Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joudutteko selittämään absoutismianne

juomalla suosioon
28.12.2022 |

Absolutistit, joudutteko selittämään juomattomuuttanne tai koetteko painostusta juomiseen? Itse olen kohdannut järkyttävää painostusta siihen, että pitäisi juoda. Juomattomuuteni tuntuu olevan toisille ylitsepääsemätön juttu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut selittelemään pedofiliaakaan niin miksi tuota?

Vierailija
22/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä tyyppi jolle mun absolutismini oli ilmeisesti ongelma. Teki tosiaan ison numeron aina siitä : "etkö tosiaan juo mitään?? Miksei?? " Sitten meille tuli toinen alkoholiton töihin ja siirtyi kiusaamaan tätä. Selvänä mukava tyyppi mutta väsyttävä kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisten seurasta yleensäkään, enkä varsinkaan juopuneiden ihmisten seurasta.

Ihmisen ajanvieton laadun voi luokittaa parhaasta huonoinpaan:

A-luokan aika on aivan parasta aikaa. Voi olla ihan yksinään ja ajatella omiaan.

B-luokan aika on olla puolison kanssa kahdestaan

C-, D-, E-, F- jne. luokan aika määrittyy sosiaalisen kokoonpanon henkilöiden määrästä. Mitä enemmän lähistöllä on ihmisiä, sitä huonommat ovat fiilikseni.

Huutavia lapsiperheitä en siedä lainkaan.

Vierailija
24/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää vuosiin. Ehkä jonkun uuden tuttavuuden kanssa asia voi tulla puheeksi, mutta koska en ole enää mikään nuori, harvemmin missään illanistujaisissa käyn ja olen ollut absolutisti jo parikymmentä vuotta niin ei se sen suurempaa kohua aiheuta.

Vierailija
25/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisempää lienee se, että absolutisti tekee juomattomuudestaan isonkin numeron 🤔

Ei ole, ei me mitään vegaaneja kuitenkaan olla.

Vierailija
26/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes absolutisti ja joudun silti selittelemään sitä. En vain juo jos ei tee mieli sillä hetkellä.

Vierailija
27/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa jouduin, kun olin aiemmin käyttänyt alkoholia ja sitten raskauksien/imetysten jälkeen en palannut sitä käyttämään, niin tutut ihmetteli ja kysyi syytä. Mutta kun muutaman kerran sanoi että en halua, ei maistu, ei tee mieli, niin kyllä se sitten meni perille. Uusille tuttavuuksille on riittänyt ihan ei kiitos, en käytä.

Enemmän olen kyllä joutunut selittämään sitä etten juo kahvia tai edes teetä.

Vierailija
28/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tarvinnu selitellä,eikä kukaan ole edes kysynyt.

Ehkä jossai amis-piireissä on joku suuri haloo jos joku ei vedä kännejä.

Vierailija
29/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykteristi ei alkoholi vaan kiinnosta.

Ei ikinä ole tarvinnut selitellä.

En asu kyllä Suomessa.

Vierailija
30/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ne naiset jotka istuu ostoskeskuksien paareseissa kaljalla,kaljan lisäksi tupakoivat ja lihoavat.Miksi ihmessä valittavat eivät löydä itselle miestä? Eikö nillä ole kotona peiliä ja ylensäkkän hajuaistia?

Vierailija
31/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut selitellä.