Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit lahjaksi satasen kera käskyn käytä itsesi hemmotteluun

Vierailija
26.12.2022 |

ja ilmoita mitä olet tehnyt, mitä tekisit? Kyse on nimenomaan "käskystä". Onko hierojalla käynti tarpeeksi hemmottelua?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja tai kampaamo on aivan hyvä.

Vierailija
2/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin tuolla yöksi autiotuvan jostain kansallispuistosta ja ostaisin lopuilla hyvää ruokaa ja juomaa iltanuotiolle. Edes yhden yön patikkareissu joko hiihtäen tai lumikenkäillen pakkasessa olisi parasta mahdollista hemmottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä loput ?

Vierailija
4/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin satasen ja käskyn käyttää itseni hemmotteluun ja että pitää kertoa mitä tein, laittaisin satasen sukanvarteen ja valehtelisin että olen käynyt hierojalla.

Vierailija
5/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin hieronnan.

Vierailija
6/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin katsomassa jonkun hyvän elokuvan ja sen jälkeen syömässä.

Vierailija
7/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kampaajat tai hierojat olisi yhtään hemmottelua, koska en pidä siitä kun vieras ihminen koskettaa. Käyn noissa jos on pakko mutta en tykkää. Satasella hemmottelua olisi se, että joku hoitaisi lasta, jotta pääsisin yksin hiihtämään, poikkeaisin latukahvilassa munkkikaakaolla, hiihdon jälkeen menisin yksin rauhassa ravintolaan syömään hitaasti jotain hyvää ruokaa ja lasi viiniä, ostaisin ennakkoon saunatuoksua ja hienoa suihkugeeliä ja menisin yksin saunaan pariksi tunniksi parin saunaoluen kanssa.

Vierailija
8/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin kulmien nyppimisen kymmeneksi kerraksi.

Vierailija
9/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan antaja varmaan toivoo että käytät rahan johonkin josta todella tykkään ja siis itseesi. Tykkäätkö hierojalla käymisestä?

Vierailija
10/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jalkahoitoon.

Vierailija
11/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kampaajat tai hierojat olisi yhtään hemmottelua, koska en pidä siitä kun vieras ihminen koskettaa. Käyn noissa jos on pakko mutta en tykkää. Satasella hemmottelua olisi se, että joku hoitaisi lasta, jotta pääsisin yksin hiihtämään, poikkeaisin latukahvilassa munkkikaakaolla, hiihdon jälkeen menisin yksin rauhassa ravintolaan syömään hitaasti jotain hyvää ruokaa ja lasi viiniä, ostaisin ennakkoon saunatuoksua ja hienoa suihkugeeliä ja menisin yksin saunaan pariksi tunniksi parin saunaoluen kanssa.

Tuohon ei satanen riittäisi, olettaen että maksaisit myös lapsenhoitajalle.

Vierailija
12/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin hyvän shampoon ja hoitoaineen ja ehkä muuta kalliimpaa kosmetiikkaa niin siitä olisi hemmottelua pitkäksi aikaa. Sitten varmaankin jotain parempaa ruokaa kotiin.

Vierailija
13/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin v10 seerumia ja muita ihonhoito tuotteita, kangasnaamioita ja puhdistusaineita. Satasella saa noita ihan hyviä markettituotteita jo vaikka kuinka paljon, riittäisivät varmaan puoli vuotta. Kampaajalla tai hierojalla käynti on hetken huvi, noista tuotteista riittäisi pitkäksi aikaa.

Vierailija
14/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei satanen riittäisi, olettaen että maksaisit myös lapsenhoitajalle.

En maksaisi hoitajalle vaan mieheni eli lapsen isä saisi kyllä luvan tehdä sen ilmaiseksi.

Mukki ja kaakao on 7e, suihkugeeli 15e, saunatuoksu 5e, kaksi saunaolutta 5e ja loput noin 70e jäisi ravintolaan.

Vierailija
15/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäisiin miehen kanssa kumpikin tutulla osteopaatilla.

Loput säästäisin varmaan talvikenkiin.

Vierailija
16/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menisin jalkahoitoon oikealle jalkahoitajalle. Loppurahoilla hakisin pizzan.

Vierailija
17/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ääneen. En ole halpa vaimo. Vähintään pari nollaa perään niin voisin harkita jotain pientä kivaa itselleni.

Vierailija
18/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin Linnanmäelle ja ostaisin rannekkeen ja herkkuja. Lopuksi syömään. Olen aikuinen mutta pidän huvipuistoista.

Vierailija
19/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelisin itseäni käymällä ruokakaupassa ja ostamalla niitä tuotteita joita itse syön sen lisäksi kun ostan lapsille ruokaa. Yleensä jää kauppaan ne "minun" tuotteet.

Vierailija
20/50 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kymppisäkin. Siitä riittäisi hemmottelua useammalle ehtoolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme