Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32 vuotias sinkkunainen

AV
28.12.2022 |

Mietityttänyt jo pidempään se että olen 32-vuotias nainen ja en ole ikinä ollut pidemmässä parisuhteessa tai asunut puolison kanssa yhdessä, onko normaalia? Kaverit ja ystävät ympäriltä ovat pariutuneet mutta minä en. Olen laiska käymään baareissa tai illanistujaisissa niin mistä vois löytyy mies? Harrastuksia mulla on mutta eipä oo sieltä ketään löytynyt. En jaksa kyllä edes etsimällä etsiä . Ikinä ei oo vielä kohdallani kolahtanut tai herännyt ajatus että tämän ihmisen kanssa haluan viettää loppuelämän, olenko jotenkin outo? En halua parisuhdetta parisuhteen takia vaan haluaisin löytää ihmisen kenen kanssa viettää aikaa, harrastaa kaikkea ja olla vaan. Onks nämä liian isot kriteerit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite muutaman vuoden nuorempi mies ja kuulostaisit mukavalta henkilöltä tavata.

Kahdella sanalla sanoisin että olen itse nörtti ja kotikissa. Olisi mukava jos olisi joku jonka kanssa viettää aikaa ihan tavallisten asioiden kanssa tai viettää laiskaa viikonloppua ilman mainittavia suunnitelmia tai "suorituksia".

Vierailija
2/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan parisuhteen naisen kanssa jonka kanssa viettää aikaa ja arkea ja harrastaa kaikkea mutta en käy baareissa ja olen kyllästynyt tinderiin ja kaikkeen koska naiset ei osaa kommunikoida eikä ne puhu mitään. Mies saa hoitaa kaiken yhteydenpidoin ja nainen sitten  sanoo pari sanaa eikä tiedä mitä edes haluaa. On se tosiaan vaikeaa löytää nainen joka puhuu ja tietää että haluaa parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 sinkut chat. Kohdatkaa

Vierailija
4/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä kerroit että "En halua parisuhdetta parisuhteen takia vaan haluaisin löytää ihmisen kenen kanssa viettää aikaa, harrastaa kaikkea ja olla vaan. Onks nämä liian isot kriteerit?" 

Oletko sinä bi seksuaali? 

Vierailija
5/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde halutaan että se kumppani olisi paras kaveri samalla ja sen kanssa tehdään kaikkea, harrastetaan ja eletäämn sitä arkea muutenkin. Naisiin on vaan vaikea tutustua koska ne ei mielellään edes lähde treffeille ellei mies oli komea pitkä top 10 mies. Tavis naiset ei mielellään lähde tavis mieheen tutustumaan, sitten nainen ihmettelee 32 vuotiaana että on voielä sinkku.

Vierailija
6/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinänsä niin outoa ole. Itse samanikäinen ja olen kyllä parin naisen kanssa pidemmän aikaa seurustellut, joiden kanssa on kolahtanut mutta ei nekään sitten pidemmän päälle ole kestäneet. Ja hiljattain tapasin yhden, jonka kanssa kolahti ja kovaa, mutta tälle naiselle taas minä en niin kovaa kolahtanut, vaikka pari kuukautta tapailtiinkin. Että vaikka löytäsit kivan tyypin, niin voi olla ettei tunne ole molemminpuolista. Vaikeaa on, enkä tosiaan itsekään aio tyytyä vain ok-suhteeseen, ja tälläkin hetkellä on kolme naista jotka haluaisivat parisuhdetta kanssani, mutta minä taas pidän heitä vain näinä kivoina, mutta en parisuhdetta kanssaan halua. Ja minun kriteerini ovat yhtäläiset kuin sinullakin.

Vierailija
7/7 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies-- kirjoitti:

Minäkin haluan parisuhteen naisen kanssa jonka kanssa viettää aikaa ja arkea ja harrastaa kaikkea mutta en käy baareissa ja olen kyllästynyt tinderiin ja kaikkeen koska naiset ei osaa kommunikoida eikä ne puhu mitään. Mies saa hoitaa kaiken yhteydenpidoin ja nainen sitten  sanoo pari sanaa eikä tiedä mitä edes haluaa. On se tosiaan vaikeaa löytää nainen joka puhuu ja tietää että haluaa parisuhteen.

Nimenomaan, ehkä yks viidestäkymmenestä mätsistä kykenee normaaliin kanssakäymiseen. Olen toki pari ihan keskustelutaitoistakin löytänyt. Voi tietysti olla, että monet naiset vaan keskustelee jo jonkun "paremman" mätsin kanssa, ja panostaa heihin ja laittavat viestiä vain pitääkseen muita varalla roikkumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän