Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
Minä katson kokonaisuutta. Toki jokin yllättävä yksityiskohta voi kiinnittää huomiota ensin, mutta tämä ei toki sitten ole aina positiivinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus. En sano tätä provona.
Miten hoikkuus voisi olla provo? Sehän on ihmisen normaali olomuoto. Onko ihmisten mielet jo niin vääristyneet, että normaali vartalokin jo mielletään provokaationa? Sairaiden ylipainoisten vartaloiden mielistely vain pilllua saadakseen on luonnon vastaista. Ylipainoisuus on sairasta ja kuka haluaa pariutua sairaan yksilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus. En sano tätä provona.
Miten hoikkuus voisi olla provo? Sehän on ihmisen normaali olomuoto. Onko ihmisten mielet jo niin vääristyneet, että normaali vartalokin jo mielletään provokaationa? Sairaiden ylipainoisten vartaloiden mielistely vain pilllua saadakseen on luonnon vastaista. Ylipainoisuus on sairasta ja kuka haluaa pariutua sairaan yksilön kanssa?
Käytännössä jokainen suomalainen nainen joka painaa yli 80kg on läski. Ainoan poikkeuksen tekevät naiset jotka ovat yli 177 cm pituisia ja heitä on harmillisen vähän.
BMW kirjoitti:
Ruumispositiivinen kirjoitti:
Ekana huulet, nenä ja silmät. Onko semmoset brittityyliset roikkuvat silmät vai suomalaiset söpöt vähän vinoon ulkoreunoilta nousevat silmät. Huulet onko ohuet vai täyteläiset (ei botoxia hyi). Ja nenä, onko koukku vai mikä tahansa muu malli. Seuraavaks meneekin sitten toi vyötärö, lantio -suhde eli onko tomaatti-vartalo vai päärynä. En katso sitä onko laiha vai lihava. Nää on vaan ne mihin automaattisesti kiinnittää huomiota. En voi sille mitään.
Ei botoxia huuliin laiteta ! Se halvannuttaisi lihakset
Niihin laitetaan täyteainetta
Ihan näin naisena kommentoin kun en ymmärrä miksi näistä kammottavista täyteaineista on tullut joku muotivillitys. Aiheuttaa lähinnä sääliä kun ihminen ei tajua miltä näyttää? Huulet töröttää luonnottoman näköisinä ja naama on kuin robotilla kun ei kasvojen lihakset toimi enää normaalisti. Ne vaan rumentaa ulkonäköä ja rahat menee täysin hukkaan. Useat vielä koukuttuvat niin että näyttävät lopulta lukuisten toimenpiteiden jälkeen monsterilta enemmän kuin ihmiseltä.
Säärimies kun olen, niin kesäkaudella tsekkaan kintut ja jalkaterät. Hyvin hoidetut varpaat ja hillitty lakka..nam
Laihuus.
Varsinkin nuorissa naisissa yksikään laiha ei ole ruma. Ja rakkaat naiset, laiha ei tarkoita normaalipainoa tai sen alarajaa. Laiha on esim. 170/45 joka näyttää miehen silmiin erityisen eroottiselta
Pituus, koska en pidä kääpiöistä.
Minimiraja jonka alle en voi vajota on 176cm. Onneksi heidät eroittaa massasta koska ovat jo luonnostaan kaiken yläpuolella ja katsekontaktin luominen on luontaista ja helppoa sillä olen itse 190 cm pituinen.
* I kick midgets*
Kasvot, onko hoikka, peppu, hiukset, silmät, jalat minkä pituiset (pitkät paremmat), yleinen olemus. Viimeiseksi tissit.
Katson oikeasti silmiin eka ainakin, jos juttelen tai olen menossa juttelemaan naiselle. Joskus saatan katsoa, jos sen olemuksessa joku häiritsee mua hyvällä tai pahalla tavalla. Esimerkiksi laukku kiinnittää aika usein huomion jos se on olalla tai joku näkyvä tatska tai muuten asu jotenkin erikoinen.
Nuoruus. 18v-21v paras. Itse olen 46v.
No ihan yleinen olemus vaan. Omaan makuun sirot ja vähän tyttömäiset naiset sopii parhaiten, ja jos nainen on minua pidempi niin se tuntuu vähän oudolta (siis 180cm). Isot, äänekkäät ja lihavat naiset ei ole minua varten.
Hiuksia ja kasvot tulee tietenkin katsottua ja jos nainen on hymyilevän ja positiivisen oloinen ja ääni on mukava niin olen myyty. Myönnän että saatan joskus häkeltyä joidenkin naisten kauneudesta ja en voi kuin pahoitella jos se näkyy päälle tai jään katsomaan vähän pidempään. Yleensä kyllä osaan pitää tunteet sisälläni ja vain ihmetellä että osaapa tuo nainen olla kaunis!
Ensin tulee katsottua on ylipainoinen. Ja sitten kasvot.
1) Pituus ja arvioitu painoindeksi.
2) onko pää värjätty ja tatuointien ja killuttimien määrä.
3) kuinka muovinen ja leikattu on kasvojen alue
Jos normaali ja luonnollinen niin kiinnostaa heti.
Kyllä hiukset ja toiseksi iho ettei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Minimiraja jonka alle en voi vajota on 176cm. Onneksi heidät eroittaa massasta koska ovat jo luonnostaan kaiken yläpuolella ja katsekontaktin luominen on luontaista ja helppoa sillä olen itse 190 cm pituinen.
* I kick midgets*
Eiks sellainen 150 pitkä ois kätevä? Sehän vois ottaa polvistumatta poskeen. 😂🤣 ja jos on lisäksi tasainen päälaki niin voi pitää kätevästi tuoppia sen päällä. Sohvalla istuessa se toimii myös jalkarahina.
Vierailija kirjoitti:
* I kick midgets*
Pitkänä miehenä komppaan, että pituus on tärkeä. Joka kerran kun vastaan tulee pitkä (vähintään 185cm) nainen, niin kyllä se pysäyttää katselemaan ja ihastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
* I kick midgets*
Ne tekevät sen itse !
Selkeä vyötärö ja lantiolinja pitää löytyä. Jos se on selkeä, niin sitten muuten ympärysmitat tai painoindeksi eivät ole niin viimeisen päälle tarkkoja. Erillisiä makkaroita ei saisi ainakaan seistessä näkyä. t. mies 180 cm, 77 kg, rasvaprosentti n. 12.
Höh no tietenki peilistä onko hiukset sekasin ja sieramissa paljon kuivunutta räkää. Kielellä pyörittelen suussa maistuuko pahalle.
Se tyypillinen tarina.
Naisella ei taloon tullessaan ollut mitään muuta kuin virsikirja ja perseensä, ja nekin on kakarat jo repiny .