Pelkään etten kestä uudenvuodenaattoa! Yksin 24/7
Todennäköisesti joudun olemaan koko viikonlopun täysin yksin, henkisesti raskasta ja nimenomaan yksinäistä.
Tiedän perheen, läheisen ja heillä on mukavaa.
Kokonainen perhe, lapset tulevat paikalle ja myös lemmikit talossa.
Mulla pelkkä tyhjyys.
Mistä keksin seuraa itselleni?
En voi luottaa siihen että tämä perhe osaisi ajatella mun yksin jäämistä.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jos et pääse sinne sukulaisten luo, niin siitä ja juttele hetken niitä näitä, toivota hyvää uutta vuotta.
Joo, kyllä.
Kutsu itse itsesi johonki kylään.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu itse itsesi johonki kylään.
En tunne täältä montaa ihmistä enkä kehtaa kutsua itseäni kylään.
Tämäkin jo auttaa kun vastasitte.
Harva ymmärtää syvällisesti, miten musertavaa yksinäisyys on, ellei ole kokenut sitä koskaan itse.
Kyllä sitä täytyy joko itse kutsua joku kahville. On niin paljon ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa, paras olisi jos olisi sellaisia tuttuja, että voisi olla edes hetken yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä täytyy joko itse kutsua joku kahville. On niin paljon ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa, paras olisi jos olisi sellaisia tuttuja, että voisi olla edes hetken yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Harva ymmärtää syvällisesti, miten musertavaa yksinäisyys on, ellei ole kokenut sitä koskaan itse.
Näin on.
Ystävä kauempana ei kutsunut sinne päin, se olisi ollut mukavaa.
Ehkä olen täällä palstalla sitten.
Mä ja ex kutsuttiin siskoni aina meille kun oli joulu, uusi vuosi jne.
Nyt kun minut jätettiin ja olin mm joulun yksin, sisko vain sääli että voi ei kun sulla pitää olla joulu yksin. Lapseni vuoro oli olla isällään siis joulu. Hän ei kyllä kutsu minua ikinä heille, saisin samalla tavata äitiänikin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Lähden pyöräilemään sinne kauas sitten jos en kestä tätä enää.
Etsi joku auttavan puhelimen numero, saat jutella jonkun kanssa.
Voimia, sä selviät, ja kohta tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Perhettä mulla ei enää ole. Yksinäisyys muistuttaa ikävästä lapsuudesta, kaikesta kamalasta ja koen olevani kuin mustassa pimeydessä, yksin.
Voi rakas ihminen, kirkkaimmat tähdet loistaa pimeydessä Ja kaikki muut yksinäiset! Me ollaan tärkeitä, vaikka yksinäisenä sitä tuntuu, että on näkymätön ja merkityksetön. Me ollaan kaikki samassa veneessä, vaikka jokaisen matka "autiolle saarelle" on ollut erilainen. Etsi valokuva-albumista kuva jossa olet lapsi. Katso sitä kuvaa ja sano: "Rakastan sua ja et ansainnut mitä tapahtui. Oot täydellinen juuri omana itsenä, virheineen kaikkineen. Mä hyväksyn sut. Sä tuut pärjämään!". Lopuksi pussaa kuvaa. Toista aina kun tuntuu siltä. Yksinäisyydestä voi päästä eroon, ja niin kauan kun on elämää on myös mahdollisuuksia muutokseen. Hyvää uuttavuotta
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä juttu kun perheelliset eivät osaa ajatella täysin yksinäisiä miltä heistä tuntuu olla yksin, aina.
Pyhät, aatot jne.
Mitä se heille kuuluisikaan..
Sinä ja minä jotka vietetään uusi vuosi omassa seurassa huolehditaan itse kukin omista asioista. Vain niistä.
Sunkaan ei tarvii yhtään miettiä miten lapsiperheet rumbansa pyörittää.
Uusi vuosi kyllä on ihan yks päivä muiden joukossa. Monet ovat töissä silloin. Varsinkin jos tuo päivä osuu arkipäivälle.
Saisipa olla rauhassa. Kadehdin sinua. T. Uupunut perheenäiti
Kyllä ihmiset ovat jotenkin niin heikkoja nykyisin. Jospa sinä jotenkin kestäisit. Olen itsekin yksin yleensä aina juhlapyhät
Jos et pääse sinne sukulaisten luo, niin siitä ja juttele hetken niitä näitä, toivota hyvää uutta vuotta.