Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (394)
Siis mitä miehet katsoo NAISEN ulkonäössä vai ihmisten ulkonäössä yleensä?
Aika vähän se ulkonäkö kiinnostaa. Kasvot lähinnä, mitä vähän meikkiä sen parempi. Kasvojen piirteet merkitsevät eniten.
Hiukset, hampaat ja puhetyyli ilman kiroilua.
Rinnat ja takamus.
Molempia pitää olla. Urheilullisen pehmeä. Ei tosiaan kuivan kesän orava. Silti ei lihava.
Pelkkä naama. Minulle riittäisi pää josta lähtee kädet ja jalat kuten pienten piirrustuksissa.
Miten kävelee, millainen ryhti on ja onko pitkä tukka.
tissien koko naamasta näkee onko helppo pano.ruma iso tissinen varma pano.
Kasvot, kasvot ja sitten kasvot. Sitten silmät ja onko nätti hymy .
M52
70/390:
Jalkoväli ja pylly. Tissit ihan ykshailee. Yleensä isotissiset on läskejä. Hoikilla on pienet ja sirot <3.
M36
73/390:
Häpärit, sormella kokeilen myös pöllönsilmän. Jos kaikki kunnossa, niin majoneesit inessiiviin.
joo, olis kiva nähdä mimmoset herrasmiehet näitä rustaa. Itsellä ikänäkö alkaa painaa päälle eikä selkäkään enää vetrein niin katselen mielelläni silmiä ja hymyä .
Karri
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio näin naisena, että nykyajan rintaliivit ovat niin nostavia/topattuja/muotoilevia, että te rintoihin tuijottelijat ette todellisuudessa pysty (vaatteet päällä olevasta naisesta) niiden oikeasta koosta ja muodosta paljoakaan tietämään.
Totta, olen käpistelyt moisia vehkeitä , ette veljeni tiedäkkään kuinka meitä kusetetaan .
Riippuu siitä, mitä ulkonäössä sattuu kulloinkin arvostamaan. Ulkopuolelta on turha tulla sanelemaan kriteerejä, koska kauneus on katsojan silmässä. Ulkonäkökriteerien sanelemisella ainoastaan loukataan ihmisiä pahasti, koska kukaan meistä ei ole täydellinen. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmisiä ei katsottaisi ulkonäön vuoksi kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio näin naisena, että nykyajan rintaliivit ovat niin nostavia/topattuja/muotoilevia, että te rintoihin tuijottelijat ette todellisuudessa pysty (vaatteet päällä olevasta naisesta) niiden oikeasta koosta ja muodosta paljoakaan tietämään.
Totta, olen käpistelyt moisia vehkeitä , ette veljeni tiedäkkään kuinka meitä kusetetaan .
Luuletko todella, että rintsikoita pidetään miesten viehättämiseksi? Pälli.
Miehillä alkaa erektio-ongelmat siinä +35 ja testo laskemaan 30 jälkeen räjähdysmäisesti. Lisäksi tutkimusten mukaan se on miesten siittiöt, jotka huononee tuon iän jälkeen, eli toisin kuin on opetettu.