Mikä shampoo teillä on nyt suihkussa?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Linna aikuisillekin? Olen luullut sitä lastenshampooksi.
Tottakai se on aikuisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Linna aikuisillekin? Olen luullut sitä lastenshampooksi.
Perheshampoo, sopii kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linna shampoo hajusteeton versio, tarjouksesta euron Tokmannilta. En tiedä löytyisikö jotain toista yhtä halpaa hajusteetonta ja mahdollisimman luomua, pitäisi selvittää.
Linna on paras. Ja pesee ilman kyyneleitä 😃
Ei kai kukaan normaali ihminen muutenkaan laita shampoota silmiin?
Käytän saippuaa, samaa merkkiä jo 40 v
Minä muistan nuoruudestani Linna-shampoomainoksen, jossa lapsen hiuksia pestiin ja sitten sanottiin, että se pesee ilman kyyneleitä. Siksi olen sitä pitänyt lastenshampoona.
Vierailija kirjoitti:
Sassoon merkkinen shampoo , itsellä just suomalainen hiuslaatu ohut katkeileva ei kasva , heti ekan kerran kerran kun käytin heti tuli tuuheatkot hiukset jaa siitä paremmat suosittelen !
Ei todellakaan tuuheuta , ainakaan kertapesulla. Siihen kuluu kuukausia, ennen kuin tukka tuuheutuu, jos tuuheutuu ja ihan muilla aineilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linna shampoo hajusteeton versio, tarjouksesta euron Tokmannilta. En tiedä löytyisikö jotain toista yhtä halpaa hajusteetonta ja mahdollisimman luomua, pitäisi selvittää.
Linna on paras. Ja pesee ilman kyyneleitä 😃
Ei kai kukaan normaali ihminen muutenkaan laita shampoota silmiin?
Se oli vanha mainos, varmaan jostain 70-luvulta. Lapsilla shampoota helposti menee silmiin (ovat siis varmaan mielestäsi epänormaaleja ihmisiä). Linnaa mainostettiin perheshampoona, koska ei kirvele jos sattuu silmiin menemään
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan nuoruudestani Linna-shampoomainoksen, jossa lapsen hiuksia pestiin ja sitten sanottiin, että se pesee ilman kyyneleitä. Siksi olen sitä pitänyt lastenshampoona.
Niin, vanha mainostan se oli. Sitä mainostettiin perheshampoona, sopii kaikille
Lidlin Cien merkkinen keltainen shampoopullo ja hoitoaine samaa settiä. On hyvä tuote!
Plantur 39 kullanvärinen pullo.
Muuallakin käytän kuin suihkussa tukkaa pestessä. Pesen, joskus myös pelkän tukan ja silloinkin ihan sama shanpoo käytössä ei ole eri shampoota.
Malibu C, asun paikassa jossa on äärimmäisen kova vesi ja tuo suojaa parhaiten hiuksia mineraalijäämiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sassoon merkkinen shampoo , itsellä just suomalainen hiuslaatu ohut katkeileva ei kasva , heti ekan kerran kerran kun käytin heti tuli tuuheatkot hiukset jaa siitä paremmat suosittelen !
Missä niitä sassoon shampoita myydään?
Helppo keino saada hilsettä päähän on käyttää Linna shampoota. Nimimerkillä kokemusta. Kerran kokeilin ja heti hilse ja siitähän oli hankala päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Olaplex Bond Maintenance. Tuli joululahjaksi. Ökykallis, ei hintansa arvoinen vaikkakin ihan ok!
Kaikki Olaplexin tuotteet ei ole hinnastaan huolimatta hyviä. Lähinnä 3 ja 7 on ne joita kannattaa ostaa.
Lidlin sensitive-shampoo. Edullinen ja hellävarainen.
Vierailija kirjoitti:
Käytän saippuaa, samaa merkkiä jo 40 v
Rexona-mies, uudistuisit jo edes sen vähäsen, että ostat seuraavalla kerralla jotain muuta kuin sitä iänikuistasi. Luuletko pystyväsi siihen?