Mies kysyy ekoilla treffeillä hiihtämään
Harrastan kyllä metsäsuksilla hiihtoa, mutta vähän pelottaa lähteä melkein tuntemattoman kanssa heti metsään. Miten tän kauniisti ohjaisi kahvitreffeillä? Vaikka sitten ensi latukahvilaan.
Kommentit (57)
No jos olet sanonut että hiihdät niin what ? Jos sulla on hyvä per se ei muuta kun baanalle pylly pystyyn alamäessä ja hiihdon jälkeen yhteis suihkuun..?
Vierailija kirjoitti:
Metsäsukset?
Niin, hiihdetän maastossa, jossa ei ole valmista latua. Provo ei toimisi muuten, sillä laduilla on ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Metsäsukset?
Ne on sellaiset ylileveät deittisukset, joilla voi hiihtää 1,5 metrin hangessa 100 kilsaa jänkhällä ja jäätyä lopulta kuoliaaksi eksymisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan sanomalla: lähtisit ihan mielelläsi hiihtämään, mutta turvallisuuden vuoksi sinulla on periaate, että ensimmäiset kerrat tapaat julkisessa paikassa kun kerran ihan mukavat ja kunnollisetkin syyllistyvät ties mihin.
Jos mies on järkevää, niin hän hyväksyy tämän.Lisäksi kysyisin, että miten hiihtämässä voi tutustua? Laduillahan on vain yksi ura yhteen suuntaan.
Mies voi syytellä, jos sanoo tapailleensa monia.
Täh? Syytellä mistä? Jos alkaa mankumaan siitä, että on käynyt treffeillä aikaisemmin,niin sen viestittelyn voi lopettaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäsukset?
Ne on sellaiset ylileveät deittisukset, joilla voi hiihtää 1,5 metrin hangessa 100 kilsaa jänkhällä ja jäätyä lopulta kuoliaaksi eksymisen seurauksena.
Olipa taas sepustus. Suunnistaminen vieras käsite ja miksi pitäisi hiihtää joku 100 kilsaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa tsekata pebasi.
Huoh näitä juttuja. Paremmin se siellä kahvilassa näkyy. Aika monella ulkoiluvaatteet peittää takapuolen.
Kyllä abc:llä on ainoat oikeat treffit. Ärräkin käy, kahvia pahvimukista.
Hiihtämässä jos missä on kaikki vaarat todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäsukset?
Olipa taas sepustus. Suunnistaminen vieras käsite ja miksi pitäisi hiihtää joku 100 kilsaa.
Aivan. Sitä varten on moottorikelkka, jolla matka taittuu tunnissa ja se on kivaa.
Mies pyysi minua kalaan ekoilla treffeillä. Minä suostuin ja mentiin miehen veneellä saareen onkimaan siikaa. Oli tosi hieno ja tyyni päivä merellä. Saari oli uloin saari saaristossa ja meri oli täysin tyyni ja taivas oli sininen. Jotenkin epätodellinen tunne koska oli niin nätti päivä. Mies sitten viritteli onget mereen, paistettiin makkaraa siinä rannalla oli grillipaikka. Mies toi makkaraa ja salaattia ja juomia. Juteltiin kaikkea ja mies sai kalaakin siinä aika monta siikaa sai. Taisi mennä joku 4-5 tuntia kun saaressa oltiin.
Itsellä tulee mieleen täysin pieleen menneet "treffit". Tinderissä pari vuotta sitten tavattiin ja tuli selväksi, että minä harrastan ratsastusta. Mies sitten innokkaana selitti, kuinka on kokenut ratsastaja ja tykkää hepoista. Ehdotin sitten, että kysytäänkö tallilta saisiko yksityismaastotunnin (siis ope lähtee mukaan) ja mennään maastoilun jälkeen syömään/kahville lähellä olevaan ravinteliin. Mies suostui. Kertoi, että ratsastanut noin 10 v. Minä vaan 7 v.
Mentiin sitten tallille. Hieman ihmettelin, kun jouduin oman hepon laittamisen välissä käydä auttamassa miestä, mutta selitti, että hänen tallillaan hevoset laitetaan valmiiksi. Tämä on joillain talleilla käytäntö.
No tunti..... Mies tippui kaksi kertaa selästä ja ei voitu edes laukata, kun näytti siltä, ettei ikinä ole ollut selässä. Maastossa sitten käveltiin ja pikku ravipätkiä niiden tippumisten välissä. Kun tunti oli ohi, mua nauratti hemmetisti ja sanoin, että olisit voinut suoraan sanoa, ettet osaa. Mies vastasi, että V-i-tut ja käveli autolleen ja kaasutti pois. Ei tullut ruokailua eikä jatkoa tälle loistavalle tapaamiselle....
Kahvitreffit on todella tylsät. Jotain toimintaa pitää olla ensi treffeillä.
Ei saaria, maastoja eikä suljettuja tiloja. Pysy tiukkana latukahvilan osalta.
Kiltti mies kirjoitti:
Kahvitreffit on todella tylsät. Jotain toimintaa pitää olla ensi treffeillä.
Prkl virolainen strippari jäi sille tielle liiallisen kiihkeyden vuoksi. Sehän ois tullu linjoja pitkin. Ilmeisesti et saanu toista?
Vierailija kirjoitti:
Ota kaveri mukaan.
Tai isä, vaari tai setä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee mieleen täysin pieleen menneet "treffit". Tinderissä pari vuotta sitten tavattiin ja tuli selväksi, että minä harrastan ratsastusta. Mies sitten innokkaana selitti, kuinka on kokenut ratsastaja ja tykkää hepoista. Ehdotin sitten, että kysytäänkö tallilta saisiko yksityismaastotunnin (siis ope lähtee mukaan) ja mennään maastoilun jälkeen syömään/kahville lähellä olevaan ravinteliin. Mies suostui. Kertoi, että ratsastanut noin 10 v. Minä vaan 7 v.
Mentiin sitten tallille. Hieman ihmettelin, kun jouduin oman hepon laittamisen välissä käydä auttamassa miestä, mutta selitti, että hänen tallillaan hevoset laitetaan valmiiksi. Tämä on joillain talleilla käytäntö.
No tunti..... Mies tippui kaksi kertaa selästä ja ei voitu edes laukata, kun näytti siltä, ettei ikinä ole ollut selässä. Maastossa sitten käveltiin ja pikku ravipätkiä niiden tippumisten välissä. Kun tunti oli ohi, mua nauratti hemmetisti ja sanoin, että olisit voinut suoraan sanoa, ettet osaa. Mies vastasi, että V-i-tut ja käveli autolleen ja kaasutti pois. Ei tullut ruokailua eikä jatkoa tälle loistavalle tapaamiselle....
Minun yksi serkku omisti hevosia 25 vuotta, sillä oma talli. Se kuoli kun hevonen kompastui ja serkkuni ja hevonen kaatui ja serkku jäi hevosen alle. Hevosilla ratsastaminen on vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Suksilla umpihangessa ei varmaan ole treffiraiskaajalle helpoin nakki, jotem lienee turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksilla umpihangessa ei varmaan ole treffiraiskaajalle helpoin nakki, jotem lienee turvallista.
Pikalukolliset siteet avustaa. En suosittele.
Tiutau tulkku, hyvin luistaa suksi
Jos ei pysty edes deittailuvaiheessa sanomaan mitä itse haluaa, ei ole kykenevä parisuhteeseen, koska parisuhteessa täytyy pystyä kommunikoimaan.
Ap jää kotiin kasvamaan, kunnes on kasvattanut selkärangan.