Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku tappaisi lapsesi, olisitko valmis tappamaan lapsesi tappajan?

Vierailija
23.10.2006 |

Minä ymmärrän jollain tapaa ihmisiä, jotka vielä vuosien jälkeenkin olisivat siihen valmiita. Siis vaikka murhaaja olisi jo tuomionsa suorittanut ja lain silmissä tekonsa anteeksi saanut.

Isäni on sitä mieltä, että hän ei ymmärrä. No, hänellä on tottakai oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta raivostuttaa, kun hänen mielestään minulla ei ole oikeutta omaani.

Jos joku vahingoittaisi minun lastani, olisin aika varmasti valmis tappamaan. Ehkä jopa vuosien jälkeenkin. Luulen, etten pystyisi millään maailman ammattiavulla käsittelemään tuollaisessa tilanteessa vihaani niin, että voisin joskus kävellä lapseni tappajaa vastaan kadulla tekemättä mitään todella peruuttamatonta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella häiriintynyt.

Dr. Phil ohjelmassahan oli tässä jokunen aikaa sitten perhe, äiti ja 2 tytärtä jotka olisivat olleet valmiita tappaamaan perheen pojan tappajan. Tappaja ei tainnut saada mitään tuomioita, koska se oli itsepuolustus kuulemma. Vaikutti aika hurjalta menolta.

Vierailija
2/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ehkä tekisi mieli, kun tenteet purkautuu jne, mutta en kuitenkaan koskaan vakavissaa (luultavasti) harkitisi tappamista, tai murhaajan palkkaamista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen takiaan. Pitkää tuomioa haluaisin eikä varmasti kovin surettaisi jos joku muu hänet päiviltä päästäisi.

Itse en kuitenkaan vankilaan hänen vuokseen halua joutua. Lapsellani on myös sisarus joka kaipaisi äitiään.

Mutta mahdotonta sanoa miten tosipaikan tullen toimisi.

Vierailija
4/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pystyväni siihen, koska minä pieni rauhallinen naisihminen potkin kerran ihan silmittömästi yhtä ihmistä, joka yritti käydä kimppuuni.

Vierailija
5/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavampaa on, että vaipuisin masennukseen ja tappaisin itseni...