Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta liki normaalipainoisetkin on läskejä?
Mun mielestä normaalipainoiset on normaaleja, lievästi ylipainoiset pullukoita, lihavat sitten niitä ns läskejä, jos noin rumasti pitää jotakuta nimitellä.
Joku 170 senttinen 80 kilonen nainen on vielä pullukka, ja jos kilot on sopivilla paikoilla niin voi olla vielä hottikin!
Itse olen yli 180cm ja 80-kiloinen, melko urheilullinen mies. En vain halua, että nainen painaa saman verran kuin minä. Ei tarvitse olla mikään himotreenaaja, eikä anorektikko, mutta 170cm nainen, minun kanssani ei voi painaa lähellekään saman kuin minä. Jollekin toiselle se taas voi olla täysin ok.
Mä olen myös 180cm/80 kg, ja mun tyttöystävä painaa on 170cm / ~80 kg. Minäkään en normaalisti syttyisi oman painoisistani naisista, mutta hänellä on niin poikkeuksellisen hyvä tiimalasi vartalo, että paino ei tässä kohtaa ole dealbreaker.
Kasvot, rinnat sitten hiukset. Kynityt ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole tatuointeja. Eräällä aikuispissiksellä oli tatuoitu Audin merkki pebanderiin, eikä se ollut mikään vitsi, se idiootti tykkäsi Audeista, no tavallisempikin tatuointi kertoo aika paljon kantajansa älykkyydestä, lähinnä sen puutteesta.
Tatuoidut ilman muuta out.
Kolme vuotiaan kanssa naimisissa?
Kyllä se taitaa tissit tulla katsottua ensimmäisenä.
Jos on isot tissit, sopusuhtainen kroppa, pitkät hiukset, omaa silmää miellyttävät kasvot (ei hirveän tarkkaa määritelmää tähän) niin se riittäisi kyllä naisessa ulkonäön suhteen.
Ukko40 kirjoitti:
Pylly ja reidet.
Muulla ei niin väliä
Niiden tulee olla isot.
Sopiva sekoitus lihasta ja läskiä.Ruman naaman ja pienet tissit prinsessallani siedän, kunhan pylly ja reidet on hyvät.
Olisin sinulle juuri sopiva nainen.Naama on tavallinen., pienet rinnat mutta muhkea brasilialainen peppu ja paksut reidet. :)
Rinnat ovat imettämistä varten, juuri sitä varten että sinäkin olet elossa.
Sitä varten ovat naisen rinnat. Toki teinipojat voivat niitä ihailla mutta sekin johtuu siitä että kaipaa vielä sitä rintamaitoa että aivot kehittyisivät enemmän..
Että mitäkö katson naisessa? Silmiä minä katson, ne kertovat paljon enemmän kuin ulkoiset ominaisuudet.
Se, miten terhakkaasti kamelinvarvas pullottaa!
Naama. Joskus naama on kiva, mutta kroppa läski. Harvemmin on toisin päin.
Miehet! Miten se vältetään, että ette katsoisi persettäni ja tissejäni? Koska tehän kyttäätte niitä niin laihoilta kuin lihaviltakin, joten paino ei kelpaa vastaukseksi.
En myöskään käytä telttamaisia vaatteita, vaan tykkään pukeutua hyvin. Olen normaalipainoinen ja saanut kehuja, että olen nättikin. Varsinkin silmiäni on kehuttu. Mutta silti ne katseet ovat usein perseessäni ja tisseissäni.
Vähän hankala katsoa, kun naisilla on yleensä vaatteet päällä silloin niitä näkee esim. luonnossa ulkona. Mutta kiinnostaisi kyllä, jos keski-ikäisellä sinkkunaisella olisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Niin sellainen olisi kaunis feminiininen kedon kukkanen! Lisäksi olisi kiva, jos ei olisi ollenkaan tatuointeja ja pukeutuisi kuin vaatimaton kirjastonhoitajatar hiljaisessa sivukirjastossa hiljaisena kesäkuisena iltapäivänä.
Tuollaisen tyllerön kun löytäisi, niin sitten voisi käydä mökilläkin useammin poimimassa karviaisia ja pelaamassa mölkkyä.
Ilme ja olemus. Jos on happaman, kyynisen tai nyrpeän näköinen, ei houkuta hakea kontaktia millään asialla.
Hiukset. Mitä pidemmät hiukset, sen parempi. Ihan laittamattomat takapuoleen asti pitkät, suorat hiukset vie jalat alta.
No kyllähän se on kamelinvarvas.
Jos kysytään, mistä tykätään, niin saahan sitä tykätä litteästä vatsasta. Kaunistahan se onkin! Luonnollisuus tai epäluonnollisuus on aivan eri asia. Sitä paitsi pullottava alamaha ei johdu kohdusta, kuten jo yllä olevissa artikkeliviittauksissa on todettu. Sen sijaan hedelmällisyyteen sillä saattaa olla vaikutusta, mikä on eri asia kuin anatominen alamahan koko.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysytään, mistä tykätään, niin saahan sitä tykätä litteästä vatsasta. Kaunistahan se onkin! Luonnollisuus tai epäluonnollisuus on aivan eri asia. Sitä paitsi pullottava alamaha ei johdu kohdusta, kuten jo yllä olevissa artikkeliviittauksissa on todettu. Sen sijaan hedelmällisyyteen sillä saattaa olla vaikutusta, mikä on eri asia kuin anatominen alamahan koko.
Jaa, kukahan taneli sellaista on väittänyt, etteikö voisi johtua kohdusta? Minulla johtui. Ja kohtu poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kukahan taneli sellaista on väittänyt, etteikö voisi johtua kohdusta? Minulla johtui. Ja kohtu poistettiin.
Joskus naiset poistattivat kylkiluitaan miehiä miellyttääkseen, että vyötärö olisi kuin ampiaisella. Ja mitä kaikkea muuta on poistettu tai lisätty miesten takia.
Kohtu on noin keskikokoisen päärynän muotoinen ja kokoinen, eikä peukalonpään.