The Joulukalenteri, mikä toi on?
Känninen pentti vetää kossua ja huutaa turpa kiinni
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tehty aikana, kun kaikesta ei tarvinut pahoittaa mieltään. Kevyet mullat Jukka Virtaselle, nerokas ohjelma, joka on vanginnut myös internetitöntä aikaa Santasten kodissa jälkipolville. Itse kun olen elänyt molempia aikakausia niin erotan tämän radiouutisten kuuntelun ja piipun imeskelyn nykyajan ähkyinformaatiotulvasta.
Olen ite jo vanhus, 47v, enkä tosiaan tajua tämmöistä. Tai ehkä just siks 🙄
En ole koskaan aiemmin katsonut, nyt avasin töllön kun tuli tuota örvellystä.
Vierailija kirjoitti:
Tehty aikana, kun kaikesta ei tarvinut pahoittaa mieltään. Kevyet mullat Jukka Virtaselle, nerokas ohjelma, joka on vanginnut myös internetitöntä aikaa Santasten kodissa jälkipolville. Itse kun olen elänyt molempia aikakausia niin erotan tämän radiouutisten kuuntelun ja piipun imeskelyn nykyajan ähkyinformaatiotulvasta.
Itse asiassa Santasten elämänmeno on kuin 50-luvulta, vaikka ohjelma on tehty 90-luvulla ja sijoittuu sinne. Telkkariakaan taloudessa ei katsota, vaikka sellainen löytyy.
Ei ole virtasen keksintö vaan tanskalainen formaatti jota piti tarkasti noudattaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole virtasen keksintö vaan tanskalainen formaatti jota piti tarkasti noudattaa
Formaattia piti noudattaa, mutta Virtasen käännös on parempi ja hauskempi kuin alkuperäinen teksti.
Mäkin katsoin että mitä ihmettä. En näe mitään hauskaa tuossa