Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut 30+ lapsettomat sinkut teette uutena vuotena?

Vierailija
29.12.2022 |

Ideoita kaipaan. Taas uusivuosi yksin.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne naisvihaa, juhlahattu päässä.

Vierailija
42/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta kirjoittelinkinkin tuohon alkoholittoman uudenvuoden ketjuun.

Eli olen (iki)sinkkumies ja minä uutenavuotena olen kotona ja käyn ehkä illalla lenkillä.

Kotona sitten saunon, saatan katsoa jotain elokuvaa, syön ja ehkä pelaan. 

Olen raitis joten baareihin en ole menossa. Lapsiakaan minulla ei ole.

Mitä se ap sinua haittaa jos joudut olemaan yksin uudenvuoden? 

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko epäonnistuneet elämässä...? 

Vierailija
44/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 kirjoitti:

Vanhempien luona, jonne tulee myös sisarukset perheineen. Väkeä on ja mukavat perinteet, vuodenvaihde menee samoin kuin aina ennenkin. Hyvien tarjottavien valmistelua ja ähkyyn syömistä, raketteja, lautapelejä, yhdessäoloa.

En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta nyt tämän vuoden loppu tuntuu erityisen yksinäiseltä ja haikealta. Olisipa minullakin joku, joka haluaisi viettää elämänsä kanssani ja aloittaa uusi vuosi yhdessä 🥺

Vuosi vuodelta tämä tunne voimistunut, enkä jaksa varmaan kauaa pitää toivoa yllä. Ehkä vielä nelikymppiseksi asti jaksan toivoa, sitten saa olla.

Tsemppiä, olen samassa jamassa mutta ikää n39. Tämä taisi olla viimeinen vuosi kun toivoin olevani jouluna ja uutena vuotena vihdoinkin parisuhteessa. Kaikkeni tein, eli siinä mielessä ei jää jossiteltavaa. Jotenkin pääsin nyt sinuiksi tämän asian kanssa. Täytän heti tammikuun alussa 40 - enkä edes kaipaa vierelleni ketään siihen juhlistamaan.

Sinulle toivon että saat sen unelman vielä nähdä totena.

Vierailija
45/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 kirjoitti:

Vanhempien luona, jonne tulee myös sisarukset perheineen. Väkeä on ja mukavat perinteet, vuodenvaihde menee samoin kuin aina ennenkin. Hyvien tarjottavien valmistelua ja ähkyyn syömistä, raketteja, lautapelejä, yhdessäoloa.

En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta nyt tämän vuoden loppu tuntuu erityisen yksinäiseltä ja haikealta. Olisipa minullakin joku, joka haluaisi viettää elämänsä kanssani ja aloittaa uusi vuosi yhdessä 🥺

Vuosi vuodelta tämä tunne voimistunut, enkä jaksa varmaan kauaa pitää toivoa yllä. Ehkä vielä nelikymppiseksi asti jaksan toivoa, sitten saa olla.

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
46/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vanhempien luo yökylään, katsellaan raketteja, syödään ja valetaan tinat.

Vierailija
47/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään hyvin; brunssi ja hyvä illallinen. Saunaa ja paljua, päivällä ulkoilua. Skumppaa kuluu tasaiseen tahtiin koko päivä. Musiikki, pelejä ja paskanjauhamista sukulaisten kanssa. Sama jatkuu jossain määrin uv päivänä.

Vierailija
48/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Alunperin olin ajatellut että tehdään viikonloppuna koiran kanssa pienimuotoinen talvivaellus, lumikenkäillen valosaasteen ja rakettien ulottumattomiin, laitan nuotiolla ruokaa ja katselen tähtiä. Otan vähän yökuvia. Yö teltassa ja aamulla sitten takaisin autolle ja kotiin. 

Nyt näyttää vaan sääennuste siltä että en tiedä viitsiikö vesisateeseen lähteä, katsotaan, pikkupakkanen olisi ollut kivempi. Aina sitä jotain mukavaa  keksii kuitenkin. 

Vierailija
49/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta aiheesta kirjoittelinkinkin tuohon alkoholittoman uudenvuoden ketjuun.

Eli olen (iki)sinkkumies ja minä uutenavuotena olen kotona ja käyn ehkä illalla lenkillä.

Kotona sitten saunon, saatan katsoa jotain elokuvaa, syön ja ehkä pelaan. 

Olen raitis joten baareihin en ole menossa. Lapsiakaan minulla ei ole.

Mitä se ap sinua haittaa jos joudut olemaan yksin uudenvuoden? 

M32

Miksi se ei saisi haitata? Jotkut tykkäävät elää yksin omissa oloissaan. Minä en. Haluan elämääni joskus jotain muuta, juhlaa, oikeaa elämää. 

Vierailija
50/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset ihmiset oikein viitsii edes juhlia jotain uuttavuotta tai joulua? Mulle nuo on ihan tavallisia päiviä siinä missä muutkin päivät on. Juhlin vain silloin jos siihen on aihetta eli jos saan vaikka palkankorotuksen tai jos voitan arvonnasta ison summan rahaa. 

Vierailija
51/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänä vuonna mennä katsomaan uudenvuoden burleskiesitystä. Joinakin vuosina olen vain kotona ja järjestän vaikka kaappeja, luen tai katson sarjoja - eli mitä tahansa mistä muutenkin tykkää. Joskus olen mennyt ulkomaille ja oikein hemmottelen itseäni lämmöllä ja hyvällä ruoalla ja viinillä (tämän voi toki tehdä Suomessakin). Monella kaverilla on myös uudenvuoden bileitä joihin voin mennä jollen halua olla yksin, mutta usein tykkään kun ei tarvitse matkustaa ruuhkaisilla kännijulkisilla ja jään vain kotiin.

Vierailija
52/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Alunperin olin ajatellut että tehdään viikonloppuna koiran kanssa pienimuotoinen talvivaellus, lumikenkäillen valosaasteen ja rakettien ulottumattomiin, laitan nuotiolla ruokaa ja katselen tähtiä. Otan vähän yökuvia. Yö teltassa ja aamulla sitten takaisin autolle ja kotiin. 

Nyt näyttää vaan sääennuste siltä että en tiedä viitsiikö vesisateeseen lähteä, katsotaan, pikkupakkanen olisi ollut kivempi. Aina sitä jotain mukavaa  keksii kuitenkin. 

Ja M42 oli tämä jos sillä nyt oli jotain väliä.

Vierailija
53/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ihmeitä. Käyn kyllä viiniä ostamassa ja sitä naukkailen, sitten muuten vaan kotona sohvan nurkassa tietokoneen äärellä ja tv päällä. En tykkää ilotulituksista eikä niitä kiinnosta mennä katsomaan. Sunnuntaina sitten etätöitä varmaankin. 

Voisi sitä tietenkin tehdä jotain ruokaakin, jos jaksaa. Jos ei inspiraatio iske, niin pakkasesta jotain. 

Olin juuri viikon äidin luona pohjoisessa, niin kiva olla kotonakin. 

Vierailija
54/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juhlimaan

Vierailija
55/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen vanhempien luokse. Syödään hyvää ruokaa ja ammutaan raketteja.

Vierailija
56/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kaveria eli syödään ja joogataan yhdessä. Illalla menen luultavasti yksin bilettämään yökerhoon.

Vierailija
57/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33 kirjoitti:

Olosi helpottuu, kun muistat tällä palstalla usein kerrotun viisauden: parisuhde miehen kanssa lyhentää naisen elinikää ja vähentää naisen onnellisuutta.

😁 Yksinäisen av-feministin uskontunnustus.

Kyllä oma elämäni on ainakin merkityksellisempää, kun on puoliso ja lapset.

Ihmisen ikävä toisen luo. Miksi sitä vastaan pitäisi voimaantuneena kamppailla?

Jos on ollut jopa useassa onnettomassa suhteessa putkeen voi yksinolo olla aidosti helpotus. Miksi ikävöidä paskaa?

Vierailija
58/68 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin miehen uusivuosi:

-Alkoholiton kuohari

-Sisällä yksinään 

-Halaa tyynyä ja itkee kun on yksin

-Toivottaa hyvät uudetvuodet äidillensä tekstiviestillä

-Pelkää/arastelee rakettien pauketta

T:sinkkukilttimies 

Vierailija
59/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltin miehen uusivuosi:

-Alkoholiton kuohari

-Sisällä yksinään 

-Halaa tyynyä ja itkee kun on yksin

-Toivottaa hyvät uudetvuodet äidillensä tekstiviestillä

-Pelkää/arastelee rakettien pauketta

T:sinkkukilttimies 

Sulle sopisi koira lemmikiksi, käyttäytyvät samalla tavalla ja olisi seuraa :)

Vierailija
60/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään erityistä. Vuoden vaihtuessa olen jo nukkumassa. Päivällä käyn vanhempieni luona syömässä nakkeja, mutta siinä kaikki. En ole valanut tinoja enkä käynyt katsomassa raketteja moneen vuoteen.