Mies kysyy ekoilla treffeillä hiihtämään
Harrastan kyllä metsäsuksilla hiihtoa, mutta vähän pelottaa lähteä melkein tuntemattoman kanssa heti metsään. Miten tän kauniisti ohjaisi kahvitreffeillä? Vaikka sitten ensi latukahvilaan.
Kommentit (57)
Älä mene. Mitä jos se on joku suksitappaja, joka kuusien suojassa tulee yhtäkkiä hulluksi? No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä. Miksi se on niin vaikeaa vastata,että tapaisin mieluummin kahvilassa? Kuinka monta kertaa tätä pitää kysyä?
En uskalla. Ap
Miten uskallat lähteä treffeille oudon kanssa. Jää kotiin.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee mieleen täysin pieleen menneet "treffit". Tinderissä pari vuotta sitten tavattiin ja tuli selväksi, että minä harrastan ratsastusta. Mies sitten innokkaana selitti, kuinka on kokenut ratsastaja ja tykkää hepoista. Ehdotin sitten, että kysytäänkö tallilta saisiko yksityismaastotunnin (siis ope lähtee mukaan) ja mennään maastoilun jälkeen syömään/kahville lähellä olevaan ravinteliin. Mies suostui. Kertoi, että ratsastanut noin 10 v. Minä vaan 7 v.
Mentiin sitten tallille. Hieman ihmettelin, kun jouduin oman hepon laittamisen välissä käydä auttamassa miestä, mutta selitti, että hänen tallillaan hevoset laitetaan valmiiksi. Tämä on joillain talleilla käytäntö.
No tunti..... Mies tippui kaksi kertaa selästä ja ei voitu edes laukata, kun näytti siltä, ettei ikinä ole ollut selässä. Maastossa sitten käveltiin ja pikku ravipätkiä niiden tippumisten välissä. Kun tunti oli ohi, mua nauratti hemmetisti ja sanoin, että olisit voinut suoraan sanoa, ettet osaa. Mies vastasi, että V-i-tut ja käveli autolleen ja kaasutti pois. Ei tullut ruokailua eikä jatkoa tälle loistavalle tapaamiselle....
Minun yksi serkku omisti hevosia 25 vuotta, sillä oma talli. Se kuoli kun hevonen kompastui ja serkkuni ja hevonen kaatui ja serkku jäi hevosen alle. Hevosilla ratsastaminen on vaarallista
Vuonna 2021 Suomessa tapahtui 3213 henkilövahinkoon johtanutta tieliikenneonnettomuutta. Näissä kuoli 225 henkilöä ja loukkaantui 3862 henkilöä.
Autolla ajaminen on vaarallista.
t. lainaamasi ratsastaja
Nätti aurinkoinen päivä jäällä pilkillä tai jollain yleisellä makkaranpaistopaikalla,kahvia mukaan :)
N41 kirjoitti:
Mies pyysi minua kalaan ekoilla treffeillä. Minä suostuin ja mentiin miehen veneellä saareen onkimaan siikaa. Oli tosi hieno ja tyyni päivä merellä. Saari oli uloin saari saaristossa ja meri oli täysin tyyni ja taivas oli sininen. Jotenkin epätodellinen tunne koska oli niin nätti päivä. Mies sitten viritteli onget mereen, paistettiin makkaraa siinä rannalla oli grillipaikka. Mies toi makkaraa ja salaattia ja juomia. Juteltiin kaikkea ja mies sai kalaakin siinä aika monta siikaa sai. Taisi mennä joku 4-5 tuntia kun saaressa oltiin.
Mitä sen jälkeen, vieläkö olette yhdessä?
Fiksun kuulonen mies. Rauhassa hiihtelette niin ei kai sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä. Miksi se on niin vaikeaa vastata,että tapaisin mieluummin kahvilassa? Kuinka monta kertaa tätä pitää kysyä?
En uskalla. Ap
Miten uskallat lähteä treffeille oudon kanssa. Jää kotiin.
Muutamalla ketjussa esiintyneellä on postimyyntimorsian mentaliteetti.
Vierailija kirjoitti:
Fiksun kuulonen mies. Rauhassa hiihtelette niin ei kai sen parempaa.
Suksi saattaa vilahtaa anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee mieleen täysin pieleen menneet "treffit". Tinderissä pari vuotta sitten tavattiin ja tuli selväksi, että minä harrastan ratsastusta. Mies sitten innokkaana selitti, kuinka on kokenut ratsastaja ja tykkää hepoista. Ehdotin sitten, että kysytäänkö tallilta saisiko yksityismaastotunnin (siis ope lähtee mukaan) ja mennään maastoilun jälkeen syömään/kahville lähellä olevaan ravinteliin. Mies suostui. Kertoi, että ratsastanut noin 10 v. Minä vaan 7 v.
Mentiin sitten tallille. Hieman ihmettelin, kun jouduin oman hepon laittamisen välissä käydä auttamassa miestä, mutta selitti, että hänen tallillaan hevoset laitetaan valmiiksi. Tämä on joillain talleilla käytäntö.
No tunti..... Mies tippui kaksi kertaa selästä ja ei voitu edes laukata, kun näytti siltä, ettei ikinä ole ollut selässä. Maastossa sitten käveltiin ja pikku ravipätkiä niiden tippumisten välissä. Kun tunti oli ohi, mua nauratti hemmetisti ja sanoin, että olisit voinut suoraan sanoa, ettet osaa. Mies vastasi, että V-i-tut ja käveli autolleen ja kaasutti pois. Ei tullut ruokailua eikä jatkoa tälle loistavalle tapaamiselle....
:D Voi hyvä luoja + ei helvetti kun nauroin, mielikuva siitä kun se id*ootti pomppii hevosen selässä kuin jauhosäkki
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Mies pyysi minua kalaan ekoilla treffeillä. Minä suostuin ja mentiin miehen veneellä saareen onkimaan siikaa. Oli tosi hieno ja tyyni päivä merellä. Saari oli uloin saari saaristossa ja meri oli täysin tyyni ja taivas oli sininen. Jotenkin epätodellinen tunne koska oli niin nätti päivä. Mies sitten viritteli onget mereen, paistettiin makkaraa siinä rannalla oli grillipaikka. Mies toi makkaraa ja salaattia ja juomia. Juteltiin kaikkea ja mies sai kalaakin siinä aika monta siikaa sai. Taisi mennä joku 4-5 tuntia kun saaressa oltiin.
Mitä sen jälkeen, vieläkö olette yhdessä?
Ollaan seurusteltu 5 vuotta. Meillä on samoja harrastuksia, käydään salilla, kalassa, veneilemässä paljon yhdessä. Kesä on tekemistä täynnä. Talvisin ollaan enemmän kotona.
Jos minua jokin eukko pyytäisi hiihtotreffeille niin lähtisin varmasti. Jos kahville tms., niin tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Voi hyvä luoja + ei helvetti kun nauroin, mielikuva siitä kun se id*ootti pomppii hevosen selässä kuin jauhosäkki
No se oli juuri sitä :) Ei se ollut varmaan ikinä ollut ratsastanut, mutta kunhan piti miesten tyyliin "päteä".... Varmaan ajatteli, että selkään vaan ja hepo hoitaa homman :D
Oli kieltämättä huvittavaa, kun 10 v ratsastanut mies ei selässä pysy, vaikka mitään hepojen pelästymisiä ei tapahtunut.... Tuo loppusuoritus kruunasi kaiken. Olisi voinut ottaa huumorilla ja nauraa, että tulipa liioiteltua ratsastustaitoja ja se siitä. Mutta ei. Se oli V-I- tut ja kaasutus :D
Kannattaako aina liioitella tai suorastaan valehdella treffeille mentäessä?
ratsastaja, nyt jo 9 v takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli juuri sitä :) Ei se ollut varmaan ikinä ollut ratsastanut, mutta kunhan piti miesten tyyliin "päteä".... Varmaan ajatteli, että selkään vaan ja hepo hoitaa homman :D
Oli kieltämättä huvittavaa, kun 10 v ratsastanut mies ei selässä pysy, vaikka mitään hepojen pelästymisiä ei tapahtunut.... Tuo loppusuoritus kruunasi kaiken. Olisi voinut ottaa huumorilla ja nauraa, että tulipa liioiteltua ratsastustaitoja ja se siitä. Mutta ei. Se oli V-I- tut ja kaasutus :D
Kannattaako aina liioitella tai suorastaan valehdella treffeille mentäessä?
ratsastaja, nyt jo 9 v takana
Sikahauskaa 😂😂😂 loistava kertomus!
No ei kannata, kai sitä oma itsensä jaksaa parhaiten olla.
Ota sinäkin retkikirves mukaan.
Sillä kylmä kangistaa nopeasti
lähtisin samanlaisille treffeille,on oikeaa tekemistä ja keksii helposti enemmän puhuttavaa,kuin jos istuisi kahvilassa :)