Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tennareita käyttää talvella jos niissä on vuori?

Vierailija
28.12.2022 |

niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää vaikka flip floppeja, jos haluat.

Vierailija
2/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päästä puristat hammastahnatuubia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Viking Goretexin talvitennarit, sellaiset jotka kuitenkin peittää nilkan kokonaan. Ne on ihan superlämpimät, niillä pärjäsi hyvin jopa Lapissa kun oli paljon pakkasta. 

Vierailija
4/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä. Kyllä tarkenee! Näitä on myös lapsille, ei tule kylmä niinkuin Kuomissa.

https://www.boozt.com/fi/fi/viking/eagle-warm-gtx_27708995/212776527?lo…

Vierailija
5/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käyttää vaikkei ole vuorta, joten eiköhän niitä vuorella oleviakin voi käyttää. Saa kulkea vaikka avojaloin ei sitäkään kukaan kiellä, talvella on parempi kulkea avojaloin kuin kesällä, vähemmän lasinsiruja

Vierailija
6/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tennareiden käytöstä talvella voi joutua vankilaan.

Vierailija
7/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenniskengät on on itse asiassa monesti paremmat lämpimämmät kuin ns. talvikengät.

Vierailija
8/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu säästä.

Kastuuhan ne pahasti räntä-ja lumisateella, jos tennarit on kangasta. Ja silloin tulee kylmä koko kehoon, kun kulkee märissä kengissä.

Vierailija
9/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet teini iäss tai aikuinen joka on jäänyt henkisesti teinin asteelle. Näin ennen joulua scootteritytön kaupassa. Oli 2 astetta pakkasta tyttö tuli scootterilla kaupan eteen.

Teki pahaa katsoakin tytöllä oli collarit jotka jättivät nilkat 10cm paljaaksi. Tietysti tennarit eikä sukkia näkynyt. Nilkat olivat punaiset tavalla josta tiedän niiden ihon saaneen pintapaleltumia.

Tiedän kokemuksesta kun itse olen saanut niitä hiihtäessä kun aliarvioin tuulen ja pakkasen yhdistelmän.

Vierailija
10/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tenniskengät on on itse asiassa monesti paremmat lämpimämmät kuin ns. talvikengät.

Kyllä teini tietää. Näin taannoin noin 50v miehen jolla oli pitkät harmaantuneet hiukset ja tennarit talvella. Mukana nuori nainen nilkat paljaana tennareissa. En tiedä oliko tytär vai tyttöystävä. Tätä muotia missä kuljetaan kesä kengissä lumihangessa ja pakkasessa on isoissa kaupungeissa aikuistenkin tautina.

Vierailija
11/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis me oltiin joulu Levillä (eli Lapissa -> kylmää & lunta...) ja kyllähän siellä näki tennareita ja paljaita nilkkoja. Että siitä vaan. Tyhmän näköistähän se on talvella, mutta jos haluaa näyttää idiootilta, niin ihan vapaasti.

Vierailija
12/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukas kenkä? Nilkka paljaana?

Vierailija
13/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa talvitennareitakin, itekin omistan Vansit. Lämpimät ja vedenkestävät, mutta liukkaat pohjat. Ei tuu käytettyä lumessa tai jäällä.

Vierailija
14/14 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat nilkat voi aiheuttaa akillesjänteen tulehduksia myöhemmin. Siinä on kivulias vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi