Jos saisit lahjaksi satasen kera käskyn käytä itsesi hemmotteluun
ja ilmoita mitä olet tehnyt, mitä tekisit? Kyse on nimenomaan "käskystä". Onko hierojalla käynti tarpeeksi hemmottelua?
Kommentit (50)
Käskyn kera. Ethän sano kanssa käskyn myöskään.
Sanoisin, että satanen ei riitä mihinkään.
Miten niin JOS saisit? Minä sain tuollaisia jatkuvasti mummini ollessa elossa. 2-3 kertaa vuodessa siis. Ja summa oli kyllä isompikin.
Suuntaisin ensin kirjakauppaan hankkimaan kiinnostavaa luettavaa ja sitten herkkukauppaan valitsemaan pieniä suolaisia ja makeita makupaloja, joita sitten napostelisin kirjoista nautiskellessani.
Tällä hetkellä tekisi mieli mennä YKSIN syömään jonnekin joku ihana ateria, sitten YKSIN leffaan ja kotiin joku ihana kukkapuska mukaan. Siinäpä se satku olisi mennyt ja itseni hemmotteluun mitä tällä hetkellä kaipaisin.
Koska satasella en saisi mitään itseni hemmottelua, niin käyttäisin siihen mihin huvittaisi.
Köyhänä ei ole edes ajatellut mikä voisi olla itsensä hemmottelua, ei sellaista osaisi edes äkkiä keksiä kun ei ole semmoiseen ollut varaa ennenkään. Itsensä hemmottelu kuulostaa joltain hyväosaisten touhulta. Satanen ei ole nykyään edes kovin paljon rahaa, auttaisi vähän eteenpäin ihan arkiostoksissa.
Sain juurikin satasen. Täällä oli kivoja vinkkejä.
Omani käytän hierontaan 50, lopulla kosmetiikkaa.
Tai hieronnan lisäksi tarjoan pojalle ja itselleni lounaan (30 euroa siihen ja loput 20...parit pizzat joskus)
Tai ostan nilkkurit.
Ostaisin sillä kunnon "sylitanssin"
Menisin johonkin ihanaan sushiravintolaan ja tilaisin hyvän saken kylkeen.
Ehkäpä hotelliyö jossain vähän viihtyisämmässä paikassa, esim. kartanossa tai maalaistalossa. Tai on niitä eksoottisempiakin yöpymispaikkoja luonnon keskellä.
1,5h kalevalaisella jäsenkorjaajalla on ihan taivat! Maksaa just sopivasti 90e
Ajaisin Hankoon yöksi johonkin airbnb paikkaan, hakisin pizzan iltaruoansi, kävisin kävelyllä meren rannalla ja kirjoittaisin päiväkirjaa ja unelmoisin.
100e tekee vaikka mitä. Kävisin ulkona syömässä, leffassa ja ostaisin konserttilipun. Siinäpä hemmottelua koko rahan edestä.
Olisiko pakko käyttää heti? Itse säästäisin kevääseen ja tilaisin ikkunanpesijän. Nauttisin sitten monta viikkoa ihanan kirkkaista ikkunoista. Sairauteni estää pesemästä itse, ennen olin himosiivoaja ja nyt likainen ympäristö stressaa. Ai, että pelkkä tämä mielikuvaharjoitus piristi!
Yhteen hierontaan se satku menisi.
Minä menisin kokeilemaan rentoutuskelluntaa. Ai niin ja olenhan mä menossakin.
Saiskohan sillä kampaamossa hiusten pesun ja päänhieronnan? Latvojen leikkaus päälle. Jos jää vajaaksi niin laitan omasta pussista loput.
Karateleirille kuittamaan suurimman osan leirimaksusta.
Eikö sulla ole tuohon ilman hemmottelusatasta varaa?