Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalassa sisätautiosastolla ja hermot menee huonekaveri puhuu itsekseen...

Vierailija
28.12.2022 |

Oikeasti puhuu itsekseen,eikä mitenkään hiljaa.Alkaa kröhimisellä ja pienillä kurkkuäänillä jatkuen kovaan teatraaliseen älämölöön.tyyliin jaa,jaa,jaa,eiei,annelikin sanoi ja sitten niin niin niin!sanoin sille eieiei TÄNÄÄÄN!mikysi ja juu ettttääää...
Mikä sairaus hällä on,epäilen skitsofreniaa.
Ja minulla ei tietoa kotiinpääsystä.tauotonta älämölöä voi jatkua vaikka 6tuntia putkeen.kun avaa television katsoo lastenohjelmia ja luonto-ohjelmia samalla toimien juontajana,kuten Kaatsoo majavakin se siellä!
Ja tämä käy tosiaan hermoille.kyseessä n.60v henkilö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hoitajilta, onko sinun mahdollista päästä toiseen huoneeseen. Kyllä näitä siirtoja tehdään, jos on vaihtoehtoja. Kerro, että huonekaverin käytös pelottaa sinua. Varsinkin yö saattaa olla hankala.

Vierailija
2/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin itse tuomaan läheistä minulle Korvatulpat ja kuulokkeet. Siinähän hölisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä sairaalassa. Välillä kuulee vaikka mitä erikoista. Yks päivä eräs huusi sulkemaan jääkaappia koko ajan.

Ja usein ne kovissa kipulääkkeistä (ollaan traumaosasto) luulee että ne on risteilyllä tai että nurkassa on nuotio.

Vierailija
4/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan sairaalassa ja sattui tuommoinen vieruskaveri, yökkö tuli ja otti minun sängyn ja kärräsi tilavaan liinavaatevarastoon ja sanoi, että saat nukutuksi täällä. Voi miten ihana tunne oli, kun uni tuli, olin leikkauksesta hyvin väsynyt. Muistan kun yökkö sulki oven, näin hänet enää puolilla silmillä, tuli uni heti.

Vierailija
5/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaatisin toisen huoneen. Piste.

Vierailija
6/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samalla osastolla viime vuonna. Ainoana työssäkäyvänä normi-ihmisenä. Muut olivat mummoja, jotka huutavat hoitajaa, tai ulkomaalaisia, jotka tunnetusti pitävät älämölöä ja joilla on omia ihmesääntöjään. Ja sitten viereeni tuotiin kehitysvammainen, joka katsoi yöllä kolmen aikaan tabletilta ohjelmia äänillä.

Jatkuvasti sai olla sanomassa, että minä olen tosi sairas ja tarvitsen oikeasti lepoa ja unta. Vammaisen vanhemmat toivat onneksi heti seuraavana päivänä sille korvanapit tablettiin.

Mutta sairaalassa on todellakin tosi raskasta sairastaa. Ja ruokakaan ei tue terveyttä. Hedelmiä sain siinä 2 viikossa 0 kpl. Kerran sai marjoja puuron päälle. Se oli kuin taivas. Mies toi sitten hedelmiä minulle sinne, kun vihdoin tuli vierailulupa.

Vierailija
7/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi että pääset eri huoneesen tai se toinen menee. Ei kukaan kestäisi edes puolta tuntia melua. Miksi tätä asiaa ei ole hoidettu erilailla. Jos toinen on sekava, voi vaikka tappaa sitten kun voimat taas palautuvat. Lääkkeissä? Vanha tätini lähti kotiin sairaalasta, kun oli liian hullut huonekaverit.

Vierailija
8/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin itse tuomaan läheistä minulle Korvatulpat ja kuulokkeet. Siinähän hölisee.

Korvatulpat saa sairaalastakin. Onneksi, kokemusta on samanlaisesta itsekseen puhujasta..

Vierailija
9/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaatisin toisen huoneen. Piste.

Ei välttämättä ole mahdollista. Usein on nykyään osastolla jokaikinen petipaikka varattuna. Tietysti kannattaa kertoa hoitajille tuosta, mutta välttämättä ei pysty tekemään asialle mitään.

Vierailija
10/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, osastot on täynnä eikä harhaisia potilaita vaan voi siirtää mihinkään. Onneksi yöksi huoneesta vietiin tuo huutaja yleisiin tiloihin ja saatiin nukuttua toisen potilaan kanssa rauhassa. Kotiin lähdin huononmassa kunnossa mitä sairaalaan menin, korvatulpat ei tosiaan auta mitään kun yksi huutaa sekavia ja päälle vielä telkkari pauhaa..hirveä kokemus, olin vielä todella uupunut jo valmiiksi pitkän sairastelun takia ja lääkäri sanoi, että kannattaa olla rauhassa osastolla niin saan levätä ja nukkua kun kotona odotti lapset..

Vierailija
11/11 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätaudit ja psykiatrisen suljettu. Molemmat pahempia kuin vankila.

Monta kertaa yrittänyt syödä tai nukkua, kun vierustoveri ripuloi/oksentaa/huutelee vieressä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän