Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Joulukalenteri, mikä toi on?

Vierailija
25.12.2022 |

Känninen pentti vetää kossua ja huutaa turpa kiinni

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty aikana, kun kaikesta ei tarvinut pahoittaa mieltään. Kevyet mullat Jukka Virtaselle, nerokas ohjelma, joka on vanginnut myös internetitöntä aikaa Santasten kodissa jälkipolville. Itse kun olen elänyt molempia aikakausia niin erotan tämän radiouutisten kuuntelun ja piipun imeskelyn nykyajan ähkyinformaatiotulvasta.

Vierailija
2/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty aikana, kun kaikesta ei tarvinut pahoittaa mieltään. Kevyet mullat Jukka Virtaselle, nerokas ohjelma, joka on vanginnut myös internetitöntä aikaa Santasten kodissa jälkipolville. Itse kun olen elänyt molempia aikakausia niin erotan tämän radiouutisten kuuntelun ja piipun imeskelyn nykyajan ähkyinformaatiotulvasta.

Olen ite jo vanhus, 47v, enkä tosiaan tajua tämmöistä. Tai ehkä just siks 🙄

En ole koskaan aiemmin katsonut, nyt avasin töllön kun tuli tuota örvellystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Santasten elämänmeno on kuin 50-luvulta, vaikka ohjelma on tehty 90-luvulla ja sijoittuu sinne. Telkkariakaan taloudessa ei katsota, vaikka sellainen löytyy.

Vierailija
4/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole virtasen keksintö vaan tanskalainen formaatti jota piti tarkasti noudattaa

Vierailija
5/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras joulukalenteri.

Vierailija
6/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole virtasen keksintö vaan tanskalainen formaatti jota piti tarkasti noudattaa

Formaattia piti noudattaa, mutta Virtasen käännös on parempi ja hauskempi kuin alkuperäinen teksti.

Vierailija
7/7 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin että mitä ihmettä. En näe mitään hauskaa tuossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi