Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?
Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?
Kommentit (5304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tätä kysytään aina implikoiden, että lasten hankkiminen olisi jotenkin oletus jokaiselle. Täten lapsettomuuteen pitäisi olla syy.
Mikäs on oma syysi sille, että hankit lapsia? Miksi ihmeessä pilaat elämäsi ilman mitään järkevää syytä? Miten selität vanhemmillesi sen, jos/kun lapsestasi kasvaa rikollinen?
Luuletko sä, että mä selittelisin lasteni puolesta heidän mahdollista rikollista elämää vanhemmilleni? Lapseni ovat minusta erillisiä ihmisiä. Aika outo ajatus. Oletko sä yhä tilivelvollinen vanhemmillesi kaikesta? Se kyllä selittää...
Nämä epäonnistuneet äidit on näköjään täyttäneet tämän
Niin, miten sen nyt ottaa. Olen täyttänyt velvollisuuteni, samaa ei voi sanoa sinusta.
Velvollisuutesi :D
Eli lasten hankkiminen oli sinulle vain ikävä velvollisuus, kuten verojen maksu. No onpa mieltä ylentävää varmasti lapsillekin.... sääliksi käy niitä, kun tuollaiseen äitiin joutuvat tyytymään; katkeraan, kateelliseen ja negatiivisuutta täynnä olevaan.Meillä aikuisilla on velvollisuuksia, teillä lapsen tasolle jääneillä ei. Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tätä kysytään aina implikoiden, että lasten hankkiminen olisi jotenkin oletus jokaiselle. Täten lapsettomuuteen pitäisi olla syy.
Mikäs on oma syysi sille, että hankit lapsia? Miksi ihmeessä pilaat elämäsi ilman mitään järkevää syytä? Miten selität vanhemmillesi sen, jos/kun lapsestasi kasvaa rikollinen?
Luuletko sä, että mä selittelisin lasteni puolesta heidän mahdollista rikollista elämää vanhemmilleni? Lapseni ovat minusta erillisiä ihmisiä. Aika outo ajatus. Oletko sä yhä tilivelvollinen vanhemmillesi kaikesta? Se kyllä selittää...
Niin, miten sen nyt ottaa. Olen täyttänyt velvollisuuteni, samaa ei voi sanoa sinusta.
Ei sulla ollut mitään velvollisuutta lisääntyä. Toivottavasti välität lapsistasi aidosti, etkä hankkinut vain koska piti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajavaisilla kyvyillä varustetun velan ei kannatakaan tehdä lapsia, koska rikollisiahan niistä kasvaisi. Ole ihan rauhassa vaan.
Pyydettiikö sinua tänne haukkumaan. Minä olen korkeasti koulutettu, monenlaisilla kyvyillä varustettu varakakas nainen, joka haluan oman tahdon mukaan olla vapaa lapseton. Pysy poissa maatuska, kun et kuluu tänne, vai oletko vajaa.
Juu, unelmissas olet. Tänne saa kuka tahansa tulla kirjoittamaan mitä tahansa, joten jos herkkä hipiä ei kestä, niin voit pysyä poissa.
Täällä olisi varmaan lapsellisille suunnattuja ketjuja tai jos ei ole tai ei löydy niin voit aloittaa uuden:
"Te naiset jotka haluatte omia lapsia niin mikä siihen on syynä?" -> Tuskin yhtä(än) paljon velawittuilua.
"Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?" -> Älä tule pakkosynnyttämään kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velvollisuutesi :D
Eli lasten hankkiminen oli sinulle vain ikävä velvollisuus, kuten verojen maksu. No onpa mieltä ylentävää varmasti lapsillekin.... sääliksi käy niitä, kun tuollaiseen äitiin joutuvat tyytymään; katkeraan, kateelliseen ja negatiivisuutta täynnä olevaan.Meillä aikuisilla on velvollisuuksia, teillä lapsen tasolle jääneillä ei. Näinhän se menee.
Et sä ainakaan kommenttiesi perusteella mikään aikuinen ole.
Jokos läksyt on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Te äidit, jotka täytte tämän ketjun vastatkaa MIKSI. Vastatkaa
Sulla jäi levy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla jäi levy päälle.
Miksi et vastaa mitä kysytään. Kai sulla joku vastaus on, tai häivy.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naisia pitää varoittaa, älkää hankkiko lapsia.
Pakko kommentoida ketjua.Imeisesti naistenlehdet ja keskustelupalstat ovat antaneet aikamoista väärää tietoa synnytyksestä ja raskaudesta. Suurin osa selviää synnytyksestä ja raskaudesta ilman vaurioita ja traumoja. Olen synnyttänyt neljä ihan normaalisti alakautta ilman mitään kipulääkitystä. Kukaan ystävistäni tai sukulaisistani ei ole vammautunut. Usealle raskaus on myös oikeasti ihanaa aikaa.
Seksi synnytysten jälkeen parempaa ja orgasmit aikaisempaa voimakkaammat ja niitä tulee multiorgasmeina. Ei ole kroppaa synnytys pilannut. Paino sama kuin ennen synnytyksiä. Mies samaa mieltä.
Älkää uskoko kaikkea propagandaa,jota kuulette. Mutta toki ihan oma asia,jos lasta ei halua.
Lapset tuo toki aina myös huolta, mutta myös moninverroin onnea ja iloa. Ilman lapsia olisi ollut monta huolta vähemmän, mutta myös paljon rakkautta ja elämän syvyyttä vähemmän. Ikinä en vaihtaisi pois.
Jokainen valitkoon itse.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida ketjua.Imeisesti naistenlehdet ja keskustelupalstat ovat antaneet aikamoista väärää tietoa synnytyksestä ja raskaudesta. Suurin osa selviää synnytyksestä ja raskaudesta ilman vaurioita ja traumoja. Olen synnyttänyt neljä ihan normaalisti alakautta ilman mitään kipulääkitystä. Kukaan ystävistäni tai sukulaisistani ei ole vammautunut. Usealle raskaus on myös oikeasti ihanaa aikaa.
Seksi synnytysten jälkeen parempaa ja orgasmit aikaisempaa voimakkaammat ja niitä tulee multiorgasmeina. Ei ole kroppaa synnytys pilannut. Paino sama kuin ennen synnytyksiä. Mies samaa mieltä.
Älkää uskoko kaikkea propagandaa,jota kuulette. Mutta toki ihan oma asia,jos lasta ei halua.
Lapset tuo toki aina myös huolta, mutta myös moninverroin onnea ja iloa. Ilman lapsia olisi ollut monta huolta vähemmän, mutta myös paljon rakkautta ja elämän syvyyttä vähemmän. Ikinä en vaihtaisi pois.
Jokainen valitkoon itse.
Joo en tunnista mitään tuttua kuvailustasi. Tuo on sitä naistenlehtisontaa millä kusetetaan naiset pilaamaan elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitkoon itse.
Ketään sun lorikka ja orgamit ei kiinnosta.. Oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitkoon itse.
Älä viitsi oikeasti, jos seksi itselläsi parempaa, niin olet ääripoikkeus. Järkikin sanoo, että kun valtava pallo repii alapään ja venyttää, niin ei se tuntuma tai tiukkuus enää ihan sama ole.
Ei sillä, että asialla välttämättä olisi niin väliä (monelle kyllä on - ja miehille ihan taatusti olisi oman kehon kohdalla...), mutta naurettavaa esittää, ettei muka ymmärtäisi olevansa ääripoikkeus. Kyllä se liha siinä prosessissa "huononee" jollain tavalla varmasti jokaisella synnyttäneellä, olen nainen ja mulle tämä on ollut selvää aina. Saa olla "tyytyväinen", jos seks. toimintakyky säilyy edes siedettävänä.
Ärsyttää naiset, jotka eivät voi myöntää synnytyksen haittoja. Vähättelisivätkö miehet niitä, jos synnyttäisivät?
Mitä varten noiden äitylien on epätoivoisesti pakko työntyä tänne. Lisääntykää meistä nähden niin maar perkeleesti ja paljon. Olkaa ihan rauhassa tosi onnellisia. Sen suon teille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten noiden äitylien on epätoivoisesti pakko työntyä tänne. Lisääntykää meistä nähden niin maar perkeleesti ja paljon. Olkaa ihan rauhassa tosi onnellisia. Sen suon teille.
Sehän se niiden ongelma just onkin, kun ovat menneet lisääntymään. Nyt jälkeenpäin katuvat sitä ja miettivät, että ei olisi pitänyt....
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitkoon itse.
Etköhän sinä ole tässä se poikkeus, jos tosiaan kaikki on totta mitä kerroit. Kyllä ne synnytyksessä tulevat vauriot ja ongelmat on ihan arkipäivää monelle, toisille vaivoja tulee enemmän kuin toisille, mutta yleisiä ne ovat. Ilman kipulääkkeitä synnyttää harva, joten älä kuvittele että kaikki jakavat kokemuksesi.
Raskaus voi olla ihanaa tai olla olematta ihanaa, sinun kokemustasi siitä emme saa vaikka päättäisimme ne lapset hankkia.
Tuo orgasmijuttu kuulostaa juuri joltain naistenlehtien seksipalstan tarinoinnilta ja jos nyt kuvittelet, että raskauskilot on joku myytti joka vaikuttaa vain harvoihin, niin kuvittelepa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla jäi levy päälle.
Miksi et vastaa mitä kysytään. Kai sulla joku vastaus on, tai häivy.
Miksi mä vastaisin tuohon??
Häivy itse jankkaamasta. Oot varmaan kännissä tai sitten vaan vajaa.
37 ja ei muutu. Piuhatkin poistettu. 🤣
En ole halunnut olla äiti. Sen sijaan olen tehnyt paljon vapaaehtoistyötä nuorten parissa. Töissä otan mielellään harjoittelijoiksi ja TETtiläisiksi sellaisia nuoria tyttöjä ja naisia, joihin muut eivät oikein usko, ei edes ne omat äidit. Olen halunnut antaa sellaisen naisen mallin, joka uskoo ja kannustaa. Nämä roolit minulle mieluisia ja luontevia ja uskon että meitä ei-äitejä tässä yhteiskunnassa tarvitaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitkoon itse.Etköhän sinä ole tässä se poikkeus, jos tosiaan kaikki on totta mitä kerroit. Kyllä ne synnytyksessä tulevat vauriot ja ongelmat on ihan arkipäivää monelle, toisille vaivoja tulee enemmän kuin toisille, mutta yleisiä ne ovat. Ilman kipulääkkeitä synnyttää harva, joten älä kuvittele että kaikki jakavat kokemuksesi.
Raskaus voi olla ihanaa tai olla olematta ihanaa, sinun kokemustasi siitä emme saa vaikka päättäisimme ne lapset hankkia.
Tuo orgasmijuttu kuulostaa juuri joltain naistenlehtien seksipalstan tarinoinnilta ja jos nyt kuvittelet, että raskauskilot on joku myytti joka vaikuttaa vain harvoihin, niin kuvittelepa uudestaan.
Älkää täällä puhuko synnytyksistä kun kaikki tietää kaikesta. Oksettava. 🤮😵
Kannattaa lukea tämä keskustelu kokonaan, niin saa vastauksen tuohon alkuperäiseen kysymykseen!!!!!
Koska en halunnut tulla tuollaiseksi KATKERAKSI JA KATEELLISEKSI naiseksi, kuten nämä(kin) äidit täällä ovat!!!!!!! Surullista, ankeaa, lasten ympärillä pyörivää elämää, jossa pitää epätoivoisesti yrittää esittää iloista!!!!!
Siitä syystä en halunnut lapsia ja perhe-elämää ja ONNEKSI tajusin ajoissa!!!!!!