Olen ruma nainen enkä kykene parisuhteeseen ulkonäköni takia
Ja kun olen yrittänyt tapailla, aina on tullut ikävää kommenttia ulkonäöstä, vähättelyä, naureskelua... Olisikohan mahdollista löytää mies, joka ei kommentoisi ulkonäköäni millään tavalla?
Kommentit (59)
Kykenet muttet niiden miesten kanssa joita haluaisit. Rimaa laskemalla ongelma poistuu. Moni mies ei pysty edes laskemaan rimaa niin alas että olisi mitään mahdollisuuksia löytää ketään naista. Olet naisena etuoikeutettu.
Toisaalta en kyllä usko että tuota aloitusta on edes kirjoittanut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kykenet muttet niiden miesten kanssa joita haluaisit. Rimaa laskemalla ongelma poistuu. Moni mies ei pysty edes laskemaan rimaa niin alas että olisi mitään mahdollisuuksia löytää ketään naista. Olet naisena etuoikeutettu.
Taas tätä samaa jankutusta.
Et tiedä minusta mitään muuta kuin sen, minkä olen aloituksessani kertonut.
"Riman laskeminen", mitä ihmettä se edes tarkoittaa? En todellakaan ala tinkiä asioista, jotka ovat itselleni tärkeitä (mm. keskustelutaito, älykkyys, huumori). Sinun mielestäsi minun pitäisi siis ottaa mies, joka on tyhmä ja kaikin puolin epämiellyttävä?
- ap
Opiskelukaverilla oli aikoinaan motto " ei niitä naamaan panna".
Ennen kuin ehdin huomauttaa päinvastaista tämä täsmensi että jos hän ottaa vaimon niin sen täytyy olla niin ruma että se pysyy uskollisena kun kukaan ei vie sitä häneltä.
Ei niinkään yllättäen oli kotoisin etelä-pohojanmaalta.
Että siihen suuntaan jos olet munaa vailla. En kyllä uskalla luvata miten usein ja miten pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelukaverilla oli aikoinaan motto " ei niitä naamaan panna".
Ennen kuin ehdin huomauttaa päinvastaista tämä täsmensi että jos hän ottaa vaimon niin sen täytyy olla niin ruma että se pysyy uskollisena kun kukaan ei vie sitä häneltä.
Ei niinkään yllättäen oli kotoisin etelä-pohojanmaalta.
Että siihen suuntaan jos olet munaa vailla. En kyllä uskalla luvata miten usein ja miten pestyä.
Miksi pitää olla noin ilkeä ja inhottava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Riman laskeminen", mitä ihmettä se edes tarkoittaa? En todellakaan ala tinkiä asioista, jotka ovat itselleni tärkeitä (mm. keskustelutaito, älykkyys, huumori). Sinun mielestäsi minun pitäisi siis ottaa mies, joka on tyhmä ja kaikin puolin epämiellyttävä?
- ap
Niillä miehillä mitä sinä kelpuutat on vara valita myös ulkonäön perusteella seuransa 🤔
Eikös rumat ämmät ole myös aina tyhmiä ja yksinkertaisia? Näin minulle on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän niin, että se maailman ruminkin mies on sitä mieltä, että hän ansaitsee kaunottaren.
Ja AVryhävalas on aidosti hämmästynyt kun laatikkoleukajääkiekkoilija ei valitse häntä.
Miten olet päässyt edes tapailemaan jos olet ruma. Itse olen kaiketi ihan normaalin näköinen mies enkä ole päässyt edes treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Niillä miehillä mitä sinä kelpuutat on vara valita myös ulkonäön perusteella seuransa 🤔
Aha.
Ei ole mikään perusoikeus päästä parisuhteeseen. Voit vaikka alkaa keräilemään postimerkkejä tjsp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kyllä koska se on luultavasti juuri sinua vastaava mies. Tai sitten lopetat ulisemisen ja opettelet olemaan yksin. Niin meidän miestenkin käsketään tekemään.
En kyllä edelleenkään usko että tuo aloituksesi on naisen kirjoittama. Puolustautumisesi vielä tukee tätä arvausta.
Onko sille rumuudelle mitään tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän niin, että se maailman ruminkin mies on sitä mieltä, että hän ansaitsee kaunottaren.
Ja AVryhävalas on aidosti hämmästynyt kun laatikkoleukajääkiekkoilija ei valitse häntä.
En tapailisi jääkiekkoilijaa, koska minulla ei olisi hänen kanssaan varmaankaan mitään yhteistä.
Niin enkä ole ylipainoinenkaan.
- ap
Mä en ole edes ruma, mutta en siltikään saa parisuhdetta. Epäilen, että ulkonäkö ei sittenkään ole kaikille niin merkityksellinen asia, joten sinulla on vielä toivoa. Minulla ei ole, koska vika on luonteessa.
En tiedä miten paljon markkinoilla on sokeita miehiä? Heiltä olisi aika epätodennäköistä saada arvostelua ulkonäöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sille rumuudelle mitään tehtävissä?
Plastiikkakirurgia, ehkä. Tosin rumien piirteiden korjaamiseen tarvittaisiin monta leikkausta. En tiedä, mitkä toimeenpiteet minua hyödyttäisivät. Ehkä käyn joskus konsultaatiossa.
- ap
Uskotko jos sanon, että et menetä mitään. Kattele ja kuuntele vähän aikaa ympärilles, niin tajuat mitä tarkoitan. Avainsanoja: kusetus, turvakoti, musta silmä, yms.
Miksi haluat työmaan nimeltään mies?