Olen ruma nainen enkä kykene parisuhteeseen ulkonäköni takia
Ja kun olen yrittänyt tapailla, aina on tullut ikävää kommenttia ulkonäöstä, vähättelyä, naureskelua... Olisikohan mahdollista löytää mies, joka ei kommentoisi ulkonäköäni millään tavalla?
Kommentit (59)
Aloitus on jonkun "naisena" trollaavan miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenet muttet niiden miesten kanssa joita haluaisit. Rimaa laskemalla ongelma poistuu. Moni mies ei pysty edes laskemaan rimaa niin alas että olisi mitään mahdollisuuksia löytää ketään naista. Olet naisena etuoikeutettu.
Toisaalta en kyllä usko että tuota aloitusta on edes kirjoittanut nainen.
Taas tätä samaa jankutusta.
Et tiedä minusta mitään muuta kuin sen, minkä olen aloituksessani kertonut.
"Riman laskeminen", mitä ihmettä se edes tarkoittaa? En todellakaan ala tinkiä asioista, jotka ovat itselleni tärkeitä (mm. keskustelutaito, älykkyys, huumori). Sinun mielestäsi minun pitäisi siis ottaa mies, joka on tyhmä ja kaikin puolin epämiellyttävä?
- ap
Saat selville tasosi kun katsot minkälaisen miehen saat. Sitten otat joko tasoisesi tai olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole edes ruma, mutta en siltikään saa parisuhdetta. Epäilen, että ulkonäkö ei sittenkään ole kaikille niin merkityksellinen asia, joten sinulla on vielä toivoa. Minulla ei ole, koska vika on luonteessa.
Kiitos viestistäsi.
En tunne sinua, joten en osaa sanoa luonteestasi mitään. Ainakin kykenet itsereflektioon, joten voihan sinullakin olla toivoa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on jonkun "naisena" trollaavan miehen kirjoittama.
Miksi luulet näin?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole edes ruma, mutta en siltikään saa parisuhdetta. Epäilen, että ulkonäkö ei sittenkään ole kaikille niin merkityksellinen asia, joten sinulla on vielä toivoa. Minulla ei ole, koska vika on luonteessa.
Kiitos viestistäsi.
En tunne sinua, joten en osaa sanoa luonteestasi mitään. Ainakin kykenet itsereflektioon, joten voihan sinullakin olla toivoa.
- ap
Älä hyvä ihminen ota miestä miehen vuoksi. Ääneen myönnetään olevansa vailla ilmaista kodinhoitajaa ja kohtua. Pysy yksinään. Mikään ei ole hirveämpää kuin kuulla ettet ookaan se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat työmaan nimeltään mies?
Hyvä kysymys. Olen ollut pitkään yksin ja osin tottunutkin siihen. Silti kumppanin tarve on kai jokin perustarve ihmisellä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sille rumuudelle mitään tehtävissä?
Ulkonäkö tuppaa tietty olemaan se, mihin ensin kiinnittää huomion. Sitten siitä kunnon tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Olen ollut pitkään yksin ja osin tottunutkin siihen. Silti kumppanin tarve on kai jokin perustarve ihmisellä.
- ap
Parisuhdet ei ole mikään perustarve tai ihmisioikeus.
Mä oon 168cm/50kg nainen, ja mua on monesti ihan satunnaiset vastaantulijatkin sanoneet kauniiksi ja paljon saan katseita myös osakseni. Oon 26v enkä ole ikinä ollut edes treffeillä, saati suudellut ketään tai harrastanut seksiä. Ei se ole se ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päässyt edes tapailemaan jos olet ruma. Itse olen kaiketi ihan normaalin näköinen mies enkä ole päässyt edes treffeille
Olen tapaillut muutamia miehiä. On annettu ymmärtää, että olen riittävän hyvä, myös ulkoisesti - sitten kuitenkin vähättelevillä kommenteilla on osoitettu, että jotkin ulkonäköni piirteet eivät varsinaisesti miellytäkään. Se tuntuu ikävältä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sinun on mahdollista löytää tällainen mies - ainakin ystäväksesi.
Jos parisuhdetta kaipaat, niin mieti mitä annettavaa sinulla olisi toiselle osapuolelle parisuhteessa, miksi joku haluaisi olla nimenomaan sinun kanssasi. Entä millaisia vajavuuksia sinä olisit valmis hyväksymään toisessa?
Tämä. Jokainen on omasta näkökulmastaan oma erinomainen itsensä, mutta omaa itseään on kyettävä katsomaan potentiaalisen kumppanin näkökulmasta. Tiedät jo mitä edellytät kumppaniltasi. Mieti sitten mitä vetovoimatekijöitä ja haittapuolia sinulla on tarjottavana. Sitten voit hahmottaa miten asemoidut parisuhdemarkkinoilla. Toivotan lykkyä tykö, ei kannata masentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Parisuhdet ei ole mikään perustarve tai ihmisioikeus.
Kyllä se voi olla perustarve. Mutta en ole väittänyt missään vaiheessa, että se olisi ihmisoikeus. Älä laita sanoja suuhuni.
- ap
Jonkun muun tarve sulla on. Miehen perään vinkuminen on noloa ja typerää. Opettele elämään itsesi kanssa.
Sama. No, menee tämä elämä yksinkin.
Aivan varmasti on mahdollista tavata mies. Ei ole olemassa rumaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onneksi on työpaikka, niin on edes jokin tarkoitus tällä olemisella.
- ap
Käyttäjä31541 kirjoitti:
Aivan varmasti on mahdollista tavata mies. Ei ole olemassa rumaa ihmistä.
Mutta löytyykö sellaista, joka ei kommentoi ulkonäköä? En usko.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Nyt hei stop ihan oikeesti. Eihän kenenkään oikeutus olemassa ololleen ole parisuhde tai mies. Mistä tuo ajatusmalli on oikein peräisin? Kuka sen onniskostanut päähäsi? Jostain parisuhteestako se ihmisarvo on muka kiinni? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Nyt hei stop ihan oikeesti. Eihän kenenkään oikeutus olemassa ololleen ole parisuhde tai mies. Mistä tuo ajatusmalli on oikein peräisin? Kuka sen onniskostanut päähäsi? Jostain parisuhteestako se ihmisarvo on muka kiinni? Häh?
En ole sanonut noin, puhut ihan omiasi.
- ap
Kyllä, sinun on mahdollista löytää tällainen mies - ainakin ystäväksesi.
Jos parisuhdetta kaipaat, niin mieti mitä annettavaa sinulla olisi toiselle osapuolelle parisuhteessa, miksi joku haluaisi olla nimenomaan sinun kanssasi. Entä millaisia vajavuuksia sinä olisit valmis hyväksymään toisessa?