Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?

Vierailija
25.12.2022 |

Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.

Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…

Kommentit (362)

Vierailija
341/362 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja silmät, sitten kokonaisuus. Sen jälkeen yksityiskohdat

Vierailija
342/362 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat imettämistä varten, juuri sitä varten että sinäkin olet elossa.

Sitä varten ovat naisen rinnat. Toki teinipojat voivat niitä ihailla mutta sekin johtuu siitä että kaipaa vielä sitä rintamaitoa että aivot kehittyisivät enemmän..

Että mitäkö katson naisessa? Silmiä minä katson, ne kertovat paljon enemmän kuin ulkoiset ominaisuudet.

Miksi sitten naisilla on suhteellisen isot rinnat silloinkin kun eivät imetä. Syy on se että isot rinnat on ihmisille kehittyneet nimenomaan viehättämään miehiä. Ne luokitellaan sekundaarisiksi sukupuolielimiksi.

Eri asia on sitten siellä peräkylän pirtin takaahuoneessa missä sinäkin "harrastat" "seksiä" villahousut jalassa 3 minuuttia laukeamiseen koska mies vain siittäjä ja nainen on Äiti, jonka tehtävä on tuottaa nimenjatkajia miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vi tun karvat, liikaa ei saa olla

Vierailija
344/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit. Isot lollot on se juttu, niissä katse viipyy. Muu ei naisessa niin kiinnosta.

Vierailija
345/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Pylly ja reidet.

Muulla ei niin väliä

Niiden tulee olla isot.

Sopiva sekoitus lihasta ja läskiä.

Ruman naaman ja pienet tissit prinsessallani siedän, kunhan pylly ja reidet on hyvät.

Aarne tenkanen muotoili asian näin:

Päärynäperse, melonirinnat ja ampiaisvyötärö.

Naamalla ei niin väliä, voihan sen kääntää mahalleen...

Joo, kyllähän kauniit kasvot ja hiukset myös kiinnittävät huomiota vartalon muotojen lisäksi.

Vierailija
346/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät. Sielun peilit. Kaikki muun on ulkoista, pinnallista ja lopulta haihtuvaa. Se mitä sulla on sisällä, merkkaa...

Vierailija
347/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tarkoin, että miten voisin katsomastani kohteesta hyötyä.

nimin, kok.

Vierailija
348/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ensin, sitten kroppa.

Kaunis tulee olla.

Arvostelen kaikki naiset 4....10 luokituksella.

Arvostelun kohteet ovat,

Kasvot

Tukka

Meikki

Kroppa

Tyyli (vaatteet)

Sekä näistä sitten keskiarvo / yleisarvosana.

Arvostelen ja luokittelen myös muut ihmiset, eli teen arvioinnin ja ns lokeroin.

Tätä tekee muutkin, tiedän sen.

Ihmiset luokittelee toisiaan hyvin herkästi mm vaatteiden perusteella. Tosi on.

Psykologiaa opiskellessani kerrottiin, että lokerointi ja asioiden paremmuusjärjestykseen laittaminen on noin 10-vuotiaille mieluisa tapa hahmottaa maailmaa. Sen jälkeen ihminen yleensä kypsyy ja alkaa käsittää maailmaa vähän aikuisemmalla tavalla. 

Vierailija
349/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti, katse, takapuoli, reidet. Vaatteista ym. muusta tyylistä ei voi kuin päätellä jotain. Älytön määrä koruja ja tatuointeja ei sytytä itseäni, mutten mitenkään ole niitä vastaankaan. Vierastan vaan ylenpalttista itsensä koristelua.

Kropan muodon sinänsä ainoa kriteeri on että jos katseen kohteena oleva nainen olisi kumppanini, jaksaisiko/pystyisikö tämä kantamaan 15-20 kilon rinkkaa viikon-parin vaelluksella. Jos lantiovyö ei mene kiinni, olet liian lihava, kun taas jos et saa sitä tarpeeksi kireälle, olet liian laiha. Olet ihan yhtä ihminen, mutta liian lihavana tai laihana sillä hetkellä epäsopiva kyseiseen harrastukseen.

Vierailija
350/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin pinnallinen että välittäisin naisen ulkonäöstä. Vain hänen persoonallisuudellaan on väliä ja kuinka hyvä ihminen hän on muita kohtaan. Hyvä perse toki auttaa asiaa.

Vierailija
351/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Isot jalat (siis suuri kengännumero) on no-go ja iso puo samoin.

Vierailija
352/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällykän propagandaa

Vierailija
353/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Miksi sitten naisilla on suhteellisen isot rinnat silloinkin kun eivät imetä. Syy on se että isot rinnat on ihmisille kehittyneet nimenomaan viehättämään miehiä. Ne luokitellaan sekundaarisiksi sukupuolielimiksi.<<

- Tämä nyt on taas sitä koomista evoluutio-mytologiaa vailla reaalista pohjaa :).  Kyllä rinnat muiden ruumiinosien tavoin edustavat Luojan suunnittelua, ja etevää sellaista.

Vierailija
354/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu

Vierailija
355/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako lenkkeilyä vai ei. Näen sen heti kun itsekin harrastan.

Vierailija
356/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ensin, sitten kroppa.

Kaunis tulee olla.

Arvostelen kaikki naiset 4....10 luokituksella.

Arvostelun kohteet ovat,

Kasvot

Tukka

Meikki

Kroppa

Tyyli (vaatteet)

Sekä näistä sitten keskiarvo / yleisarvosana.

Arvostelen ja luokittelen myös muut ihmiset, eli teen arvioinnin ja ns lokeroin.

Tätä tekee muutkin, tiedän sen.

Ihmiset luokittelee toisiaan hyvin herkästi mm vaatteiden perusteella. Tosi on.

Olen myös varma, että on muita, jotka tätä tekevät, mutta eivät tosiaankaan kaikki. Itse kiinnitän huomion yleishabitukseen, enkä koskaan ole edes ajatellut, että antaisin jotain numeroita. Positiivisessa mielessä huomaan usein ihmiset, joilla on näyttävä persoonallinen tyyli, mutta muuten en juurikaan kiinnitä vieraisiin ihmisiin huomiota.

Vierailija
357/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin perse. Sitten kasvot. 

Muulla ei oikeastaan ole juuri mitään väliä.

Vierailija
358/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus tietenkin.  Muuten on vaikeaa määritellä. Yksi: ikä on tärkeää, että hän ymmärtää ikänsä. Varsinkin pukeutumisessa. Viiskymppiselle sopiva ja tyylikäs asu ja "habitus" ei vaan sovi kolmekymppiselle. Ja sama toisinpäin.

Olen 55v. mies, ja oppinut sen että naisissakin on kaikennäköisiä ja kaikenoloisia. 

Suomalainen nainen on upea nainen näyttää hän miltä hyvänsä. Tosin haluan korostaa tätä ettei yritä liikaa, mutta yrittää edes jonkinverran.

Vierailija
359/362 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat imettämistä varten, juuri sitä varten että sinäkin olet elossa.

Sitä varten ovat naisen rinnat. Toki teinipojat voivat niitä ihailla mutta sekin johtuu siitä että kaipaa vielä sitä rintamaitoa että aivot kehittyisivät enemmän..

Että mitäkö katson naisessa? Silmiä minä katson, ne kertovat paljon enemmän kuin ulkoiset ominaisuudet.

Anteeks, mutta pakko kysyä, et eiks silmät muka oo osa ulkoisia ominaisuuksia? Vai oliko kyse nyt jostai tämmöisestä runollisesta hötöstä "sielun peili" jne?

Aika kärkkäästi paheksutaan rintojen ihailua. Minäkin kyttään tissejä, vaikka olen kolmpekymppinen rummo, ja imetän myös parhaillaan itse. Rinnathan on hirveän hieno ja iloinen asia.

Vierailija
360/362 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta liki normaalipainoisetkin on läskejä?

Mun mielestä normaalipainoiset on normaaleja, lievästi ylipainoiset pullukoita, lihavat sitten niitä ns läskejä, jos noin rumasti pitää jotakuta nimitellä.

Joku 170 senttinen 80 kilonen nainen on vielä pullukka, ja jos kilot on sopivilla paikoilla niin voi olla vielä hottikin!

Itse olen yli 180cm ja 80-kiloinen, melko urheilullinen mies. En vain halua, että nainen painaa saman verran kuin minä. Ei tarvitse olla mikään himotreenaaja, eikä anorektikko, mutta 170cm nainen, minun kanssani ei voi painaa lähellekään saman kuin minä. Jollekin toiselle se taas voi olla täysin ok.

Miksi? Miksi juuri paino ja ne kilot on se juttu? Miksi painon pitää olla vähemmän kuin sinun?

Kuvitellaan, että tapaat kivan ja hyvän näköinen ja muotoisen naisen, johon ihastut. Saatkin tietää, että hän on painavampi kuin olit luullutkaan, vaikka sinun painoisesi. Sitten heivaat hänet vain sen painolukeman takia?

Tällä palstalla on todettu useasti, että miehet eivät osaa naisen painoa arvioida. Voivat arvioida helposti 10 kiloakin kevyemmäksi. Rinnat ja lantion kaaret hämäävät. Itsekään en osaa arvioida miesten painoja yhtä hyvin kuin naisten painoja, ja olen itse nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi