Onko noloa olla teiniäiti?
Mun äiti sai mut 18v ja on mun mielestä ollut ihan hyvä äiti mutta jos olen tuonut jotain ongelmia esiin suurin osa sanoo tyyliin Enpä muuta odottaisikaan ex-teiniäidiltä
Kommentit (69)
Usein teiniäitiys tarkoittaa vähää kouluttautumista. Elämänkoulua ei nimittäin lasketa.
Kyllä mua hävettää kertoa lasten ikä ja nähdä silmissä kun matikka alkaa raksuttaa. Mutta eipä oo lapset pulaa kärsinyt.
Ei ole noloa. Nolompaa on saada lapsi lähempänä neljääkymmentä. Noloa on myös saada useampi kuin yksi lapsi, ilmastosyistä.
Maailman nuorin äiti oli 5-vuotias. Se vasta noloa on!
On kai se vähän noloa, mutta noloutta tärkeämpää on saada siinä tilanteessa apua. Teini on vielä epäkypsä äidiksi.
Ei ole noloa, vaan surullista. Ei lasten tule saada omia lapsia. Tukea siitä tarvii, eikä mitään myötähäpeää
On noloa , elämänhallinta hukassa!
No onhan se yleensä jonkinlainen epäonnistuminen. Ei teinillä ole talodellisia eikä henkisiä rahkeita vanhemmaksi.
Ei ole ja hyvä että ikää on edes se 18 vuotta kun ensimmäuäisen lapsensa saa.
Nuorempiakin äitejä on olemassa ja mielestäni on sairasta nolostella heitäkään.
Se ettei vanhemmalla ole koulutusta ym ei automaattisesti ole huono asia lapsen kasvun ja kehityksen kannalta koska se ei kerro mitään vanhemmuudesta.
On se noloa ja leimaavaa.
Eräs tuttuni on teiniäidin lapsi ja häpeilee kovasti kotitaustaansa enkä yhtään ihmettele.
Hän tekee kaikkensa ollakseen sivistyneemmän ja fiksumman oloinen kuin äitinsä.
Minä arvostan tätä kaveria, opiskelee ja tekee töitä todella kovasti ja välittää silti vanhemmistaan vaikka sanookin aina että nolottaa kun porukat on kalluja.
Olen ainoa joka tietää hänen vanhemmistaan.
Kaveri on nyt 20.
Onhan se vähän noloa, koulutustaso ja tulotaso jää matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
On noloa , elämänhallinta hukassa!
No eikö yleensä teineillä vielä ole elämänhallinta hieman hukassa?
Mun äiti ehti just täyttää 22v ennen kuin synnyin, mutta oli täysin teini ja omassa äidissään kiinni. Kouluttamaton ja väkivaltaa piti kasvatuskeinonaan kuten äitinsäkin.
Teiniäidillä jää oma elämä elämättä ja kehitys vajaaksi.
Nämähän ovat aika trashyja aikuisinakin ja lapsensa myös.
Kunhan pystyy lapsestansa huolehtimaan, myös taloudellisesti, niin ei ole noloa.
Teiniäiti on jos on lapsen syntyessä alle 18-v. Noloudesta en tiedä mutta eipä ole vanhemmat olleet kasvattamassa ja neuvomassa elämänhallintaa. Eli lähinnä surullista se on.
No onhan se aivan helvetin noloa. Ja häpeällistä. Ja syntiä.
Ei ole noloa.