Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
Kunhan ei ole tatuointeja. Eräällä aikuispissiksellä oli tatuoitu Audin merkki pebanderiin, eikä se ollut mikään vitsi, se idiootti tykkäsi Audeista, no tavallisempikin tatuointi kertoo aika paljon kantajansa älykkyydestä, lähinnä sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsa on seksikkäintä naisessa 👍
Se on myös aika epäluonnollista koska kohtu tekee naiselle kummun vatsan kohdalle. Niillä on litteä vatsa mahdollinen joilla kohtu on kallistunut taaksepäin. Jos on eteenpäin kallistunut niin on aina kumpu oli miten hoikka tahansa. Kohdun päällä myös kuuluu olla hieman rasvaa suojaamassa sitä.
Jos tuo pitää paikkansa, niin taaksepäin kallistunut kohtu on aika tavallinen, koska aika monella naisella on litteä vatsa. Ei siis ole epäluonnollista.
Kohtuhan on, jos nainen ei ole raskaana, vain noin peukalonpään kokoinen. Ihan sama vaikka olisi Etelämantereelle kallellaan, ei pömpötä ulospäin. Pömpötys johtuu aivan muista asioista kuin kohdun suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus. En sano tätä provona.
Miten hoikkuus voisi olla provo? Sehän on ihmisen normaali olomuoto. Onko ihmisten mielet jo niin vääristyneet, että normaali vartalokin jo mielletään provokaationa? Sairaiden ylipainoisten vartaloiden mielistely vain pilllua saadakseen on luonnon vastaista. Ylipainoisuus on sairasta ja kuka haluaa pariutua sairaan yksilön kanssa?
Käytännössä jokainen suomalainen nainen joka painaa yli 80kg on läski. Ainoan poikkeuksen tekevät naiset jotka ovat yli 177 cm pituisia ja heitä on harmillisen vähän.
Susta liki normaalipainoisetkin on läskejä?
Mun mielestä normaalipainoiset on normaaleja, lievästi ylipainoiset pullukoita, lihavat sitten niitä ns läskejä, jos noin rumasti pitää jotakuta nimitellä.
Joku 170 senttinen 80 kilonen nainen on vielä pullukka, ja jos kilot on sopivilla paikoilla niin voi olla vielä hottikin!
Katse osuu ensin muhkujen suuntaan,
db
Kasvot, niiden tulee olla sirot ja kapeahkot
silmät, tulee olla keskikokoiset, värillä ei väliä
pitkät hiukset, värillä ei väliä
Jos kamelinvarvas näkyy niin on jeppis
Ruskeat silmät on ehdoton ei, tulee heti pettäjä mieleen. Tosin nainen pettää aina, että ei kai sen silmien värinkään niin väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Susta liki normaalipainoisetkin on läskejä?
Mun mielestä normaalipainoiset on normaaleja, lievästi ylipainoiset pullukoita, lihavat sitten niitä ns läskejä, jos noin rumasti pitää jotakuta nimitellä.
Joku 170 senttinen 80 kilonen nainen on vielä pullukka, ja jos kilot on sopivilla paikoilla niin voi olla vielä hottikin!
Itse olen yli 180cm ja 80-kiloinen, melko urheilullinen mies. En vain halua, että nainen painaa saman verran kuin minä. Ei tarvitse olla mikään himotreenaaja, eikä anorektikko, mutta 170cm nainen, minun kanssani ei voi painaa lähellekään saman kuin minä. Jollekin toiselle se taas voi olla täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se perse on ja sitten vartalon muoto ja kunto yleensä. Seuraavana tissit millä ei kuitenkaan ole juurikaan merkitystä. Viimeisenä kasvot millä ei ole yhtään merkitystä. Vaikka olisi kasvoista minkälainen kaunotar mutta ei ole hyvät perät ja kroppa niin ei jatkoon. Sitäpaitsi naisethan maalaavat kasvonsa muutenkin eri näköiseksi kuin miltä ne oikeasti näyttää.
Mietit noin päin, että jos on kasvoiltaan kaunotar, mutta huono peppu ja muu kroppa, et huolisi.
Mutta huolisit kuitenkin naisen, jolla on täydellinen vartalo, mutta keltaiset hampaat vinksin vonksin, silmät katsoo eri suuntiin, kasvojen iho näppyläinen, nenä mallia peruna ja keskellä kasvoja valtavan iso luomi?
Luot toivoa rumille naisille.
Naamari päähän vaan ja menoks.
Pakkaspäivän piriste ja viihde!
https://image.seiska.fi/156694.webp?imageId=156694&width=710&format=webp
Rinnat ja kasvot. Jos on ylipainoa, silikonit, botoxia nassussa, niin mielenkiinto lopahtaa heti.
Kokonaisuus, kasvot ja tissit.
Ei saa olla isovatsainen omenavartalo, ei lihava eikä n.s. laiha läski. Normaali kroppa kelpaa. Tiimalasivartalo on unelma, eikä sellaisessa kropassa pieni ylipainokaan haittaa, jos kilot on asettuneet oikeisiin kohtiin.
Suuaukon halkaisija koska siitä tietää mitä tuleman pitää
Mietit noin päin, että jos on kasvoiltaan kaunotar, mutta huono peppu ja muu kroppa, et huolisi.
Mutta huolisit kuitenkin naisen, jolla on täydellinen vartalo, mutta keltaiset hampaat vinksin vonksin, silmät katsoo eri suuntiin, kasvojen iho näppyläinen, nenä mallia peruna ja keskellä kasvoja valtavan iso luomi?
Luot toivoa rumille naisille.