Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
301/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä reipas ja siisti mies aina naisen saa. Tämä on fakta.

Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?

Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.

Vierailija
302/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla rikkailla miehillä on naiset

Ja tarkennan vielä, että kauniit naiset. Ei palstamaammatasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada naista?

?

Saada jotain

Naiset eivät ole esineitä. Saaminen ei ole mikään perusoikeus.

Heh, naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen. Miehet eivät voimaantumista keksineet, te naiset keksitte sen ihan keskenänne. Pidätte yllä kahta agendaan. Korostatte omaa sukupuoltanne ja samassa lauseessa ihmettelette miksi sukupuolta aina korostetaan. Koettakaa jo jumalauta päättää mitä te haluatte.

Se johtunee paljolti siitä että niin miesten kuin naistenkin on vaikea hyväksyä tasoaan parisuhdemarkkinoilla. Naisten on vieläpä helppoa fuskata markkinoilla stailaamalla ja ehostuksella kun miehiltä vaadikaan fyysisiä ominaisuuksia ja statusta joihin vaikuttaminen on hyvin hidasta ja usein epävarmaakin yksilöllisesti.

Lyön sukkani vetoa että random-naisen on parilla sadalla nopeampi stailauttaa itsensä somedeittiin kertaluokkaa houkuttelevamman näköiseksi kuin tavisperusmiehen saada uuden karhea saksalainen auto, palkkaan eka numero tuplaksi ja asuntoon pari huonetta lisää. Ja sitten tämä parilla satasella stailattu randomnainen suodattaa vaatimulistallaan ne potentiaaliset oman tason mukaiset mieskanditaatit. Niin, käytsä täällä usein?

Operoit siis edelleen kovin vanhakantaisella Suomeen sopimattomalla uskomuksella että miehet katsoavat vain naisen ulkonäköä ja nainen vain miehen varakkuutta.

Voi voi.

Vierailija
304/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Sinä tunnet ainoastaan naisia saamattomia miehiä, koska sosiaalinen elämäsi on netissä kuplassa. Siksi tuntuu että "niin monelle miehelle vaikeaa" jne.

B) Niille nettimiehille ja sinulle on yhteistä monenkirjavat sosiaaliset ongelmat. Tuskin kauheasti olette kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen millään merkityksellisellä tavalla edes.

C) --JA TÄMÄ ON SE TÄRKEÄ KOHTA-- Parisuhde rakennetaan kahden tunne-elämältään kypsän ihmisen välille. Monikaan nainen ei todellakaan uskalla lähteä kokeilemaan sellaisen miehen kanssa joka vaikuttaa epätasapainoiselta. Sillä voi olla tuhoisat seuraukset.

Irtaannu netistä, hae apua. Välitä ensin itsestäsi. SITTEN voi tulevaisuudessa miettiä parisuhdetta.

Tai jää mammapalstalle jankkaamaan rikkaista miehistä ja sensellaisesta, sama se mulle on.

Vierailija
305/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjutut jäävät tosi monelta lapsuudenkodissa ja nuorena oppimatta:

- henkilökohtainen hygienia: vaihda sukat vaikka joka toinen päivä, harjaa hampaat ja huuhdo suu niin hammaspeikko lannistuu, ylipäätään käy suihkussa ja pese hiukset edes pari kertaa viikossa, pese käyttövaatteetkin joskus

- kotihygienia: siivoa edes kerran kuukaudessa ja tiskaa astiat, älä jätä lihanpalakökköjä lautaselle homehtumaan tiskipöydälle, vie roskis jätepisteeseen kun se täyttyy, älä jätä sitä eteiseen

- poistu asunnostasi ja puhu ihmisille, miehille ja naisille

- älä käytä päihteitä, ne eivät ole hyväksi kenellekään

- opettele sietämään pettymyksiä: älä raivoa, huuda ja rää'y, jos et saa tahtoasi läpi äläkä ainakaan lyö toisia ihmisiä, älä kiroile äläkä hauku lähelläsi olevia.

Ei ole vaikeaa, noilla ohjeilla voi elää ihmisiksi jo pitkälle ja kutsua vaikka naisen elokuviin.

Nykyisin miesten on ihan tolkuttoman vaikeaa, ellei peräti ylivoimaista noudattaa ylläolevia yksinkertaisia elämisen perusohjenuoria. En ymmärrä sitä, ei todellakaan ole vaikeaa. Mutta mies ei vaan pysty.

