Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Miesten laatu on chattinössöily, stalkkaus ja prnhubit eli heikkolaatuista massaa.
I tarvi olla meedio ymmärtääkseen, että naisten mielialalääkkeitten käyttö yhdistettynä nuorten miesten laskevien testoihin päättyy huonosti.
Keski-ikäiset rasvatukka kaljamaha -miehet haikailevat nuorten missimittaisten ja-ikäisten naisten perään. Kuolaavat julkisilla paikoilla, tuijottavat metrossa, etsivät Tinderistä jne.
Ei ole miehillä useinkaan todellisuudentajua.
Yhteiskunnan muutos. Naiset on vaadittu mukaan työelämään. Pärjäävät nyt siis omillaan, eli voivat olla paljon nirsompia puolison suhteen. Jos ei löydy hyvää, ovat mieluummin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.
Naiset hakevat useimmiten eroa koska vika on miehessä. Sori että sanoin suoraan, mutta näin se vaan on. Paljon on suomalaismiehiä, jotka eivät osaa olla parisuhteessa saati että osaisivat elää perhe-elämää.
Vain naisten mielestä näin, koska eivät itse voi myöntää sitä että eivät ole vaimoainesta.
Valitettavasti olet väärässä, kyllä tuo on 60 vuoden kokemuksella nähty todeksi. Tiedän vain yhden miehen mun tuttavapiirissä, joka on hakenut eroa ja syystä (vaimo alkoi heilastella työkaverin kanssa ja valehteli siitä).
Kaikissa naisten hakemissa eroissa oli vakavat syyt: mies käytti päihteitä, oli väkivaltainen, petti, yhtä isää epäiltiin oman lapsensa seks. hyväksikäytöstä, miehet eivät osallistuneet perheen elättämiseen, lastenhoitoon, kotitöihin, eivät kyenneet parisuhteeseen, oli mt-ongelmia (mutteivät menneet hoitoon), usealla oli vihanhallintaongelmia (mutteivät hakeneet apua), sellaistakin muistan että mies pakotti vaimonsa lainojensa takaajaksi ja häippäsi sitten ulkomaille (jätti siis vaimonsa ja lapsensa velkataakan alle vuosikymmeniksi), jne...
Sellaisia "sankareita".
Kaikilla rikkailla miehillä on naiset
Vierailija kirjoitti:
Jos otsikossa lukee "saada naista", se vastaa jo kysymykseen.
Kuulunee samaan sarjaan kuin "saitko kalaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??
Jos haluat perustaa ydinperheen, niin pidä kiirettä. Sinun parasta ennen päiväsi on hyvin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka se, että naisia ei edes lähestytä? Oon hoikka, nätti, tatuoimaton, pitkähiuksinen ja usein hymyilevä nainen. Yksikään mies ei ole lähestynyt mua koko vuonna, yleensä vain katselevat kauempaa.
Olen samanlainen kuin sinä, mutta en hymyile usein. Toinen toistaan epämiellyttävämmät miehet lähestyvät vähän väliä. Olen just se nirso joka jakelee pakkeja.
En kyllä koskaan ole ajatellut olevani nirso siksi että olen "antanut pakit".
Koska on säästeliäs. Naiset haukkuvat heti pihiksi. Olen PALJON mielummin sinkku. Vapaaehtoisesti sinkku. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Miksi et alkanut perustaa ydinperhettä 10 tai 15 vuotta sitten?
Ei ole löytynyt sopivaa naista.
Mutta kyllä jokaiselle tulee se oikea vastaan enne pitkää : )
M37
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset rasvatukka kaljamaha -miehet haikailevat nuorten missimittaisten ja-ikäisten naisten perään. Kuolaavat julkisilla paikoilla, tuijottavat metrossa, etsivät Tinderistä jne.
Vaikutat oikein herttaiselta täti-ihmiseltä. Eiköhän sinullekin vielä mies löydy.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan muutos. Naiset on vaadittu mukaan työelämään. Pärjäävät nyt siis omillaan, eli voivat olla paljon nirsompia puolison suhteen. Jos ei löydy hyvää, ovat mieluummin sinkkuna.
Lisäksi seksuaalisen vapautumisen myötä saavat halutessaan seksiä milloin tahansa, joten siihenkään ei mitään vakimiestä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Kaljamahaa minulla ei ole, enkä edes pidä kaljasta.
En oikeastaan juo alkoholia muutenkaan.
Syön terveellisesti, köyn salilla ja minulla on sixpack sekä piukat pakarat.
Etsin kaltaistani; mukavaa, huumorintajuista, liikunnallista ja itsestään huolta pitävää naista. Tupakka on turn off.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.
Joo, noin se on. Mun tuttavapiiriss 99,99% eroista on naisten hakemia ja syinä se, että mies petti, oli juoppo, mies oli väkivaltainen, ei osallistunut kotitöihin eikä lastenhoitoon, ei osannut keskustella parisuhdeasioista, ei tukenut eikä arvostanut vaimoaan, usein ei lapsiaankaan, oli persoonallisuushäiriöinen tai mt-ongelmainen, oli laiska tylsimys, ja niin poispäin.
Kyllä me naiset ollaan niin h-vetin jalustalle nostettuja, kun tuollaisista ihanneuroksista erotaan /s
Kysyit siis eron syytä naisilta, ja naiset pistivät joka kerta 100 % syystä miehen niskoille. Tämäpä oli yllättävää ja varmasti täysin rehellinen ja puolueeton näkemys. Nyt saatte taas uhriutua, naiset!
Kyse on ihan tositilanteista. Voi olla toki pari tapausta, jotka ovat enemmän tyyliä "sovittiin erosta yhdessä kavereina kun kasvettiin erilleen", mutta ikävä kyllä tosielämässä on runsaasti eroja, joissa vika on miehessä. Tämänhän todistaa traagisella tavalla tämä mennyt pari viikkoa, jonka aikana useampikin nainen on kuollut aviomiehensä käsissä avattuaan keskustelun erosta.
Miesten jaarittelut siitä kuinka "vaihtoivat vaimonsa nuorempaan" ovat suurelta osin peitetarinaa siitä, että se fiksumpi omanikäinen vaimo otti eron, koska näki miehen viat realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oppineet liian hyvälle (työttömät amikset ei kelpaa, kun Tinderistä voi nainen aina saada seuraa).
Naiset ei kelpuuta miesten harrastuksia esim. kirjojen (mangan) lukemista ja videopelejä ja kulttuuriharrastusta (japanilainen kulttuuri).
Naiset myös ovat panneet kymmeniä miehiä, niin millainen mies haluaa tyytyä käytettyyn naiseen.
Millaiselle naiselle sun mielestä pitäisi kelvata työtön, mangaa ja videopelejä harrastava amis? Korkeasti koulutetulle, työssäkäyvälle maisterille vai? Joo, not gonna happen.
Tuo on sama kun lihava mies tahtoo urheilullisen ja hoikan vaimon. Never gonna happen.
Urheilullinen ja lihaksikas mies haluaa urheilullisen ja hoikan vaimon -is it gonna happen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka se, että naisia ei edes lähestytä? Oon hoikka, nätti, tatuoimaton, pitkähiuksinen ja usein hymyilevä nainen. Yksikään mies ei ole lähestynyt mua koko vuonna, yleensä vain katselevat kauempaa.
Olen samanlainen kuin sinä, mutta en hymyile usein. Toinen toistaan epämiellyttävämmät miehet lähestyvät vähän väliä. Olen just se nirso joka jakelee pakkeja.
En kyllä koskaan ole ajatellut olevani nirso siksi että olen "antanut pakit".
Ironiaa. Ei vissiin välittynyt ruudun läpi.
Näiden miesten mielestä pakit antava nainen on tietenkin nirso, kun ei huippumies kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi seksuaalisen vapautumisen myötä saavat halutessaan seksiä milloin tahansa, joten siihenkään ei mitään vakimiestä tarvita.
Jos haluaa kunnollista seksiä niin siihen nimenomaan tarvitaan se vakimies. Sellaista on hyvin vaikea löytää. Kaikenmaailman runkkareita olisi vain tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oppineet liian hyvälle (työttömät amikset ei kelpaa, kun Tinderistä voi nainen aina saada seuraa).
Naiset ei kelpuuta miesten harrastuksia esim. kirjojen (mangan) lukemista ja videopelejä ja kulttuuriharrastusta (japanilainen kulttuuri).
Naiset myös ovat panneet kymmeniä miehiä, niin millainen mies haluaa tyytyä käytettyyn naiseen.
Millaiselle naiselle sun mielestä pitäisi kelvata työtön, mangaa ja videopelejä harrastava amis? Korkeasti koulutetulle, työssäkäyvälle maisterille vai? Joo, not gonna happen.
Kyllähän naisistakin osa on jo pitkään ollut kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista. Itse tunnen useita. Jotkut ovat tehneet Japani-kiinnostuksestaan urankin joko tutkijana tai taiteilijana. Yhdenkin nuoremman naisen, jonka opetteli itse puhumaan ja kirjoittamaan japania ja vietti Japanissa vuoden jne...
Noku halutaan työssäkäyvä kotirouva. Siinä vika.