Miten kukaan yli 40-vuotias pystyy juomaan kännejä. Kokeilin yli vuoden tauon jälkeen ja
oli ihan hirveää. Olen yli vuoden ollut ilman, koska en saa juomisesta enää mitään. Nyt kokeilin ottaa sixpäkin bisseä ja odottaa josko olisi hauska fiilis olisi palannut. Ei ollut. Pelkästään pöhnäinen paska olo ilman huvia. Nukuin koko seuraavan päivän iltaan asti ja lapset söivät ei eineksiä.
Ei todellakaan enää. Hyi hele. Jatkan alkoholittomalla edelleen, ainoa oikea päätös.
Kommentit (20)
Ei pystykään. Viime vuoden punkut on kaapissa ja kaikki muukin. Ei vaan tee mieli.
Kun ikää yli 40, ei pysty ottamaan kuin kymmenkunta annost maks. Ei mitään mahiksia edes kahden promillen humalaan.
Harjoituksen puutetta ja kalja, varsinkin keskari aiheuttaa juuri tuollaisen masentuneen vaikutuksen.
Kokeile seuraavaksi 7% oluilla sama satsi tai vaihtoehtoisesti viinillä tai väkevillä, niin saat speediä...
varmaan tulee pöhnä jos vetää nestettä (6 olutta) tuossa määrin
itse juon viiniä, enkä mitään olutta
Miten niin,jotkut vanhemmat on koko ajan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
itse juon viiniä, enkä mitään olutta
itse juon viinaa, enkä mitään viiniä
Olen ollut pari vuotta lähes raitis (yhteensä ehkä 4 lasia viiniä koko aikana).
Viimeiset pari kk olen ajatellut, että voin juoda jos haluan. En ollut tehnyt mitään periaatepäätöstä ja himotti viiniä tuossa syksyn hämärtyessä.
Tajusin aloitusta lukiessa, että sitä hyvää hetkeä ei ole tullut! Vaikka haluaisin juoda, yleensä ajattelen, että
-menee ilta ja iltaruoka vähän hukkaan, jos en ole selvinpäin. Säälittävää varmaan, mutta usein illallinen on odotettu tapahtuma.
-aamulla jotain, mikä menee pilalle jos tuleekin päänsärkyä
Se on niin päivästä ja kunnosta kiinni miten se alkoholi vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari vuotta lähes raitis (yhteensä ehkä 4 lasia viiniä koko aikana).
Viimeiset pari kk olen ajatellut, että voin juoda jos haluan. En ollut tehnyt mitään periaatepäätöstä ja himotti viiniä tuossa syksyn hämärtyessä.
Tajusin aloitusta lukiessa, että sitä hyvää hetkeä ei ole tullut! Vaikka haluaisin juoda, yleensä ajattelen, että
-menee ilta ja iltaruoka vähän hukkaan, jos en ole selvinpäin. Säälittävää varmaan, mutta usein illallinen on odotettu tapahtuma.
-aamulla jotain, mikä menee pilalle jos tuleekin päänsärkyä
Ei tule päänsärkyä jos juo viinaa.
Yksin juopottelu ei ole ikinä iskenyt. Ikinä ei ple tullut yksin sitä hyvää nousuhumalaa, kunnon hiprakkaa. Hyvässä seurassa saunaoluet, seurusteluviinit maistuu kyllä. Mutta ei enää mitään hurjaa juopottelua kuin nuorempana.
Minullakin taitaa jatkua tämä kuiva kausi. Pari kuukautta juomatta lähes lainkaan ja ne kerrat kun olen juonut lasin tai kaksi niin ei teekkään enää mieli enempää.
Karkit on valitettavasti alkanut maistumaan.
Itselläni saattaa jo 1 oluen juominen aiheuttaa monen päivän päänsäryn joten ei kiitos! Sitä paitsi yksin juominen on tavattoman tylsää puuhaa.
M45
Minä olen "vasta" 38-vuotias, enkä minäkään saa enää kännejä aikaiseksi. Ei vain tule enää sitä hauskaa nousuhumalaa, tulee vain väsy.
Olen mies 48v enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia, ei ole kiinnostanut humalassa typerehtiminen. Joskus olen kaljapullon kokeillut juoda mutta ei stna on niin pahaa että kaadoin puolet vessasta alas.
Alkaa vaan väsyttämään, ei mitään fiiliksiä enää alkoholista joka joskus oli hauska ja joka viikonloppuinen tapa.
Sama juttu täällä, tosi karsea olo jos juon edes lasillisen!!
Onneksi tuli nuorena kulutettua huolella baareja, niin nyt ei tarvi enää :D
Hyvin pystyy. N.60 v.