Miten tämän ohjenipun olisi tarkoitus auttaa minua löytämään naisia, jotka ovat sinkkuja? Olen jo noudattanut sitä koko ikäni ilman tuloksia.

Sitten vika on sun luonteessa.

Vierailija
306/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtaannu netistä, hae apua.

Mistä voi hakea apua naisettomuuteen? Kiinnostaa kokeilla.

Vierailija
307/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?

Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.

Totta. On vale että siisti ja reipas saisi naisen. Viimeisessä lauseessa selviää miksi sinulla ei ole onnistunut. Luonteellakin on väliä.

Vierailija
308/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka ei minua viehätä. Mutta en kyllä roikukaan palstalla valittamassa.

-ohis

Mistä niitä oman tasoisia löytyy? Tinderi täynnä sellaisia milliä vahvaan meikkikerrokseen piilotettuja tatuoituja ankkahuulia. Jos ei muuten ole onnistunut vielä pilaamaan itseään niin vähän viiniä kuviin tai oksettava salikuva. Eihän sellaista kukaan järkevä mies halua.

Itä-Euroopassa naiset tykkää käydä coctail baareissa. Kotiin voidaan ostaa skumppaa ja viiniä jota tissutellaan. Aasiassa on maltillisempaa. Joskin, oothan valmis satsaamaan sukuun ja lentoihin?

Niin siis naiset saa provikkaa cocktail baarista itä-euroopassa kun vievät sinne hölmöjä turisteja ostamaan kaiken maailman juotavaa itelleen. Jotain kaverii on vähän vedätetty siellä itäblokin kaunottarien puolesta. 

Tämä on ikävän totta. Montaa miestä on vedetty ulkomailla höplästä kun eivät tajua että naiset ovat "töissä" eivätkä kiinnostuneita juuri hänestä.

Vierailija
309/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viimeinen lauseesi paljasti sen,miksi "et saa naista". Luonteesi on paska.

Vierailija
310/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. On vale että siisti ja reipas saisi naisen. Viimeisessä lauseessa selviää miksi sinulla ei ole onnistunut. Luonteellakin on väliä.

Se on se kipeä kohta monelle miehelle. Mielummin selitellään että kyse on siitä ettei ole miljoonia tai kaksi metriä pitkä kun olisihan se aika paha myöntää että oma persoona on se miksi kukaan ei halua olla lähellä.

Vierailija
311/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada naista?

?

Saada jotain

Naiset eivät ole esineitä. Saaminen ei ole mikään perusoikeus.

Ei liity perusoikeus mitenkään tähän asiaan. Esimerkiksi minä jouduin laskemaan rimaa nainen, naiselta kunnes oma tasoni löytyi ja nappasi. Siis SAIN naisen ja olen siitä vieläkin äärimmäisen tyytyväinen. Mies saa naisen ja nainen valitsee. Eipä tosin kosketa minua enää, näillä mennään. M48

Vierailija
312/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni suomalainen nainen  puhelee vaan naisten oikeuksista ja tasa-arvosta. Tämä tulee ilmi arjen keskellä mitä pienemmissä asioissa, kun nainen kokee miehen uhkaksi aivan suotta. Siksi kyllästyin suomalaisiin, kun haluan elää normaalia elämää norminaisen kanssa. IHme vääntöä tulee suomalaisten kanssa just tän fem.....saasteen vuoksi.

Mitä vikaa on naisten oikeuksissa ja tasa-arvossa?

Noku halutaan työssäkäyvä kotirouva. Siinä vika.

Hauskasti kiteytit ongelman 😊

Vierailija
313/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin kyllä mielelläni elää ja olla lihavankin kanssa. Seksiä en vain halua enkä siihen kykene. Alle 40-vuotias nainen, hyväksyisitkö seksittömän suhteen? Omat tarpeeni hoidan muilla keinoilla.

M36

Vierailija
314/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole miehelle tarjota yleensä kuin seksiä. Naiset puolestaan haluavat mieheltä paljon muutakin kuin seksiä. Eipä sitä miehen kannata seksin takia suhteeseen alkaa, koska harva mies pystyy olemaan suhteessa oma itsensä.

Vierailija
315/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet liian hyvälle (työttömät amikset ei kelpaa, kun Tinderistä voi nainen aina saada seuraa).

Naiset ei kelpuuta miesten harrastuksia esim. kirjojen (mangan) lukemista ja videopelejä ja kulttuuriharrastusta (japanilainen kulttuuri).

Naiset myös ovat panneet kymmeniä miehiä, niin millainen mies haluaa tyytyä käytettyyn naiseen.

Millaiselle naiselle sun mielestä pitäisi kelvata työtön, mangaa ja videopelejä harrastava amis? Korkeasti koulutetulle, työssäkäyvälle maisterille vai? Joo, not gonna happen. 

Tuo on sama kun lihava mies tahtoo urheilullisen ja hoikan vaimon. Never gonna happen.

Urheilullinen ja lihaksikas mies haluaa urheilullisen ja hoikan vaimon -is it gonna happen?

Selvä. Miksi koulutettu ja fiksu nainen ei sitten saa haluta koulutettua ja fiksua miestä?

Koska nainen ei saa koskaan ikinään haluta , että mies olisi jotain,koska nainen on silloin kranttuja,nirppanokka ja hypergaminen. Mies sen sijaan saa vaatia mitä vaan, koska se on vaan biologiaa.

Vierailija
316/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtaannu netistä, hae apua.

Mistä voi hakea apua naisettomuuteen? Kiinnostaa kokeilla.

Eikun haet apua siihen omien korvienväliseen ongelmaasi.

Enempää et minulta saa neuvoja. 300 viestiä riittänee tätä jaskaa muutenkin.

Vierailija
317/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Tämä. Itse liityin deittipalveluun x. Kaikki miehet etsivät itseään nuorempaa nsista. Joillakin haarukka alkoi 18-vuotiaasta,vaikkamies itse reilusti yli 40- vuotias. Yksikään ei hakenut itseään vanhempaa naista.

Sittenne muut toiveet.....hohohoijakkaa. Perustursakkeet sierain- wc- kaakeliselfiellä etsivät kaunista ja hoikkaa.

En ihmettele, että " eivät saanaisya."

Jaa, minä kyllä tiedän muutamankin päinvastaisen miehen tuolta deittipalvelusta. Kukaan heistä ei saa edes viestejä, vaikka ovat kaikin puolin fiksun oloisia ja ihan komeitakin. Plus käyttäjänä näen heidän tilastonsa. Kaikilla tosin on lapsia, mutta niin on yleensä heidän ikäisillään naisillakin.

Vierailija
318/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet liian hyvälle (työttömät amikset ei kelpaa, kun Tinderistä voi nainen aina saada seuraa).

Naiset ei kelpuuta miesten harrastuksia esim. kirjojen (mangan) lukemista ja videopelejä ja kulttuuriharrastusta (japanilainen kulttuuri).

Naiset myös ovat panneet kymmeniä miehiä, niin millainen mies haluaa tyytyä käytettyyn naiseen.

Millaiselle naiselle sun mielestä pitäisi kelvata työtön, mangaa ja videopelejä harrastava amis? Korkeasti koulutetulle, työssäkäyvälle maisterille vai? Joo, not gonna happen. 

Kyllähän naisistakin osa on jo pitkään ollut kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista. Itse tunnen useita. Jotkut ovat tehneet Japani-kiinnostuksestaan urankin joko tutkijana tai taiteilijana. Yhdenkin nuoremman naisen, jonka opetteli itse puhumaan ja kirjoittamaan japania ja vietti Japanissa vuoden jne...

Tunnen pari tuollaista naista yliopistoajoilta. Ovat sen verran aktiivisia, urakeskeisiä ihmisiä että enpä usko, että työtön amis suuresti kiinnostelee, vaikka yksi yhteinen kiinnostuksen kohde löytyykin.

Vierailija
319/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voin kyllä mielelläni elää ja olla lihavankin kanssa. Seksiä en vain halua enkä siihen kykene. Alle 40-vuotias nainen, hyväksyisitkö seksittömän suhteen? Omat tarpeeni hoidan muilla keinoilla.

M36

Jaa. Kiitos kun kerroit.

Vierailija
320/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta  enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.

Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?

tämä on totuus av:llä. Nää palstaukot ajattelee, että kun saa naisen, se on panokone, jonka tärkein omainaisuus on ulkonäkö. Irl totuus parisuhteesta on jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän