Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias mies,

Vierailija
28.12.2022 |

jolle on tehty vasektomia. Kuinka realistista on löytää lapseton nainen sitoutuneeseen parisuhteeseen? Omia lapsia minulla ei siis ole myöskään.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ikähaarukalla haet? Käykö sinulle itseäsi vanhempi nainen, jolla on isot lapset, vai tahdotko nuoren ja täysin lapsettoman?

Iällä ei ole niin suurta väliä, mutta lukutaidottomat naiset kyllä karsin heti, sori vaan. Aloituksessa puhun lapsettomista naisista. Ei pitäisi olla ylivoimaista ymmärtää, mitä se tarkoittaa.

ap

Luonne sulla taitaa enemmän tuoda vaikeuksia pariutumiseen kuin veluus.

Paljon mahdollista. Olen kieltämättä aika pedanttinen. Lisäksi ärsyynnyn muiden tyhmyydestä. 

ap

Niin. Siinä hötäkässä saattaa vaan näyttää itsekin vähän tyhmältä.

No se ei haittaa. En muutenkaan juuri murehdi sitä, miltä näytän muiden silmissä.

ap

Nyt taisi löytyä syy, miksi et löydä velaa sitoutuneeseen parusuhteeseen. Huomaatko itse? Vinkki, se ei ole vasektomia.

Eli naiset haluavat parisuhteeseen miesten kanssa, jotka jatkuvasti miettivät, mitä muut heistä mahtavat ajatella?

Olen eri, mutta ei tietenkään. Naiset sanovat yhtä ja tekevät toista. Sen vuoksi ap:kään ei ole löytänyt todellista velanaista. Yleensä oikeasti lapsettomiksi omasta halustaan jäävät ihmiset eivät tee mitään numeroa asiasta. Siksi veluuttaan julistavat naiset kannattaa kiertää kaukaa. 

Vierailija
62/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ikähaarukalla haet? Käykö sinulle itseäsi vanhempi nainen, jolla on isot lapset, vai tahdotko nuoren ja täysin lapsettoman?

Iällä ei ole niin suurta väliä, mutta lukutaidottomat naiset kyllä karsin heti, sori vaan. Aloituksessa puhun lapsettomista naisista. Ei pitäisi olla ylivoimaista ymmärtää, mitä se tarkoittaa.

ap

Luonne sulla taitaa enemmän tuoda vaikeuksia pariutumiseen kuin veluus.

Paljon mahdollista. Olen kieltämättä aika pedanttinen. Lisäksi ärsyynnyn muiden tyhmyydestä. 

ap

Niin. Siinä hötäkässä saattaa vaan näyttää itsekin vähän tyhmältä.

No se ei haittaa. En muutenkaan juuri murehdi sitä, miltä näytän muiden silmissä.

ap

Nyt taisi löytyä syy, miksi et löydä velaa sitoutuneeseen parusuhteeseen. Huomaatko itse? Vinkki, se ei ole vasektomia.

Eli naiset haluavat parisuhteeseen miesten kanssa, jotka jatkuvasti miettivät, mitä muut heistä mahtavat ajatella?

Kukaan nainen ei halua itsekeskeistä, piittaamatonta, joustamatonta, omille vioilleen sokeaa miestä. Näitä tuppaavat olemaan yksi toisensa perään nämä aloittajat, jotka epäilevät olevansa vain liian aatteellisia, suorastaan hyveellisiä ja elämäntavaltaan marginaalisia tai jotain muuta yhtä ylevää. Kaikenlaisille vaihtoehtomiehille löytyy rakkautta, jos luonne on kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et olis tarvinnut vasektomiaa, sut kiertää kaukaa jokainen tervepäinen nainen. Syystä, että olet itsekäs, omahyväinen teinijonne.

Vierailija
64/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö äijä, sun ehkäisyksi olis riittänyt kun avaat naamas🤣

Vierailija
65/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et kerro että olet eunukki.

Eikö ole hiukan kyseenalaista pimittää näin perustavanlaatuista tietoa?

ap

voit olettaa ettei naista kiinnosta kun on vela

Onko todella näin? Voisivatko (hedelmällisessä iässä olevat) velanaiset vahvistaa tämän? Jos vuosikausien yhteiselon jälkeen tulisi ilmi että miehen siemenjohtimet on katkaistu, ohittaisitteko asian olankohautuksella? 

ap

Minua ainakin häiritsisi, jos mies pimittäisi tuollaista tietoa. T. vela 30 v.

Vierailija
66/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et kerro että olet eunukki.

Eikö ole hiukan kyseenalaista pimittää näin perustavanlaatuista tietoa?

ap

voit olettaa ettei naista kiinnosta kun on vela

Onko todella näin? Voisivatko (hedelmällisessä iässä olevat) velanaiset vahvistaa tämän? Jos vuosikausien yhteiselon jälkeen tulisi ilmi että miehen siemenjohtimet on katkaistu, ohittaisitteko asian olankohautuksella? 

ap

Minua ainakin häiritsisi, jos mies pimittäisi tuollaista tietoa. T. vela 30 v.

Sama. Olisi aika erikoista, jos mies ei olisi ottanut asiaa esille kun on keskusteltu ehkäisystä.

Vierailija
67/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa tuo on, muttei aivan mahdotonta, kun kaltaiseni samannikäinen työtön rottakin sellasia saa katiskaansa.

Vierailija
68/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä palstalta pitäisi löytyä montakin

Vierailija
69/70 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kyllä niitä vela-naisiakin on paljon. Eli hyvät mahdollisuudet.

Tähänastinen kokemus on, että ne "vela"naisetkin rupeaa empimään kun kerron etten voi ikinä saada lapsia. 

ap

huutista veloille

Vierailija
70/70 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta varmaan irtoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi