Lue keskustelun säännöt.
Voiko raskausoireet vähentyä jo viikolla 8? (ov)
06.11.2006 |
Eli olisin nyt viikolla 8-9. Ja oli pari v iikkoa tosi vahvat oireet. Nyt ei oo muutaku vähän etomista ja rinnat on arat. Ei muuta. Sydämen syke on todettu eli ei ole tuulimuna tms.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin oireita ei juuri ollutkaan, rinnat arat, kerran huimasi ja kerran vuosi vähän verta, terve tyttö syntyi täysiaikaisena.