää vertaat kaikkia kauniita ihmisiä itteesi ja tunnet ittesi väärän paikkaan mut puoli vuotta niin etpä ole enää porukan pullein.. ;)
Mää oon heikkona spinninkiin ja naistenkuntosaliin!
Yks hassu vinkki hoikistumiseen on et jos syöt munkin päivässä niin vaihda se tavalliseen pullaan. Saat makeeta, mutta vähemmän rasvaa, sokeria..
Nollatoleranssi on kamalan vaarallista. Se että teet 20 vatsalihasta tänään kun et oo eilen tehnyt niitä -se on silti 20 vatsalihasta enempi!
Ja ens viikolla voit tehä vaikka 50?
Mulla on nyt kova into päästä rantakuntoon ensi kesäksi! Ei onnistu multa jos en alottele jo nyt.. Pikkuhiljaa hyvä tulee.
ap
Mää ainakin tykkään et isä sanoo et oon hoikistunu!
Ja mikä huono juttu siinä ny olis jos äiti ostais mulle jokkut kivat pökät joilla voi peppua pyörittää pitkin katuja kävellessä? Vaikka joululahjaksi, jos saisi pari kiloa tässä tipahtaan.. :D
Mää nautin kyllä ITSE tästä että oon hoikempi, mutta on se kiva kun pylly terhakointuu ja reidet hoikistuu. Pikkujouluja on tulossa niin kiva laittaa jotain hyvän näköstä päälle!
ap
Kuulostat iloisen rempseältä tyytyväisestä naiselta. Jatka samaan malliin! Onnea pudotetuista kiloista!
Niitä on pudotettavana 10.
Kerro alusta loppuun saakka miten oot noin laihtunut ;) ?