Onko poikaystäväni rakastunut parhaaseen ystäväänsä (naispuolinen)?
Ottaa puheeksi naisen usein ja tuntuu vertailevan meidän mieltymyksiä. Esim. Oltiin varaamassa ulkomaanmatkaa ja hotellia, kun mies siihenkin väliin sai vedettyä tän naispuolisen parhaan ystävänsä Maijalle (nimi muutettu) kelpaa aina vain parhaimmat ja fiineimmät hotellit. Matkustelevat siis yhdessä Maijan ja Maijan aviomiehen kanssa kolmistaan tosi usein.
Miksi mua häiritsee tämä niin paljon? Odotan vaan seuraavaa kertaa, kun ottaa taas Maijan puheeksi ja sitten aion kysyä onko hän kenties rakastunut tähän, vai miksi pitää aina vertailla ja ilmoittaa mitä Maija on jostain mieltä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kieltää asian? Mulla on jo sellainen tunne, että tämä suhde oli tässä. Mun intuitio ei ole koskaan pettänyt.
Ei olisi pitänyt varata sitä matkaa ja hotellia, vaan ottaa asia puheeksi jo heti siinä. Nyt mä vaan odotan milloin seuraavan kerran mainitsee Maijan. Tunnen vain, kuinka pettymys ja raivo kytee sisälläni. Sellainen olo, että mua on hyväksikäytetty keinona tehdä Maija mustasukkaiseksi tai koitettu tyytyä minuun kakkosvaihtoehtona. Tässä iässä ei ole muutenkaan aikaa tuhlattavaksi (ollaan 29-vuotiaita).
Ap
No mutta Maijaa hän ei tule saamaan, oli tähän rakastunut tai ei. Joka tapauksessa joku on hänen kakkosvaihtoehto, mikset siis sinä? Ei liian ylpiä tartte olla, pääasia et rakastaa suakin. Jos siis rakastaa, jos ei, niin sitten lopettaisin suhteen.
On täysin mahdollista olla ihastunut useampaankin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaa samanlaisen vaimon kuin hänen parhaalla kaverilla on. Näin on mulle kertonut. Mitä pitäisi ajatella.
Kannattaa hommata kuntosalikortti, laittaa ruokavalio kuntoon ja alkaa ottamaan mieheltäsi reippaasti ja innolla suihin aina kun hänen tekee mieli.
Naiset alapeukuttavat kylmiä faktoja.
Tämän takia erotilastot ovat mitä ovat. Ollaan niin voimaantuneita ettei haluta missään nimessä nähdä vaivaa jotta suhde pysyisi kasassa. Syömällä, lihomalla ja nalkuttamalla se ei oikein pysy.
Ja mitä se haittaa vaikkei pysy? Tuskin mitään tärkeää menettää jos kyse suomimiehestä.
No eikai tuo ap:n antama esimerkki miehen sanomisista ainakaan mitenkään viittaa siihen että olisi rakastunut "Maijaan"? 😅 itselläni on läheisimmissä ystävissä vastakkaista sukupuolta, ja hyvin voisin myös heittää kommentin "Juhon kanssa ei tuonne voisi lähteä / Juhoa ei kiinnosta tuollaiset kohteet" tarkoittamatta sillä mitään muuta kun juuri sitä mitä sanoin. Jos ei mitään tämän kummempaa ole, niin en olisi huolissani. Itsekin tuon läheisiä ystäviä mukaan keskusteluihin, myös vastakkaista sukupuolta.
Maija ei ole takertuja
Maija ei jankuta asioita
Maija ei ole skitso
Siinä 3 syytä miksi Maija on parempi kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaa samanlaisen vaimon kuin hänen parhaalla kaverilla on. Näin on mulle kertonut. Mitä pitäisi ajatella.
Todistitte miesten sanoman oikeaksi. Mies tyytyy. Ota tai jätä.
Oletko vahingoniloinen jotenkin? Siltä kuulosti. Että kun en saa sitä ykkösihastustani, niin saatpahan sinä muija tyytyä olemaan tyytymiseni kohde...
Oma mies "tyytyi" minuun, mutta mitä se haittaa, pääasia et ollaan onnellisia. Lälläslää sulle tyytymis-hullu joka luulet että kaikki ovat onnettomia ;)
ps. on tyytymistä ja tyytymistä. Jos olet oikeasti tyytynyt ja tyytyväinen, siinä ei ole mitään väärää. Jos taas katkera loppuikäsi, pilaat kaikkien elämän. Ja miksi, vain jonkun ideaalin ja unelman takia? Aikuistukaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
No eikai tuo ap:n antama esimerkki miehen sanomisista ainakaan mitenkään viittaa siihen että olisi rakastunut "Maijaan"? 😅 itselläni on läheisimmissä ystävissä vastakkaista sukupuolta, ja hyvin voisin myös heittää kommentin "Juhon kanssa ei tuonne voisi lähteä / Juhoa ei kiinnosta tuollaiset kohteet" tarkoittamatta sillä mitään muuta kun juuri sitä mitä sanoin. Jos ei mitään tämän kummempaa ole, niin en olisi huolissani. Itsekin tuon läheisiä ystäviä mukaan keskusteluihin, myös vastakkaista sukupuolta.
Tuotko aina saman miespuolisen ystävän asioita esille omalle miesystävällesi? Minusta vaan on outoa, että parhaana ystävänä on vastakkaista sukupuolta oleva henkilö ja sitten tämän tekemisiä, mieltymyksiä ja harrastuksia tuodaan koko ajan esiin omalle tyttöystävälle. Se hotellijuttu vasta inhottava olikin. Ollaan miettimässä romanttista matkaa ja miehellä tulee mieleen millaisiin hotelleihin Maijan kanssa pitää aina mennä matkustellessa.
Ap
Olipa rakastunut bestikseensä tai ei, tai tunnustaisiko sitä tai ei - se mikä ratkaisee on sun fiilikset, luottamus mieheesi ja mitä hyväksyt osana suhdetta miehesi kanssa. Eli vaikka mies kieltäisi rakastumisen, sulle jää silti epäily etkä voi olla varma, koska asia on ns.mennyt ihosi alle. Joko hyväksyt asian ja pääsen sen yli, vaikka puhuisi jatkuvastikin tästä Maijasta, tai sitten päätät ettet halua olla (tai epäillä olevasi) toinen vaihtoehto ja etsit itsellesi uuden sopivamman kumppanin. Toista et voi muuttaa, mutta voititse päättää miten asioihin suhtaudut ja miten toimit.
Tuon miehen kommentinhan voi ottaa niinkin, et "Maija se on sellainen nirppanokka, ettei hälle kelpaa kuin vain paras ja kallein. Onneksi sinä olet toista maata, ja siksi sinua niin plajon rakastankin."
Yksi pahimmista virheistä on kuvitella tietävänsä mitä toinen tarkoitti. Kommunikoikaa, vain sillä tavalla suhde pysyy hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat olleet bestiksiä jo v. 2016 lähtien. Voiko olla, että tää mun poikaystävä haikailee Maija perään vaikka Maija on jo naimisissakin?
Toinen merkillinen havainto, poikaystäväni on selkeästi todella epävarma omasta ulkonäöstään. Aina jaksaa mulle ilmoitella, että hänelle ei sitten partaa tule, on yrittänyt kasvattaa eikä se vaan hänellä kasva. Maijan aviomiehellä yllätys yllätys on paksu tumma parta.
Ap
No eihän se, et toteaa karvankasvunsa olevan heikkoa ole sama asia kuin olla epävarma omasta ulkonäöstään. Faktat faktoina, sehän on päinvastoin merkki hyvästä itsetuntemuksesta.
Mainitsee ettei ole yleisen standardin mukainen komea mies, ei kasva parta eikä ole hienoa autoa jne. Mä olen sanonut monet kerrat, ettei mua kiinnosta mikään näistä edeltävistä asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat olleet bestiksiä jo v. 2016 lähtien. Voiko olla, että tää mun poikaystävä haikailee Maija perään vaikka Maija on jo naimisissakin?
Toinen merkillinen havainto, poikaystäväni on selkeästi todella epävarma omasta ulkonäöstään. Aina jaksaa mulle ilmoitella, että hänelle ei sitten partaa tule, on yrittänyt kasvattaa eikä se vaan hänellä kasva. Maijan aviomiehellä yllätys yllätys on paksu tumma parta.
Ap
No eihän se, et toteaa karvankasvunsa olevan heikkoa ole sama asia kuin olla epävarma omasta ulkonäöstään. Faktat faktoina, sehän on päinvastoin merkki hyvästä itsetuntemuksesta.
Mainitsee ettei ole yleisen standardin mukainen komea mies, ei kasva parta eikä ole hienoa autoa jne. Mä olen sanonut monet kerrat, ettei mua kiinnosta mikään näistä edeltävistä asioista.
Ap
Toi parta-pakko on jännä juttu. Omana aikana oikeastaan kenelläkään ei ollut partaa, ja omaan silmään olivat komeita niin. Kuulostaa siltä ettei ihan ole sinut itsensä kanssa, lapsellista tarvita hienoa autoa... Tässä olisi minulle ehkä Maijaa isompi syy pistää syy katkolle. En pidä pinnallisista ja tyhmistä ihmisistä, auto-kommentti oli molempia.
vanha rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotko aina saman miespuolisen ystävän asioita esille omalle miesystävällesi? Minusta vaan on outoa, että parhaana ystävänä on vastakkaista sukupuolta oleva henkilö ja sitten tämän tekemisiä, mieltymyksiä ja harrastuksia tuodaan koko ajan esiin omalle tyttöystävälle. Se hotellijuttu vasta inhottava olikin. Ollaan miettimässä romanttista matkaa ja miehellä tulee mieleen millaisiin hotelleihin Maijan kanssa pitää aina mennä matkustellessa.
Ap
Samalla tavalla voin ottaa keskusteluun mukaan miespuolisen hyvän ystävän kuin naispuolisenkin. Ymmärrän että joku voi kokea outona sen että vastakkaisen sukupuolen edustaja on paras ystävä, mutta minulle siinä ei ole mitään ihmeellistä. Itse olen tuntenut läheisimmät miespuoliset ystäväni yli 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutatko fyysisesti Maijaa?
Todennäköisesti Maija ei ole kiinnistunut poikaystävästäsi ja hän on ns. friend zonella.
Muistutan vähän. :( Mitähän mieltä Maijan aviomies on tästä kuviosta, että poikaystäväni roikkuu aina heidän mukanaan kolmantena pyöränä? Ovat tekemisissä niin paljon kolmistaan.
Ap
Paukuttavat Maijaa niin ettei istu viikkoon. Ja läpsystä vaihto.
Tämähän se ois. Cuckold ja ryhmäseksijutut ovat yllättävän yleisiä nykyään. Jos lähtevät kolmestaan lomalle luksushotelliin, asia on selvä.
Eri
Aika tarkkaan on tarinan henkilöt kuvattu...
Joko täysin keksitty juttu, tai sitten kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Maija ei ole kiinnistunut poikaystävästäsi ja hän on ns. friend zonella.
Muistutan vähän. :( Mitähän mieltä Maijan aviomies on tästä kuviosta, että poikaystäväni roikkuu aina heidän mukanaan kolmantena pyöränä? Ovat tekemisissä niin paljon kolmistaan.
Ap
Paukuttavat Maijaa niin ettei istu viikkoon. Ja läpsystä vaihto.
Tämähän se ois. Cuckold ja ryhmäseksijutut ovat yllättävän yleisiä nykyään. Jos lähtevät kolmestaan lomalle luksushotelliin, asia on selvä.
Eri
Vähän vaikea uskoa tätä. Mies oli sanomansa mukaan täysin kokematon seksuaalisesti ennen minua.
Ap
Mistä me voisimme tietää onko rakastunut vai ei?
Minusta olisi huolestuttavampaa, jos hän lakkaisi kokonaan puhumasta Maijasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon miehen kommentinhan voi ottaa niinkin, et "Maija se on sellainen nirppanokka, ettei hälle kelpaa kuin vain paras ja kallein. Onneksi sinä olet toista maata, ja siksi sinua niin plajon rakastankin."
Yksi pahimmista virheistä on kuvitella tietävänsä mitä toinen tarkoitti. Kommunikoikaa, vain sillä tavalla suhde pysyy hyvänä.
Tollanenkin toisiin jatkuvasti vartailu on vähintäänkin todella toksista ja ei ole yhtään ok. Kaikki tollanen selän takana vertailu ei ole ok. Itse en sanoisi tuollaista (oli se sitten tarkoitettu "kehuna" tai kritiikkinä) edes jollekkin hyvän päivän kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ngl toi että roikkuu väkisin kolmantena pyöränä kaverinsa romanttisilla matkoilla on kyllä nola ja vähän red flag. Tulee sellainen kuva että koittaisi jotenkin epätoivoisesti cockblockaa kaverinsa aviomiestä. :D Varsinkin kun tohon päälle vielä unelmoi siitä millaisiin hotelleihin hän menisi kyseisen kaverinsa kanssa.
Kannattaa vaan samantien ottaa asia puheeksi eikä jäädä odottamaan että saa "napattua" poikkiksen teossa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kieltää asian? Mulla on jo sellainen tunne, että tämä suhde oli tässä. Mun intuitio ei ole koskaan pettänyt.
Ei olisi pitänyt varata sitä matkaa ja hotellia, vaan ottaa asia puheeksi jo heti siinä. Nyt mä vaan odotan milloin seuraavan kerran mainitsee Maijan. Tunnen vain, kuinka pettymys ja raivo kytee sisälläni. Sellainen olo, että mua on hyväksikäytetty keinona tehdä Maija mustasukkaiseksi tai koitettu tyytyä minuun kakkosvaihtoehtona. Tässä iässä ei ole muutenkaan aikaa tuhlattavaksi (ollaan 29-vuotiaita).
Ap
Ota asia puheeksi nyt äläkä mitään maijan mainitsemisia odottele.
Sano rohkeasti ettet välitä kuunnella vertailua . Ja että olet iloinen heidän ystävyydestään mutta liian tarkkaan ei tarvitse tilittää joka asiaa .